REKLAMAJARS - baner główny (09.12.-20.12.2019 r.)

(fot. materiały prasowe/DP)

Franczyzowa sieć DP Drogerie Polskie udostępniła swoim klientom lojalnościową aplikację mobilną Klub DP.  Aplikacja już jest do pobrania na smartfony i daje dostęp do specjalnych promocji oraz spersonalizowanych ofert.

REKLAMANatura Medica_belka w artykułach_grudzień 2019

–  Klub DP stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania nowoczesnych konsumentów wobec coraz bardziej popularnych programów lojalnościowych opartych na aplikacjach smartfonowych i związanych z nimi korzyści. Chcemy aby klienci drogerii DP mieli większą możliwość wyboru promowanych produktów, na co nie pozwalała nam tradycyjna gazetka reklamowa – mówi Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu DP Drogerie Polskie. 

–  Nasi klubowicze zyskują dostęp do wyjątkowych, idealnie dopasowanych ofert, usług i benefitów, dzięki którym zakupy są bardziej opłacalne i trafione a każda wizyta w naszej drogerii staje się wartościowym i ekscytującym doświadczeniem – podkreśla Leszek Szwajcowski.

Po pobraniu aplikacji na  telefon i zarejestrowaniu danych na klubowiczów czekają: rabaty do 50 proc., porady stylistów, testy produktów, dermokonsultacje, konkursy, powiadomienia o premierach, zaproszenia na pokazy makijażu, spersonalizowane ekskluzywne oferty, itp.

 Aplikacja działa od 7 grudnia br. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony