7 lutego 2023
Od wprowadzenia swojej aplikacji mobilnej w 2019 r. w wersji 1.0 Super-Pharm właśnie wypuszcza jej kolejną wersję 2.5 zaopatrzoną w nowe funkcje i w założeniu mającą...
6 lutego 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Trwa kampania marki Cztery Pory Roku. Celem jest budowa wizerunku oraz rozpoznawalności w grupie docelowej.
Polacy chcą kupować towary w ekologicznych opakowaniach. W podejmowaniu świadomych i odpowiedzialnych decyzji pomagają im specjalne ekoznaki. Jak wynika z badania EKObarometr,...
3 lutego 2023
2 lutego 2023
Gąbki Konjac, dobry żel do mycia twarzy, brązujące kropelki, nawilżający podkład, wcierka do włosów, krem podkreślający loki – to produkty, które...
1 lutego 2023
31 stycznia 2023
30 stycznia 2023
19 stycznia 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci drogeryjne
21 listopada 2022, 12:58
wiadomoscikosmetyczne.pl
Black Month w Hebe obowiązuje w drogeriach stacjonarnych Hebe, ale też w e-sklepie oraz przy zakupach w aplikacji (fot. materiały prasowe )
W Hebe rozpoczął się ostatni tydzień promocji Black Month, który obejmie 25 listopada – właściwy Black Friday. Będzie on zwieńczeniem akcji, która ciągnęła się od początku listopada.
W drogeriach Hebe, z okazji finałowego, czwartego tygodnia akcji Black Month, który trwa od 21 do 27 listopada br., klienci mogą korzystać kilku ofert specjalnych. Pierwsza z nich obejmie marki Bielenda, Bourjois, Max Factor, Rimmel, Feel Free, Delia Cosmetics, Joko, Revlon i Revolution Makeup, których produkty przecenione zostały o 50 proc.
Natomiast za kosmetyki marek takich jak Nivea, Nacomi, tołpa, Eveline Cosmetics, PureHeals, Miya Cosmetics, Hagi, Orientana, Solverx, Paese, Gosh, Prosalon, Yumi i wiele innych klienci płacą obecnie o 40 proc. mniej. Oprócz tego, na klientów czeka ponad 8750 produktów, których ceny spadną do 50 proc. Hitem cenowym ma być natomiast tusz do rzęs Pink Power marki Gosh, który został objęty 70-proc. zniżką.
Black Month w Hebe obowiązuje w drogeriach stacjonarnych Hebe, w e-sklepie oraz przy zakupach w aplikacji.
Czytaj też: Kosmetyki i perfumy będą poszukiwanymi produktami podczas Black Friday i Cyber Monday
Hebe szybko rośnie w e-commerce i zamierza nadal rozwijać ten kanał. Sieć szuka
Hebe zachęca do dołączenia do paczki Hebeściaków — pracowników do swojego
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022
21 grudnia 2022
20 grudnia 2022