StoryEditor
Producenci
12.11.2019 00:00

Sephora wspiera dziewczęta z domów dziecka

Kupując uroczą lampkę pingwina lub kulę śnieżną z oferty świątecznej Sephora Collection, można wesprzeć realizację programu FUN. TECH. FUTURE. skierowanego do dziewcząt z domów dziecka wkraczających na rynek pracy.

Oba produkty dostępne są już na sephora.pl oraz w perfumeriach Sephora w całej Polsce. Cały dochód z ich sprzedaży Sephora przeznaczy na realizację II edycji programu organizowanego przez Fundację Olgi Kozierowskiej.

W ubiegłym roku Sephora przekazała cały dochód ze sprzedaży świątecznej charytatywnej lampki "sowa" na rzecz Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką i realizację nowego programu - FUN. TECH. FUTURE. Dzięki temu wsparciu oraz pomocy innych partnerów projektu, udało się aktywnie pomóc 165. podopiecznym z domów dziecka i pieczy zastępczych z całej Polski.

- W tym roku zdecydowaliśmy się na przekazanie dochodu ze sprzedaży dwóch produktów z naszej oferty świątecznej na wsparcie programu FUN.TECH.FUTURE. Po bardzo pozytywnym odzewie zeszłorocznej odsłony jesteśmy przekonani, że program realnie wspiera młode osoby wkraczające na rynek pracy, dając im narzędzia i wiedzę z rożnych obszarów – od budowania pewności siebie, tworzenia CV i poszukiwania pracy, po profesjonalną obsługę social mediów i podstaw programowania - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu Sephora Polska.

FUN. TECH. FUTURE. to program edukacyjno-zawodowy z elementami job shadowingu i mentoringu, stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które właśnie wchodzą w dorosłość i potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 18:06
Sensum Mare wspiera walkę z nowotworami skóry
Marka Sensum Mare podkreśla w swojej komunikacji konieczność ochrony przeciwsłonecznej w profilaktyce nowotworów skóryfot. Sensum Mare
Marka Sensum Mare rozpoczęła kampanię edukacyjną na temat profilaktyki chorób skóry wywołanych przez brak ochrony przed nadmiernym promieniowaniem UV. Część środków ze sprzedaży swoich produktów przekazuje na działania stowarzyszenia wspierającego osoby chore na mięsaki i czerniaki skóry.

Nadmierne opalanie, bez ochrony, jest przyczyną przyspieszonego starzenia się skóry. Może także być podłożem do nowotworów skóry. W Polsce co roku diagnozowanych jest wciąż od 3700 do 4000 przypadków czerniaka.

Wiele marek kosmetycznych zwraca ostatnio uwagę w swoich przekazach na znaczenie profilaktyki przeciwsłonecznej, a tym samym przeciwstarzeniowej i przeciwnowotworowej. W tym kierunku idzie także kampania marki Sensum Mare.

W ramach kampanii „Twoja skóra gotowa na lata” marka przekazuje 5 proc. zysku od sprzedaży produktu Algodrops Satin – kremowej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR – na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma. Na stronie internetowej marki produkt kosztuje 169 zł. Na konto Stowarzyszenia wpływa więc 8,25 zł od sprzedanej sztuki.

Czytaj także: DermTech: millenialsi i pokolenie X nie przestrzegają nawyków bezpiecznego opalania

W swoich przekazach marka podkreśla, że stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i  reaplikacja preparatów ochronnych –można znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 10:10
Unilever wykorzystał sztuczną inteligencję do stworzenia swojej przełomowej nowości
Innowacja Unilevera, Wonder Wash, marki Dirt Is Good (znanej także na rynkach jako Persil, OMO i Skip). W Polsce marka Persil jest w portfolio firmy Henkelfot. Unilever
Unilever sięgnął po sztuczną inteligencję, żeby opracować swoje najnowsze wdrożenie – produkt do prania w bardzo krótkich cyklach. Koncern uważa, że w tę stronę – 15-minutowego prania w niskich temperaturach – idą zwyczaje konsumentów.

Unilever idzie w stronę detergentów, które pozwalają wykonać pranie w 15-minutowym cyklu i niewysokich temperaturach. Zdaniem koncernu to uzasadnione ze względu na zmieniający się styl życia konsumentów, a tym samym zmianę codziennych nawyków.

Na popularności zyskała odzież sportowa zatrzymująca nieprzyjemny zapach, a hybrydowy model pracy spowodował, że inaczej ubieramy się, dbamy też inaczej o swoją garderobę.

Zmiana nawyków, np. ograniczenie codziennych dojazdów do pracy, sprawiła, że chociaż ubrania nadal zbierają niewidoczny tłuszcz i brud, większość (70 proc.) pranych przez nas ubrań nie zawiera już widocznych plam. Zamiast tego są zabrudzone potem, kurzem. W rezultacie ponad dwie trzecie (78 proc.) właścicieli pralek przynajmniej raz w tygodniu wybiera program trwający krócej niż 30 minut. To, w połączeniu z pojawieniem się pralek o programach trwających zaledwie 15 minut, stworzyło nową potrzebę konsumentów – produktów do prania, które mogą działać nawet w najkrótszych cyklach i nie pozostawiają lepkiego śladu – czytamy w komunikacie Unilevera.

To uzasadnienie do wprowadzenia na rynek detergentu do prania Wonder Wash, marki Dirt Is Good (znanej także na rynkach jako Persil, OMO i Skip). Ma on radzić sobie z zabrudzeniami odzieży w 15-minutowych cyklach prania i w niskich temperaturach, co jest trudne do osiągnięcia w przypadku tradycyjnych detergentów w płynie. Użytkownicy skarżą się, że nie dość dobrze radzą one sobie z czyszczeniem odzieży i usuwaniem nieprzyjemnych zapachów.

– W ramach strategii czystej przyszłości firmy Unilever Home Care chodzi nie tylko o zapewnienie najwyższej jakości prania, ale także o zmniejszenie wpływu na środowisko poprzez zachęcanie do stosowania krótszych, energooszczędnych cykli – skomentował Eduardo Campanella, prezes grupy biznesowej Unilever Home Care.

W stworzeniu produktu Unilever wykorzystał robotykę i sztuczną inteligencję oraz zgłosił 35 patentów.

Wonder Wash pojawi się w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Chinach od połowy kwietnia u wszystkich głównych sprzedawców detalicznych, a następnie, pod koniec tego roku, dystrybucja rozszerzy się na inne rynki.

W kampanii reklamowej nowość będzie promował Usain Bolt, najszybszy człowiek na świecie.

Czytaj także: Dove odżegnuje się od używania AI w materiałach reklamowych przedstawiających ludzi

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 08:07