wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Dla wielu klientów w Stanach Zjednoczonych sklepy online są miejscem porównywania cen, poszukiwania nowych produktów i znajdowania sklepów stacjonarnych. Omnichanel to obecnie mocny trend

Dla wielu klientów w Stanach Zjednoczonych sklepy online są miejscem porównywania cen, poszukiwania nowych produktów i znajdowania sklepów stacjonarnych. Omnichanel to obecnie mocny trend (fot. shutterstock)

Pandemia COVID-19 zdemokratyzowała handel elektroniczny w Stanach Zjednoczonych. Według badań Nielsena, liczba klientów kupujących produkty szybkorotujące w e-sklepach osiągnęła ponad 18 milionów i wciąż rośnie.

REKLAMANina Słupska_BIEG_Baner w artykule (luty-marzec 2021)

Przyglądając się zachowaniom konsumentów w USA od marca 2020, analitycy Nielsena zauważyli, że   zakupy online to już stały trend. Jednak okazuje się, że nie każda wizyta w e-sklepie prowadzi do zakupu. Dla wielu klientów kanały online są kluczowym sposobem porównywania cen, poszukiwania nowych produktów i znajdowania sklepów stacjonarnych. Bardzo rozwinął się wiec trend zakupów wielokanałowych. Dane Nielsen Connect pokazują, że omnichannel dla produktów FMCG wzrósł w minionym roku w USA o 50 proc., z czego prawie połowa to zakupy w e-commerce.

Badając poziom zaangażowania konsumentów w różnych kanałach, Nielsen podaje, ze 56 proc. kupowało online, w porównaniu z 51 proc. kupujących stacjonarnie (dane dotyczą września 2020 r.). Kupujący online byli bardziej zaangażowani w poszukiwanie najlepszych produktów spełniających ich nowe potrzeby wywołane pandemią. Zwiększyli np. wysiłki związane z planowaniem zakupów spożywczych online. Natomiast klienci sklepów stacjonarnych złagodzili wysiłki związane z planowaniem. Impulsywne zakupy żywności i produktów niespożywczych (w tym kosmetyków i środków czystości) nieznacznie wzrosły w kanałach offline.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony