StoryEditor
Sieci i centra handlowe
30.06.2022 00:00

Vollmart otworzył dyskont w Świebodzinie. Sprzedaje także kosmetyki

Vollmart to sieć hard dyskontów. 29 czerwca w Świebodzinie został otwarty jej nowy sklep. Sieć sprzedaje z palet m.in. kosmetyki i  obiecuje ceny niże o 20 proc. niż w lokalnych sklepach.

 Vollmart otworzył swój nowy sklep w Świebodzinie przy ul. Grottgera 1. Dyskont znajduje się przy dworcu PKP. Ma 1400 mkw. powierzchni sprzedaży. Sprzedaje prosto z palet artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię gospodarczą oraz artykuły przemysłowe. W asortymencie sieci znajdują się także akcesoria kuchenne, małe AGD oraz artykuły dla zwierząt.

Asortyment jest płytki, nie ma wyboru kilkunastu wariantów danego produktu, tylko podstawowe. Jak zapewnia detalista, oferta będzie rotować w zależności od preferencji klientów. Jeśli dane towary nie spotkają się z zainteresowaniem, będą zastąpione nowymi propozycjami.

Vollmart to sieć hard dyskontów. W swojej strategii założyła, że sprzedaje w cenach niższych o 20 proc. niż w lokalnych sklepach.

– Oferujemy podstawowe artykuły spożywcze i przemysłowe o kilkanaście procent, a niektóre nawet 30-40 proc. taniej niż w innych sklepach. Naszym optymalnym celem są ceny średnio niższe o 20 proc. niż w lokalnej konkurencji i tej zasady się trzymamy – mówi Wiktor Sawosz, założyciel i prezes zarządu Vollmart.

Jak zapewnia sieć, jest to możliwe dzięki racjonalnej polityce kosztowej i ograniczeniu do minimum wydatków na wyposażenie wnętrz i reklamę, bezpośredniej współpracy z producentami oraz optymalizacji kosztów dostaw towarów, ale również niskiej marży handlowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. wrzesień 2025 20:40