REKLAMAGansa Dermacol - baner główny (16-29.03.2020 r.)

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Tesco stało się pierwszą siecią supermarketów w Wielkiej Brytanii, która oferuje plastry w różnych odcieniach skóry - informuje BBC.

REKLAMAPPH2020 - belka w artykułach - marzec-maj 2020
Tesco zaprezentuje swoje 3 nowe odcienie plastrów w odważnej reklamie

Tesco zaprezentuje swoje 3 nowe odcienie plastrów w odważnej reklamie (fot. FB TU Copywriting)

Nowa linia środków opatrunkowych sieci uwzględnia różnorodność etniczną mieszkańców Wielkiej Brytanii i składa się z trzech odcieni: jasnego, średniego i ciemnego.

- Nasi klienci są w centrum wszystkiego, co robimy i stale sprawdzamy nasze produkty i usługi, aby jak najlepiej zaspokoić ich potrzeby. Jako jeden z największych sprzedawców detalicznych w Wielkiej Brytanii rozumiemy również, że naszym obowiązkiem jest zapewnienie, aby nasze produkty odzwierciedlały różnorodność naszych klientów i współpracowników - powiedziała Nicola Robinson, dyrektor ds. zdrowia, urody i odnowy biologicznej  Tesco na łamach The Drum.

W tym kroku Tesco dostrzegło możliwość poszerzenia bazy klientów i zdobycia ich lojalności. Dzięki takiemu poszanowaniu wielokulturowości firmy zdobywają klucz do serc i portfeli konsumentów różnorodnych pod względem pochodzenia i koloru skóry klientów.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony