
Beauty Camp pod takim hasłem butik Tagomago zorganizował 11 lipca event poświęcony dbaniu o urodę.
Klientki butiku miały okazję skorzystać z porad profesjonalnych stylistów, makijażystów oraz fryzjerów oraz poznać najnowsze trendy zapachowe. Swoją kolekcję modową Przy takiej okazji można było także kupić w okazyjnych cenach kosmetyki i ubrania z kolekcji znanej projektantki Lidii Kality.
– Planujemy organizować tego typu wydarzenia co miesiąc we współpracy z polskimi projektantami mocy oraz z markami kosmetycznymi – zapowiada Janina Karasek, general marketing manager w firmie Primavera Parfum, która zarządza perfumeriami Tagomago.
Tagomago to przede wszystkim internetowy sklep z kosmetykami. Pod tym szyldem występują także dwa punkty stacjonarne w Warszawie – jeden z nich to otwarty niedawno butik przy modnej ulicy Mokotowskiej, w którym odbywają się urodowe eventy.
Firma Primavera Parfum jest dystrybutorem e-commerce zajmującym się głównie dostarczaniem produktów do sklepów internetowych, drogerii, sieci i sprzedawców indywidualnych w kategoriach kosmetycznych, zdrowia i produktów do domu.