REKLAMADrogeria Roku 2018

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Drogerie

HANDEL

 

4 grudnia 2017, 17:00



wiadomoscikosmetyczne.pl

ostatnie artykuły ‹
Stacjonarna perfumeria iperfumy - wizualizacja

Stacjonarna perfumeria iperfumy - wizualizacja (fot. materiały prasowe)

Iperfumy.pl by Notino, największa internetowa perfumeria w Europie Środkowo-Wschodniej, otworzyła swój drugi salon sprzedaży stacjonarnej w Polsce. Działa on od 1 grudnia w Galerii Bonarka w Krakowie.

W stacjonarnym salonie dostępne są oryginalne kosmetyki marek selektywnych, masowych, a także niszowych, w takich samych cenach, jak na stronie www.iperfumy.pl

Perfumeria w krakowskiej Galerii Handlowej Bonarka zlokalizowana jest na pierwszym piętrze w lokalu F09. Salon ma powierzcnię ponad 214 mkw. W salonie zastosowane nowoczesne multimedia, m.in. wielkoformatowe plazmy wyświetlające treści promocyjne i edukacyjne, dostępne dla klientów tablety oraz wi-fi. – Salon ma wyraźnie wydzieloną strefę z kosmetykami do pielęgnacji skóry, włosów oraz sekcję z bogatą kolekcją luksusowych oraz niszowych perfum – mówi Karolina Cacko, PR manager Notino.

Z myślą o kobietach zaprojektowano strefę make-up bar, a z myślą o mężczyznach – strefę komfortu – wygodne fotele i tablety, na których można szybko przejrzeć aktualne trendy i wyszukać kosmetyki.   

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

3Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~awe 3 11 dni temu

    Cała ta firma wywodzi się z transakcji mocno niedozwolonych gruba kasa weszła z boku ja się pytam gdzie jest miejsce dla uczciwej polskiej Firmy ministrze !!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~postmaster 2 11 dni temu

    Konkurencja to jedno, lokalni dostawcy i warunki zakupu dla onlineu to drugi temat. Finał będzie taki że firma z Czech, wprowadzając na lokalny rynek swoją "tańszą" ofertę, będzie bardzo konkurencyjna dla lokalnych sklepów typu Sephora. Pytanie, czy strategia niższej ceny w ujęciu długofalowym sprawdzi się w offlinie. Będę się bacznie przyglądał.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Szary 1 11 dni temu

    No i to samo robią inni giganci internetowi np. Alibaba. A dlaczego ??? A dlatego ,że opowieść o sprzedaży w sieci okazała się bajką o sprzedaży w sieci . W Europie to może być 5 - 8 % sprzedaży . W USA może coś około 12 %. Najwięcej w Azji gdzie wskaźnik oscyluje około 15 %. Czyli w Polsce jest to kilka procent ,a apetyt jest. No i jak widać kierunek nie jest tak oczywisty : ze sklepu tradycyjnego do sieci . Jest też kierunek z sieci do sklepu tradycyjnego. Teraz jest ciekawe pytanie : każdy wie ( kto jest w branży ) ,że warunki zakupu dla kanału online są inne niż dla kanału sprzedaży tradycyjnej . Będzie małe zamieszanie , bo Czesi w Iperfumach kupują jako typowy online , a sprzedawać będą w sklepie w galerii handlowej . Hmmmm będzie się działo . Zobaczymy co zrobi konkurencja.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony