
Valentino nie spieszył się z wprowadzeniem linii kosmetyków, podczas gdy jego rywale, domy mody Chanel, Dior i Burberry ugruntowali swoją pozycję na rynku kosmetycznym. Debiutancka kolekcja makijażu włoskiego domu mody przedstawia „czasy, w których żyjemy”.
"Pierpaolo Piccioli, dyrektor kreatywny Maison Valentino, przedstawia swoją wizję piękna stosownie do czasu, w którym żyjemy, wprowadzając swoją inkluzywną estetykę, w której emocje, marzenia i indywidualność są niezbędne” - napisała marka w komunikacie.
Pierwszy zapach Valentino powstał w 1978 roku i przyjął nazwę od marki. Laureatka nagrody Grammy, piosenkarka Lady Gaga została twarzą najnowszej premiery zapachowej marki - perfum Voce Viva.
Kolekcja będzie dostępna w przedsprzedaży od 1 czerwca br. w USA, a na całym świecie pojawi się 1 sierpnia.