REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

WYDARZENIA I PREMIERY

 

8 października 2018, 14:07



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Od lewej: Agnieszak Staszczyk, brand manager Weleda, Iga Pietrusińska, PR & digital manager Diparlux, Renata Fusillo, międzynarodowy szkoleniowiec Weleda, Annica Dahner, country manager Weleda, Agnieszka Jarzęcka, dyrektor marketingu Sofralux

Od lewej: Agnieszak Staszczyk, brand manager Weleda, Iga Pietrusińska, PR & digital manager Diparlux, Renata Fusillo, międzynarodowy szkoleniowiec Weleda, Annica Dahner, country manager Weleda, Agnieszka Jarzęcka, dyrektor marketingu Sofralux (fot. Wiadomości Kosmetyczne)

Gamę Weleda Skin Food uzupełnią: masło do ciała i masło do ust. Polki jako pierwsze będą mogły kupić nowości, ponieważ to w Polsce najbardziej dynamicznie rozwija się obecnie trend na certyfikowane kosmetyki naturalne – twierdzą przedstawiciele marki. 

REKLAMAModus -belka w artykułach - październik 2018

Z okazji wprowadzenia dwóch nowości – masła do ciała oraz masła do ust Weleda Skin Food, marka zorganizowała warsztaty z naturalnej pielęgnacji. Prowadziła je Renata Fusillo, odpowiedzialna za szkolenia.

Polska jest pierwszym rynkiem, na który obie nowości zostały wprowadzone. – To w Polsce najbardziej dynamicznie rozwija się obecnie trend na certyfikowane kosmetyki naturalne – twierdzą przedstawiciele marki. A taka jest właśnie Weleda. Jej produkty tworzone są ze certyfikowanych składników pochodzących z upraw biodynamicznych. Nie dodaje się do nich syntetycznych substancji zapachowych czy koloryzujących. Pozbawione są też parabenów. Większość z nich może być polecana weganom, choć kilka zawiera np. lanolinę lub wosk pszczeli.

Nowości są rozszerzeniem gamy, do której należy najstarszy krem wprowadzony przez markę Weleda na rynek – krem Skin Food do skóry przesuszonej miał swoją premierę w 1926 i do tej pory jest produkowany w niezmienionej formule. Kluczowe są w niej ekstrakty roślinne: z liści rozmarynu oraz z kwiatów fiołka trójbarwnego, rumianku i nagietka. Wszystkie produkty Weleda, w tym gama Skin Food posiadają certyfikat NATRUE. Dystrybutorem marki w Polsce jest firma Sofralux

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony