REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner główny

KONSUMENT i TRENDY

TRENDY

 

19 września 2022, 15:21



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Najsilniejszy wzrost ponownego napełniania odnotowano w makijażu, gdzie sprzedaż produktów wielokrotnego użytku wzrosła o 364 proc.

Najsilniejszy wzrost ponownego napełniania odnotowano w makijażu, gdzie sprzedaż produktów wielokrotnego użytku wzrosła o 364 proc. (fot. Shutterstock)

Rynek prestiżowych produktów kosmetycznych do wielokrotnego napełniania został wyceniony na 34 mln funtów w tym siedmiomiesięcznym okresie. Zainteresowanie takimi produktami znacznie wzrosło, a sprzedaż tych produktów wypadła lepiej niż cały prestiżowy rynek kosmetyczny, który od stycznia do końca lipca 2022 r. wzrósł o 22 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Według The NPD Group, sprzedaż prestiżowych produktów kosmetycznych do wielokrotnego napełniania wzrosła w Wielkiej Brytanii o 47 proc. w okresie od stycznia do końca lipca 2022 r. 

REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner w tekście

PERFUMY
Zapach jest wiodącą innowacją na rynku prestiżowych produktów kosmetycznych wielokrotnego napełniania. Około 5 proc. sprzedaży zapachów można przypisać opakowaniom wielokrotnego użytku. Jednak zapachy wielokrotnego napełniania stanowiły niewielką część rynku. Do tej pory marki oferowały jedynie ograniczony wybór, skupiając się na większych rozmiarach. Jednak w okresie od stycznia do końca lipca 2022 r. sprzedaż zapachów o pojemności 45-74 ml (we wszystkich formatach) odnotowała silny wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

MAKIJAŻ
Najsilniejszy wzrost ponownego napełniania odnotowano w makijażu, gdzie sprzedaż produktów wielokrotnego użytku wzrosła o 364 proc. w okresie od stycznia do końca lipca 2022 r. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego. Kontrastuje to ze wzrostem sprzedaży na całym rynku kosmetyków do makijażu, który odnotował wzrost o 30 proc. rok do roku.

Nieco ponad połowę sprzedaży wkładów do makijażu można przypisać pomadkom. Inne podsegmenty, które dominują w przestrzeni wypełnienia to bronzer i róż.

Ponieważ konsumenci stają się coraz bardziej świadomi znaczenia zrównoważonego rozwoju i ich roli w jego promowaniu, zaobserwowaliśmy znaczący wzrost sprzedaży prestiżowych produktów kosmetycznych wielokrotnego napełniania. Te najnowsze dane pokazują, że jeśli chodzi o konsumentów kosmetyków, kupowanie produktów wielokrotnego użytku staje się coraz bardziej powszechne. Ale przed nami długa droga. To, co tutaj widzimy, naprawdę oznacza początek historii urody wielokrotnego napełniania, ponieważ tylko niewielki procent masy sprzedaży produktów do makijażu jest obecnie uzupełniany. Podobnie jest w przypadku produktów do pielęgnacji skóry i włosów – wyjaśnia Emma Fishwick, account manager, NPD UK Beauty.

Przeczytaj również: Amerykanie wydają coraz więcej na kosmetyki

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony