REKLAMAFBK 2019 - baner główny (sierpień 2019)

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

MARKETING

 

17 lipca 2019, 15:32



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Unilever stworzył narzędzie marketingowe inspirowane aplikacją randkową

Unilever stworzył narzędzie marketingowe inspirowane aplikacją randkową (fot. Adobe)

Dzięki nowej aplikacji gigant kosmetyczny ma nadzieję przyspieszyć testowanie pomysłów, co pozwoli na szybsze i łatwiejsze podejmowanie decyzji sprzedawcom.

REKLAMANatura Medica_belka w artykułach

Unilever stworzył narzędzie marketingowe inspirowane Tinderem. Ta znana aplikacja randkowa pozwala klientom polubić zdjęcie przesuwając w prawo lub je odrzucić przesuwając w lewo, aby znaleźć „dopasowanie”.

Przesuń w prawo?

Po dopasowaniu użytkownicy mogą zdecydować, czy chcą rozmawiać ze sobą za pośrednictwem aplikacji.
To jest fundament, na którym zbudowano nowe narzędzie nazwane „Idea Swipe”. W ten sposób koncern chce wykorzystać ekonomię behawioralną do tworzenia pytań, które mogą zapewnić niemal natychmiastową informację zwrotną.

Stan Sthanunathan, wiceprezes Unilever ds. marketingu konsumenckiego, który zaingurował projekt na IRI International Grow Summit w Londynie, powiedział, że celem firmy było „stworzenie podwójnego wpływu przy połowie wykorzystanego czasu i kosztów”.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony