REKLAMANajlepszy Produkt 2020 - Baner Główny (20.08 - 30.09.2019)

(fot.Wiadomości Kosmetyczne/K.Bochner)

Tagomago – perfumeria internetowa - buduję markę swoich stacjonarnych sklepów. Mają temu służyć urodowe eventy. 

REKLAMA

Beauty Camp pod takim hasłem butik Tagomago zorganizował 11 lipca event poświęcony dbaniu o urodę. 

Klientki butiku miały okazję skorzystać z porad profesjonalnych stylistów, makijażystów oraz fryzjerów oraz  poznać najnowsze trendy zapachowe. Swoją kolekcję modową Przy takiej okazji można było także kupić w okazyjnych cenach kosmetyki i ubrania z kolekcji znanej projektantki Lidii Kality.

Planujemy organizować tego typu wydarzenia co miesiąc we współpracy z polskimi projektantami mocy oraz z markami kosmetycznymi – zapowiada Janina Karasek, general marketing manager w firmie Primavera Parfum, która zarządza perfumeriami Tagomago.

Tagomago to przede wszystkim internetowy sklep z kosmetykami. Pod tym szyldem występują także dwa punkty stacjonarne w Warszawie – jeden z nich to otwarty niedawno butik przy modnej ulicy Mokotowskiej, w którym odbywają się urodowe eventy.

Firma Primavera Parfum jest dystrybutorem e-commerce zajmującym się głównie dostarczaniem produktów do sklepów internetowych, drogerii, sieci i sprzedawców indywidualnych w kategoriach kosmetycznych, zdrowia i produktów do domu.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony