
Jean-Denis Mariani, dyrektor ds. cyfrowych w Coty, zwrócił uwagę, że „wirtualna przymierzalnia” ma być ogromnym czynnikiem konwersji i zwiększać średnią wartość zamówienia dla tych marek. Według Perfect Corp., jej technologia prowadzi do średnio 400 proc. wzrostu konwersji sprzedaży online i 200 proc. konwersji w sklepie, przy jednoczesnym spadku zwrotów o 8 proc.
Dzięki wdrożeniu wielokanałowemu klienci będą mogli uzyskać dostęp do próbnej rzeczywistości za pośrednictwem aplikacji YouCam oraz innych kanałów społecznościowych i internetowych. Doradcy urody w sklepach lub konsumenci (poprzez zeskanowane kody QR na półce) również mogą uzyskać dostęp do technologii podczas sprzedaży produktów. Zostanie ona osadzona zarówno w e-commerce DTC, jak i nietransakcyjnych witrynach marek. W dłuższej perspektywie Coty i Perfect Corp będą współtworzyć i wypuszczać na wyłączność technologie dedykowane markom należącym do Coty.
Przeczytaj również: Kylie Jenner zaoferowała kosmetyki dla dzieci. Kylie Baby to jej pierwsza linia stworzona we współpracy z Coty