StoryEditor
Producenci
21.10.2021 00:00

Syrenka Warszawska wzięła wolne i zaangażowała się w Dzień na U  

20 października Syrenka Warszawska zniknęła z Bulwarów Wiślanych. Jednak już następnego dnia wróciła na swoje miejsce. Jak się okazało, była to akcja w ramach kampanii Dzień na U, organizowanej przez Fundację Rak’n’Roll we współpracy z Avon Kontra Rak Piersi. Podczas swojej nieobecności Syrenka udałą się na badania USG piersi, o czym opowiada film promujący kampanię. 

Każda kobieta potrzebuje jednego dnia w roku, kiedy może potwierdzić zdrowie swoich piersi. Dlatego fundacja Rak'n'Roll Wygraj Życie! w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi po raz kolejny zachęcają Polki do regularnych badań USG, przypominając, że Dzień na U powinien być stałym punktem w kobiecym kalendarzu. W tym roku do akcji włączyła się także… Syrenka Warszawska, która wczoraj zniknęła z Bulwarów Wiślanych, o czym opowiada film promujący kampanię. 

W spocie promocyjnym grana przez Aleksandrę Hamkało Syrenka Warszawska schodzi z pomnika, zarzuca syreni ogon na plecy i idzie śmiało przed siebie. Celem jej podróży jest gabinet lekarski. Po drodze spotyka pewne trudności, ale dzięki swojej determinacji dociera na miejsce, by potwierdzić zdrowie swoich piersi podczas badania USG. W podróży towarzyszą mniej lub bardziej pomocne osoby, w role których wcielili się znani i lubiani artyści oraz influencerzy – Borys Szyc, Jessica Mercedes, Kuba Karaś i Daria Zawiałow. 

– Wiemy, że jednym z usprawiedliwień dla niebadania się jest brak czasu. Jednak zamiast zawstydzać kobiety pozornością tej wymówki, wykorzystaliśmy ją. Postanowiliśmy dać Polkom czas. Stworzyliśmy dzień, w którym nic nie jest ważniejsze od badania USG, nie możemy mieć od niego wymówek. Dzień na U to czas na diagnostykę, którego raz w roku potrzebuje każda kobieta. Właśnie do tego będziemy przekonywać już po raz trzeci – mówi Jacek Maciejewski z fundacji Rak’n’Roll Wygraj Życie!.

W tym roku pomysłodawcy kampanii w niekonwencjonalny sposób chcą pokazać, że każda kobieta, nawet Syrenka, zasługuje na chociaż jeden dzień wolnego od pracy czy obowiązków domowych i zadbanie o swoje zdrowie. W akcję włączył się także Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy, który dał wolne Syrence i umożliwił wszystkim pracowniczkom i pracownikom Urzędu m.st. Warszawy wykonanie niezbędnych badań w ramach czasu pracy. 

– Październik jest dla nas szczególnym miesiącem. Właśnie wtedy szczególnie głośno mówimy o tym, co ważne, przełamując społeczne tabu. Wspólnie z Fundacją Rak’n’Roll realizujemy Dzień na U, przekonując kobiety, że warto znaleźć chwilę na potwierdzenie zdrowia i zadbać o swoją lepszą przyszłość. To dla nas ważna inicjatywa i nie mamy wątpliwości, że bez względu na wszystko, naszym priorytetem powinno być zdrowie i bezpieczeństwo – mówi Agnieszka Isa, dyrektor generalna Avon Cosmetics Polska.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 02:58