StoryEditor
Producenci
12.08.2022 00:00

Sephora wspiera młodzież w programie Fun.Tech.Future

Sephora uczestniczy w programie Fun.Tech.Future organizowanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką. Fun.Tech. Future to pomoc zawodowa dla młodzieży opuszczającej pieczę zastępczą i z rodzin funkcjonujących w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej, która właśnie wkracza w dorosłość.

Trwa 4 edycja programu Fun.Tech.Future, który jest pomocą dla młodych ludzi wkraczających w dorosłość, opuszczających pieczę zastępczą lub wywodzących się z rodzin będących w bardzo trudnej sytuacji ekonomicznej.

Program organizuje Fundacja Sukces Pisany Szminką. Został on stworzony z myślą o młodych ludziach w wieku 18-21 lat, którzy potrzebują̨ motywacji, konkretnej wiedzy oraz profesjonalnego wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Ma im pomóc im w usamodzielnieniu się.

Do programu przyłączyła się także sieć perfumerii Sephora Polska. Jak informuje na swoim biznesowym profilu w mediach społecznościowych, w tegorocznej edycji działania Sephory i jej pracowników były kilkutorowe:

  • Za nami seria webinarów, podczas których eksperci Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką spotkali się tegorocznymi uczestnikami, by przekazać im pigułki wiedzy wpierające w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy.
  • W czerwcu w wybranych perfumeriach Sephora odbyły się bezpłatne warsztaty makijażu do pracy, a nasza ekspertka poprowadziła również grupową lekcję makijażu on-line.
  • Największym zainteresowaniem uczestników cieszył się w tym roku program płatnych stażów w naszych perfumeriach. Od sierpnia gościmy w wybranych lokalizacjach kilka młodych talentów, które pod skrzydłami swoich mentorów Sephora, stawiają pierwsze kroki w pracy w branży retail.

Program Fun.Tech.Future jest realizowany od 2019 r. Udział w programie jest bezpłatny. Niebawem zostanie otwarta rejestracja na kolejne warsztaty online i stacjonarne. Do programu można się zarejestrować: TUTAJ

Sukces Pisany Szminką działa od 2008 roku tworząc społeczność przedsiębiorczych kobiet w Polsce. Działa aktywnie za pomocą mediów społecznościowych oraz portalu sukcespisanyszminka.pl, także a realizuje innowacyjne programy i szeroko zasięgowe kampanie społeczne. Do flagowych projektów organizacji należą: program aktywizacji zawodowej kobiet Sukces TO JA, ogólnopolski konkurs Bizneswoman Roku, program Fun.Tech.Future oraz YEP.Academy aktywizujący młodych ludzi, a także kampanie społeczne #StaćMnieNaSukces, #SukcesWMojejNaturze, #NiePrzepraszamZa, #PozwolWybrać.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2025 11:55
Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig IG Uriage

Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W segmencie mody i perfum Puig odnotował wzrost sprzedaży o 8,6 proc. like-for-like, co stanowi 73 proc. całkowitych przychodów koncernu.

Kategoria kosmetyków powróciła do fazy wzrostu, osiągając przychód netto w wysokości 339 mln euro i wzrost o 2 proc. Stanowiło to w pierwszej połowie 2025 roku 15 proc. przychodów dla Puig. To ożywienie było napędzane synergią kluczowych premier oraz poszerzania kanałów sprzedaży oraz zasięgu geograficznego.

Kategoria pielęgnacji skóry nadal dawała solidne przychody, rosnące o  8,1 proc. (do 276 mln euro). Ta kategoria odpowiadała za 12 proc. całkowitych przychodów Puig. Wzrost napędzany był dwucyfrowymi wynikami, osiąganymi przez markę Uriage – największą w tym segmencie, dodatkowo wspieranymi wynikami kosmetyków pielęgnacyjnych marki Charlotte Tilbury.

Jeśli chodzi o prognozy na 2025 rok, Puig uważa za realny wzrost przychodów o 6-8 proc. oraz dalszy wzrostu skorygowanej marży EBITDA.

Osiągnęliśmy solidne wyniki we wszystkich naszych segmentach i regionach, co odzwierciedla kondycję i odporność naszego portfolio na rozwijającym się globalnym rynku kosmetycznym. Jesteśmy przekonani o naszej zdolności do dalszego wzrostu na rynku kosmetyków premium i podtrzymujemy naszą prognozę na cały rok – komentuje Marc Puig, prezes i dyrektor generalny hiszpańskiego koncernu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 00:40