
– Amazon Niemcy to druga największa platforma sprzedażowa w Europie. Liczymy, że otwarcie sklepu pozwoli jeszcze pełniej wykorzystać nasz potencjał. W tym celu uruchamiamy właśnie działania marketingowe budujące świadomość marki Yope, a także zadbamy o pełne zatowarowanie w zakresie pozostałych produktów z katalogu eksportowego – wyjaśnia Magdalena Keating, project manager Marketplaces Yope.
Inwestycja w rozwój e-commerce to element długofalowej strategii Yope, której celem jest globalna rozpoznawalność marki.
– Obecnie pracujemy nad uruchomieniem nowych platform, w tym także na Amazon Polska i Amazon USA – dodaje Maciej Dulski, chief digital officer Yope.
Produkty Yope są obecnie dostępne w 20 krajach Europy, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Czechach, Słowacji oraz Holandii. W Azji firmowe butiki marki działają m.in. w Nagasaki (Japonia) oraz Hong-Kongu (Chiny).