StoryEditor
Producenci
28.11.2022 00:00

Veoli Botanica promuje swoją najnowszą wegańską serię

Veoli Botanica to marka z gatunku clean beauty, która bazuje na aktywnych składnikach pochodzenia naturalnego, i dba o to, by jej produkty były w 100 proc. wegańskie. Niedawno premierę miała nowa seria trzech kosmetyków do pielęgnacji cery zawierających powyżej 97 proc. naturalnych składników: krem z retinalem, krem z ceramidami i serum antyoksydacyjne z witaminą C.

Premiera nowych kosmetyków Veoli Botanica zadziała się w urokliwej warszawskiej restuaracji Oliva. Goście mieli możliwość zapoznać się w trakcie śniadania prasowego z produktami już będącymi w portfolio marki, oraz z trzema nowościami. Imprezę uświetnił m.in Krzysztof Ibisz.

Opakowania biodegradowalne z wygodnymi i higienicznymi, ograniczającymi dostęp powietrza i bakterii pompkami, kryją w sobie trzy formuły pielęgnujące skórę twarzy i szyi. Power of retinal to aktywny krem przeciwzmarszczkowy na noc z retinalem w stężeniu 0,075 proc. Towarzyszy mu serum-koncentat antyoksydacyjny Good to C you z ultrastabilną witaminą C w stężeniu 15 proc.; produkt ma właściwości rozjaśniające. Trzecim kosmetykiem jest krem regenerująco-odbudowujący Ceramide skin barrier z zawartością ceramidów, cholesterolu i kwasów tłuszczowych.

Poza tymi trzema nowościami przedstawicielki marki zaprezentowały również nową wersję kremu pod oczy 20 sec magic eye, który teraz dostępny jest w wersji z pompką, oraz olejek Enjoy the calmness, którego wyjątkowy, różany zapach, zachęcił gościnie do wypróbowania go na swoich dłoniach i włosach już przy stole.

– Główna filozofia i nurt marki to to, że w tym zabałagnionym, pędzacym świecie trzeba iść za trendem slow life; redukcji wszelkich zanieczyszczeń. Chcemy być marką, która promuje naturę, zdrowy tryb życia. Konsument, ściągając produkt z półki, często nie czyta składu, i sięga po prostu po kosmetyk, który ma osiągnąć jakiś konkretny cel ale kupujący nie rozumie, w jaki sposób ten cel jest osiągany – mówi lekarka współpracująca z Veoli Botanica, Aleksandra Ryszkowska. – Mamy bardzo pozytywny feedback ze strony konsumentek, i to jest dla nas najważniejsze.

 Bardzo długo pracowaliśmy nad formulacją, aby była perfekcyjna; w tej chwili skupiamy się na conscious beauty, nasze klientki są świadome. W związku z tym nasze hasło przewodnie to #StężenieMaZnaczenie i użyliśmy najwyższej jakości składników, jakie tylko są na rynku  dodaje Anna Krawczyk, prezeska Veoli Botanica.

Czytaj także: Monika Solorz, Veoli Botanica: Tworzymy w nurcie CLEAN BEAUTY

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2025 11:55
Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig IG Uriage

Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W segmencie mody i perfum Puig odnotował wzrost sprzedaży o 8,6 proc. like-for-like, co stanowi 73 proc. całkowitych przychodów koncernu.

Kategoria kosmetyków powróciła do fazy wzrostu, osiągając przychód netto w wysokości 339 mln euro i wzrost o 2 proc. Stanowiło to w pierwszej połowie 2025 roku 15 proc. przychodów dla Puig. To ożywienie było napędzane synergią kluczowych premier oraz poszerzania kanałów sprzedaży oraz zasięgu geograficznego.

Kategoria pielęgnacji skóry nadal dawała solidne przychody, rosnące o  8,1 proc. (do 276 mln euro). Ta kategoria odpowiadała za 12 proc. całkowitych przychodów Puig. Wzrost napędzany był dwucyfrowymi wynikami, osiąganymi przez markę Uriage – największą w tym segmencie, dodatkowo wspieranymi wynikami kosmetyków pielęgnacyjnych marki Charlotte Tilbury.

Jeśli chodzi o prognozy na 2025 rok, Puig uważa za realny wzrost przychodów o 6-8 proc. oraz dalszy wzrostu skorygowanej marży EBITDA.

Osiągnęliśmy solidne wyniki we wszystkich naszych segmentach i regionach, co odzwierciedla kondycję i odporność naszego portfolio na rozwijającym się globalnym rynku kosmetycznym. Jesteśmy przekonani o naszej zdolności do dalszego wzrostu na rynku kosmetyków premium i podtrzymujemy naszą prognozę na cały rok – komentuje Marc Puig, prezes i dyrektor generalny hiszpańskiego koncernu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:07