StoryEditor
Producenci
16.07.2019 00:00

Stella McCartney dołącza do marek grupy LVMH

Półtora roku po opuszczeniu grupy Kering, marka Stella McCartney rozpoczyna współpracę z LVMH. Luksusowa grupa numer jeden na świecie, która ma w portfolio takie marki jak Dior i Louis Vuitton, ogłosiła 15 lipca, że podpisała umowę partnerską „w celu przyspieszenia rozwoju Stella McCartney House” - podaje fashionnetwork.com.

Szczegóły umowy zostaną podane we wrześniu, ale założycielka marki, Stella McCartney, zachowa większościowy pakiet i będzie pełnić funkcję dyrektorki i ambasadorki swojej marki, której obroty oszacowano na 150–200 mln euro.

Stella McCartney jest pionierką w zmianie procesów i nawyków w pozyskiwaniu i produkowaniu konfekcji w branży modowej. Nieco ponad rok po tym, jak Kering i Stella McCartney zakończyli wspólne przedsięwzięcie utworzone w 2001 roku, projektantka dołączyła do drugiego francuskiego giganta w tym sektorze. 

Grupa LVMH, lider światowego luksusu, nadal rozszerza portfolio swoich marek. Po ogłoszeniu ponownego otwarcia Patou (którego pierwszy pokaz ma się odbyć we wrześniu), przejęła większość udziałów w firmie jubilerskiej Repossi. Wiosną zainicjowała także nową markę modową Fenty we współpracy z Rihanną. 

- Nawiązanie współpracy z Bernardem Arnaultem, jego rodziną i grupą LVMH to nowy kamień milowy dla mnie, mojej rodziny, ale także dla wszystkich w Stella McCartney - powiedziała projektantka. - Marka przeszła długą drogę od momentu jej wprowadzenia - nowe partnerstwo z LVMH to wielkie uznanie dla tej pracy. 

Stella McCartney będzie specjalnym doradcą Bernarda Arnaulta i członków komitetu wykonawczego Grupy LVMH ds. zrównoważonego rozwoju.

- Jestem bardzo zadowolony z tej współpracy ze Stellą. To początek pięknej historii razem - jesteśmy przekonani o wielkim długoterminowym potencjale jej domu mody. Decydujący był dla mnie następujący czynnik: Stella była pionierem w uwzględnianiu kwestii środowiska i etycznych i zawsze starała się rozwijać swój dom mody wokół tych wartości. Wzmocni to zaangażowanie Grupy LVMH w zrównoważony rozwój - skomentował Bernard Arnault, prezes LVMH. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.04.2024 10:21
Lush ma nowy salon w kultowym centrum handlowym
Lush pojawił się w Polsce w Lutym 2023 r.fot. Lush
Marka Lush otworzyła swój kolejny salon w Polsce. Wybrała kultowe centrum handlowe, w którym działa m.in. flagowa drogeria Rossmanna.

Kultowa marka Lush znana z naturalnych, wegańskich kosmetyków, otworzyła swój trzeci salon w Polsce. Zgodnie z zapowiedziami powstał on w łódzkiej Manufakturze. Manufaktura to szczególny obiekt, zarówno jeśli chodzi o architekturę, jak i dobór najemców. Tu swoje flagowe sklepy ulokowały m.in. Rossmann i Sephora. Te placówki także utrzymane są w duchu eko design.

image
Kosmetyki Lush są wegetariańskie i wegańskie
fot. Lush
Nowy sklep Lush został otwarty 5 kwietnia br. Ma powierzchnię 85 mkw. Łódzki sklep to jeden z niewielu na świecie, który wprowadził nową koncepcję ReMind, oferując najbardziej pożądane produkty z całej historii marki. Urządzony jest zgodnie z nową koncepcją wystroju – we wnętrzach wykorzystano materiały pochodzące z etycznych źródeł oraz takie, które można poddać recyklingowi. Sklep jest podzielony na strefy poświęcone różnym kategoriom produktów: znajdziemy tu kule do kąpieli, balsamy do ciała, produkty do włosów, a nawet autorską linię perfum. Ponadto, po raz pierwszy w Polsce, w Łodzi można kupić ulubione produkty z archiwów Lush.

Lush to znana na całym świecie marka tworząca kosmetyki wegetariańskie i wegańskie. Została założona w 1995 roku w Wielkiej Brytanii, od początku ma jasno określoną misję: zrównoważony rozwój, ochrona środowiska i praw zwierząt. Wszystkie produkty kosmetyczne marki wytwarzane są w sposób etyczny, nietestowane na zwierzętach, w 100 proc. wegetariańskie oraz w 92 proc. wegańskie.

Swój pierwszy sklep marka Lush otworzyła w Polsce w lutym 2023 r. w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.04.2024 18:06
Sensum Mare wspiera walkę z nowotworami skóry
Marka Sensum Mare podkreśla w swojej komunikacji konieczność ochrony przeciwsłonecznej w profilaktyce nowotworów skóryfot. Sensum Mare
Marka Sensum Mare rozpoczęła kampanię edukacyjną na temat profilaktyki chorób skóry wywołanych przez brak ochrony przed nadmiernym promieniowaniem UV. Część środków ze sprzedaży swoich produktów przekazuje na działania stowarzyszenia wspierającego osoby chore na mięsaki i czerniaki skóry.

Nadmierne opalanie, bez ochrony, jest przyczyną przyspieszonego starzenia się skóry. Może także być podłożem do nowotworów skóry. W Polsce co roku diagnozowanych jest wciąż od 3700 do 4000 przypadków czerniaka.

Wiele marek kosmetycznych zwraca ostatnio uwagę w swoich przekazach na znaczenie profilaktyki przeciwsłonecznej, a tym samym przeciwstarzeniowej i przeciwnowotworowej. W tym kierunku idzie także kampania marki Sensum Mare.

W ramach kampanii „Twoja skóra gotowa na lata” marka przekazuje 5 proc. zysku od sprzedaży produktu Algodrops Satin – kremowej emulsji ochronnej przeciw fotostarzeniu SPF 50+ UVB UVA PA++++ HEV/IR – na działania statutowe Stowarzyszenia Pomocy Chorym na Mięsaki i Czerniaki Sarcoma. Na stronie internetowej marki produkt kosztuje 169 zł. Na konto Stowarzyszenia wpływa więc 8,25 zł od sprzedanej sztuki.

Czytaj także: DermTech: millenialsi i pokolenie X nie przestrzegają nawyków bezpiecznego opalania

W swoich przekazach marka podkreśla, że stosując proste metody, takie jak: unikanie ekspozycji na słońce w godzinach od 11:00 do 16:00, używanie okularów z filtrem UV oraz okryć głowy, stosowanie kremów z wysokim filtrem ochronnym SPF, odpowiednia aplikacja i  reaplikacja preparatów ochronnych –można znacznie zmniejszyć ryzyko zachorowania na nowotwory skóry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. kwiecień 2024 10:59