17 kwietnia 2021
Dm drogerie markt, największy konkurent Rossmanna, wchodzą do Polski. Firma otwiera centralę we Wrocławiu i rekrutuje pracowników na potrzeby stworzenia nowej sieci...
16 kwietnia 2021
9 marca 2021
Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego skróciły liczbę ich...
4 lutego 2021
8 stycznia 2021
22 grudnia 2020
14 grudnia 2020
W wieku 80 lat zmarł potentat handlu detalicznego Selfridges i Primark, W. Galen Weston. Brytyjsko-kanadyjski patriarcha zarządzał firmami obejmującymi luksusowe marki...
15 kwietnia 2021
Lockdown był zimnym prysznicem dla rynku produktów kategorii męskich produktów pielęgnacyjnych, ponieważ mężczyźni ograniczyli zabiegi związane...
31 marca 2021
26 marca 2021
25 marca 2021
9 kwietnia 2021
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy, jedna z największych i najszybciej rozwijających się kategorii rynku kosmetycznego, w 2020 r. osłabła. Większe spadki widoczne były w...
2 kwietnia 2021
1 kwietnia 2021
KONSUMENT i TRENDY
25 marca 2021, 16:11
wiadomoscikosmetyczne.pl
Zakup kosmetyku poprawić może nasz nastrój aż o 62 proc. (fot. Shutterstock)
Osoby kupujące produkty kosmetyczne mają jeszcze jeden powód, aby kupować swoje ulubione produkty w internecie. Badanie wykazało, że kupowanie produktów kosmetycznych nie tylko pomaga konsumentom dobrze wyglądać, ale także poprawia ich samopoczucie. Zakup palety cieni do powiek może poprawić nastrój klienta aż o 62 proc.
Nowe badanie ujawnia, że zakupy produktów kosmetycznych sprawiają, że klienci są szczęśliwsi. Uczestnicy badania przeprowadzonego przez money.co.uk, zostali poproszeni o wypełnienie testu Brief Mood Intensity Scale (BMIS) i zarejestrowanie intensywności dziesięciu różnych emocji po dokonaniu zakupu online.
Intensywności każdej emocji przypisano ocenę opartą na pozytywności, z maksymalnym wynikiem 500 punktów za pozycję. Wyniki wskazują, że zakup palety cieni do powiek zwiększa pozytywne emocje kupujących o 62 proc., a świeca zapachowa poprawia nastrój kupujących o 61 proc.
- Zakupy online mogą nas uszczęśliwiać dzięki kilku różnym mechanizmom. Po pierwsze, nawet w świecie obfitości wciąż ewolucyjnie jesteśmy przygotowani do rozważania niedoboru. Z tego powodu zdobywanie nowych przedmiotów, zwłaszcza przecenionych lub ograniczonych, zwykle nas uszczęśliwia i daje poczucie, że zaspokoiliśmy potrzebę i potencjalnie uniknęliśmy przyszłego zagrożenia - skomentował konsultant ds. dobrego samopoczucia i psycholog Lee Chambers.
Zdaniem Catherine Hilley, ekspertki money.co.uk, osoby poszukujące przyjemności, które nie są obecnie w stanie zarezerwować wakacji, mogą szukać komfortu podczas zakupów online.
- Nasze badania pokazują, jak małe zakupy mogą pozytywnie zwiększyć emocje klientów, czego wszyscy potrzebujemy od ponad roku.
Brytyjska sieć domów towarowych John Lewis przygotowuje się na spadek liczby sprzedaży
W ostatnich miesiącach wielu Polaków postanowiło bardziej zatroszczyć się o własne
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
1 marca 2021
zdjęć: 5
26 stycznia 2021
zdjęć: 9
13 stycznia 2021
zdjęć: 12
23 października 2020
zdjęć: 8
26 lutego 2021
17 lutego 2021
14 października 2020