StoryEditor

Zautomatyzowane stacje manicure XWELL x Clockwork pojawią się na amerykańskich lotniskach

Próbując uczynić self-care bardziej dostępnym i prostszym podczas podróży, firmy XWELL i Clockwork nawiązały współpracę ina początku 2023 roku planują wprowadzić zautomatyzowane stacje manicure na amerykańskie lotniska.

XWELL, autorytet w dziedzinie rozwiązań w zakresie zdrowia i dobrego samopoczucia dla osób będących w podróży czy w ruchu, oraz Clockwork, pierwszy i jedyny dostępny publicznie na świecie robot do manicure, wprowadzą na lotniska w Stanach Zjednoczonych do pięciu najnowszych wersji robota zasilanego sztuczną inteligencją.

Otwarcie odbędzie się w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2023 r. z zamiarem wdrożenia aż 25 jednostek w całej firmie. Mechaniczna stacja MiNiCURE to robot, który precyzyjnie maluje paznokcie. W pełni autonomiczny robot łączy sztuczną inteligencję z technologią kamer 3D, aby móc robić zdjęcia każdego paznokcia, dzięki czemu maluje je bezpiecznie, szybko i dokładnie bez interwencji człowieka. Podróżni wybierają lakier do paznokci, umieszczają stosowny wkład w urządzeniu i używają ekranu dotykowego, aby skorzystać z samouczka na temat  procesu malowania. Gdy podróżnicy położą ręce na podpórce i powiedzą „gotowe”, robot zaczyna malować po jednym paznokciu naraz.

Czytaj także: Robotyka wchodzi na rynek manicure

Cieszymy się, że możemy współpracować z XWELL, aby udostępnić naszą technologię podróżnym na lotniskach” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Clockwork, Renuka Apte. „Podróże mogą być stresujące i często osoby podróżujące nie mają czasu, aby wcisnąć się na wycieczkę do salonu przed delegacją służbową lub wakacjami. Zdecydowana większość naszych klientów twierdzi, że używałaby Clockwork na lotnisku. Cieszymy się, że możemy przekształcić czas stracony na oczekiwanie na lot w wydajną, 10-minutową usługę kosmetyczną, która pomaga ludziom czuć się bardziej skupionymi i gotowymi na podróż”.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rossmann inwestuje w cyfryzację i sztuczną inteligencję z Microsoft Azure Red Hat OpenShift
Logo sieci drogerii RossmannShutterstock

Rossmann przyspiesza proces cyfryzacji, wdrażając rozwiązanie Microsoft Azure Red Hat OpenShift. Niemiecka sieć drogerii planuje rozwijać strategię chmury hybrydowej w modelu zwinnym, przygotowując się jednocześnie do realizacji projektów opartych na sztucznej inteligencji. Nowa architektura IT ma umożliwić firmie szybsze reagowanie na potrzeby rynku oraz zwiększenie efektywności procesów.

Wybór platformy OpenShift ma na celu budowę środowiska IT opartego na standaryzacji, automatyzacji i orkiestracji. Dzięki obsłudze kontenerów Red Hat, Rossmann może znacząco skrócić cykle tworzenia oraz utrzymania aplikacji, co przekłada się na szybsze wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów i pracowników.

Wdrożenie obejmuje również Red Hat OpenShift AI, które tworzy dedykowane środowisko do trenowania i rozwijania generatywnych modeli sztucznej inteligencji w infrastrukturze chmury hybrydowej. Takie podejście pozwoli firmie integrować rozwiązania AI bez konieczności przenoszenia wszystkich danych i procesów do chmury publicznej, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.

Rossmann podkreśla, że inwestycja w nową platformę jest częścią długoterminowej strategii transformacji cyfrowej. Dzięki standaryzacji procesów IT, automatyzacji i możliwościom rozwiązań AI, sieć zamierza zwiększyć tempo innowacji oraz zoptymalizować obsługę milionów klientów na rynkach, na których działa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.08.2025 09:23
Primark stawia na aplikację mobilną, wśród kategorii: uroda i makijaż
Nowa aplikacja Primark jest już dostępna w Irlandii i WłoszechPrimark

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną dla klientów, zawierającą sekcję poświęconą kategorii beauty. Stanowi to ważny cyfrowy krok milowy irlandzkiego detalisty, kojarzonego do tej pory z olbrzymimi powierzchniami sprzedaży stacjonarnej.

Nowa aplikacja, która jest już dostępna w Irlandii i Włoszech, a w Wielkiej Brytanii ma zostać wdrożona w ciągu najbliższych 18 miesięcy, oferuje m.in. dział dotyczący urody. Użytkownicy będą mogli dzięki temu przeglądać i odkrywać najnowsze produkty kosmetyczne, dostępne w sklepach Primark, w tym produkty do pielęgnacji włosów i ciała, a także kosmetyków do makijażu.

Klienci będą mogli dzięki aplikacji nie tylko przeglądać najnowsze kolekcje Primark, ale także sprawdzać dostępność produktów w czasie rzeczywistym i planować wizyty za pomocą wbudowanego lokalizatora sklepów. Mogą również zaznaczać ulubione produkty i włączać spersonalizowane powiadomienia – dzięki funkcjom zaprojektowanym tak, aby wypełnić lukę między wyszukiwaniem online a zakupami w sklepie stacjonarnym.

image
Primark

Celem aplikacji jest usprawnienie interakcji klientów z marką dzięki urządzeniom mobilnym – zaoferowanie im wygody i doświadczenia zakupowego, które odzwierciedla dynamiczny charakter oferty Primark, opartej na trendach.

Wiemy, że nasi klienci coraz częściej rozpoczynają zakupy od wersji online, niezależnie od tego, czy chcą sprawdzić nowości, czy zaplanować wizytę. Nasza aplikacja daje im narzędzia, aby mogli to zrobić w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób – wyjaśnia Matt Houston, dyrektor ds. obsługi klienta i rozwiązań cyfrowych Primark.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. sierpień 2025 19:41