Nowa marka będzie skierowana do osób starszych

Nowa marka będzie skierowana do osób starszych (fot. Adobe)

Spółka joint venture utworzona przez Shiseido i Ya-Man, Effectim, ma wprowadzić na wiosnę nową markę produktów do pielęgnacji osób starszych w Japonii i Chinach - informuje Global Cosmetic News.

REKLAMANina Słupska_BIEG_Baner w artykule (luty-marzec 2021)

Marka jest opisywana jako „partner życiowy dla elastycznej skóry” i ma wykorzystywać najnowocześniejsze technologie analizy skóry, kosmetyków i urządzeń upiększających, aby zapewnić bardziej spersonalizowaną skuteczność.

Klientom odwiedzającym markę w sklepie zostanie zaoferowana trójwymiarowa analiza skóry przeprowadzona za pośrednictwem dedykowanej kapsuły, a następnie doradztwo przeszkolonego konsultanta. Asortyment obejmuje urządzenie 3D Beauty Lifting Activator, serum, aktywator pod oczy i krem ​​pod oczy.

To projekt w ramach szerszej misji Shiseido, polegającej na połączeniu wiedzy specjalistycznej z partnerami biznesowymi w celu stworzenia innowacyjnych modeli biznesowych.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony