
Nowa linia środków opatrunkowych sieci uwzględnia różnorodność etniczną mieszkańców Wielkiej Brytanii i składa się z trzech odcieni: jasnego, średniego i ciemnego.
- Nasi klienci są w centrum wszystkiego, co robimy i stale sprawdzamy nasze produkty i usługi, aby jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby. Jako jeden z największych sprzedawców detalicznych w Wielkiej Brytanii rozumiemy również, że naszym obowiązkiem jest zapewnienie, aby nasze produkty odzwierciedlały różnorodność naszych klientów i współpracowników - powiedziała Nicola Robinson, dyrektor ds. zdrowia, urody i odnowy biologicznej Tesco na łamach The Drum.
W tym kroku Tesco dostrzegło możliwość poszerzenia bazy klientów i zdobycia ich lojalności. Dzięki takiemu poszanowaniu wielokulturowości firmy zdobywają klucz do serc i portfeli konsumentów różnorodnych pod względem pochodzenia i koloru skóry klientów.