REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Kwarantanną objęto resztę załogi, która miała bezpośredni kontakt z zakażonymi. Z ośmioosobowej obsługi sklepu zostały dwie

Kwarantanną objęto resztę załogi, która miała bezpośredni kontakt z zakażonymi. Z ośmioosobowej obsługi sklepu zostały dwie (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

U dwójki pracowników perfumerii Douglas w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu wykryto zakażenie koronawirusem. Sklep nadal działa – donosi „Gazeta Wrocławska”.

REKLAMA

Po tym jak pod koniec ubiegłego tygodnia u dwójki pracowników perfumerii Douglas w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu wykryto zakażenie koronawirusem, cały sklep został poddany ozonowaniu, a zatrudnione w nim osoby, które miały bezpośredni kontakt z zakażonymi objęto kwarantanną. W ten sposób perfumeria nadal może funkcjonować, tyle, że z ośmioosobowej załogi sklepu zostały dwie. Od wszystkich pobrano wymazy do analizy – napisała „Gazeta Wrocławska”.

– Na terenie salonu obowiązują wszelkie środki ostrożności, wszystkie działania które są podejmowane w związku z sytuacją odbywają się w porozumieniu z sanepidem. Prewencyjnie planujemy ponowne badanie pracowników w ciągu najbliższych kilku dni – skomentowała Ewa Sadowska z Douglas Polska w rozmowie z gazetą.

Natomiast dyrekcja Galerii Dominikańskiej zapewniła, że po procedurze ozonowania nie ma zagrożenia rozprzestrzeniania się koronawirusa na inne powierzchnie usługowo-handlowe w obiekcie.

– Galeria funkcjonuje w oparciu o zasady bezpieczeństwa oraz pracy i obsługi klientów zgodne z wytycznymi dla centrów handlowych, które zostały opracowane przez Ministerstwo Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego – czytamy w komentarzu centrum handlowego.

Dyrekcja obiektu zapewniła również, że jest w stałym kontakcie z najemcami.

– W bieżącej komunikacji przypominamy im o przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i higieny - używaniu masek lub przyłbic, rękawiczek jednorazowych oraz częstej dezynfekcji rąk i powierzchni wspólnych, a także apelujemy o przypominanie klientom o obowiązujących zasadach. Ponadto, zgodnie z przyjętymi przez nas procedurami bezpieczeństwa, firmy serwisowe stosują rotacje i separacje grup pracowników, by nie kontaktowali się ze sobą – zapewnia dyrekcja Galerii Dominikańskiej.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony