
Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossmann i jednocześnie redaktorka naczelna pisma powiedziała portalowi, że zespół pracuje nad nową koncepcją „Skarbu” i poinformuje o niej, jak tylko będzie gotowa.
Nie oznacza to jednak, że nieodpłatny miesięcznik wydawany przez Rossmanna o tematyce lifestylowej, poświęcony urodzie, kosmetykom i zabiegom pielęgnacyjnym, zniknie z rynku.
Według informatorów serwisu wirtualnemedia.pl, Rossmann ma postawić na nową formułę pisma - miałoby ukazywać się rzadziej i kłaść nacisk na cyfrowe kanały dotarcia do klientów i czytelników miesięcznika.
Magazyn „Skarb” najpierw wydawany był przez RASP pod kierownictwem Agaty Młynarskiej, obecnie przez wydawnictwo Agora, które w 2016 roku wygrało przetarg.
Od 2017 roku nową redaktor naczelną pisma jest Agata Nowakowska, rzecznik prasowa spółki i była dziennikarka Gazety Wyborczej, a teksty ukazujące się w magazynie są akceptowane przez Rossmanna.