StoryEditor

Dove wprowadza swoją kampanię kosmetyczną Real Beauty do metaverse

Dove, marka należąca do firmy Unilever, wprowadza na rynek Real Virtual Beauty, serię działań wspieranych przez partnerów z branży gier, mających na celu przełamanie stereotypów dotyczących piękna, a także wyposażenie nowej generacji graczy i twórców w narzędzia, których potrzebują do budowania poczucia własnej wartości i pewności siebie.

Dove – marka kosmetyków do pielęgnacji ciała z portfolio Unilever – rozpoczyna kampanię Real Beauty in Games Training, kursu opracowanego we współpracy z Center for Appearance Research i ekspertami z branży. Akcja ma pomóc twórcom gier odzwierciedlić różnorodność, którą widzimy w codziennym życiu i uniknąć przyczyniania się do nieświadomego wprowadzania uprzedzeń i stereotypów w swoje projekty cyfrowe.

Dove nawiązało również współpracę ze studiem gier o żeńskiej obsadzie Toya, aby uruchomić SuperU Story, bezpłatne doświadczenie cyfrowe w formie gry na platformie Roblox, która ma pomóc młodym dziewczynom w budowaniu pewności siebie. Połowa światowej społeczności gier to kobiety i dziewczynki (ok. 1,3 miliarda osób), z czego 60 proc. zaczyna grać w gry wideo przed 13 rokiem życia. Branża gier nadal odzwierciedla wąskie standardy piękna ery Lary Croft, co negatywnie wpływa na samoocenę kobiet. Wybranie swojego avatara w grze bywa trudne, jeśli opcjami są tylko szczupłe, białe, pełnosprawne kobiety.

Leandro Barreto, wiceprezes Dove Global, wyjaśnia: – W Dove wierzymy, że piękno powinno być źródłem pewności siebie, a nie niepokoju, w każdym aspekcie życia – zarówno rzeczywistym, jak i wirtualnym. W ramach społecznej misji Dove, związanej z zaufaniem i poczuciem własnej wartości kobiet, podejmujemy kroki w celu zwalczania negatywnych stereotypów w szybko rozwijającej się branży gier. Dzięki naszej współpracy z zespołem edukacyjnym Unreal Engine firmy Epic Games o nazwie Women in Games, a także wraz z wprowadzeniem SuperU Story na Roblox – mamy nadzieję wywrzeć rzeczywisty wpływ na miliony kobiet i dziewcząt, które spędzają swój wolny czas na graniu w gry.

Wśród wprowadzonych opcji personalizowania postaci znalazły się postaci z niepełnosprawnościami, w tym intelektualnymi, albinoskie, oraz o tęższej budowie ciała, a także różnych ras, także mieszanych.

Czytaj także: NYX Professional Makeup buduje społeczność, która będzie określać przyszłość wirtualnego makijażu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Salony beauty
10.05.2024 16:31
Booksy rusza z platformą sprzedażową. Nesperta pierwsza wchodzi we współpracę
Booksy chce wykorzystać swój potencjał do sprzedawania kosmetyków profesjonalnych salonom beautyBooksy
Booksy – system rezerwacji wizyt w salonach kosmetycznych, fryzjerskich i innych punktach usługowych – uruchamia platformę sprzedażową B2B. Kupować na niej będą mogli przedsiębiorcy zarejestrowani na Booksy Biz, a sprzedawać dystrybutorzy produktów profesjonalnych.

Booksy, najbardziej znany w Polsce system rezerwacyjny, wykorzystywany przez wiele punktów usługowych działających w branży beauty – salony kosmetyczne, fryzjerskie, manicure, spa i inne – uruchamia platformę sprzedażową B2B. Nad tą funkcjonalnością firma pracowała od wielu miesięcy chcąc wykorzystać potencjał jaki ma w zarejestrowanych w jej systemie firmach, które mogłyby być zainteresowane kupowaniem w jednym miejscu produktów potrzebnych do świadczenia usług.

Wiadomo sprzedażowa jest przeznaczona tylko dla klientów instytucjonalnych. Będą na niej mogli kupować wyłącznie przedsiębiorcy – usługodawcy zarejestrowani na Booksy Biz. Sprzedawać mogą dostawcy produktów profesjonalnych. Transakcje będą odbywały się w strefie Zakupy, gdzie umieszczone są już podstawowe informacje o platformie.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

Pierwszą i jedyną w tym momencie firmą, która zdecydowała się na współpracę z Booksy w tym zakresie jest Nesperta, właściciel marek Semilac i Hihibrid – wiodąca marka w kategorii lakierów hybrydowych w Polsce.

Z dumą ogłaszamy, że staliśmy się partnerem strategicznym Booksy Biz!  Od teraz w pulpicie Booksy Biz każda z Was, drogie właścicielki salonów, oprócz dotychczasowych funkcji, będzie miała możliwość uzupełniania swoich ulubionych produktów - czy to oznacza efektywne zarządzanie salonem z profilu jednej aplikacji? Tak! – napisała firma Nesperta w swoich mediach społecznościowych. Nesperta wprowadziła do sprzedaży na Booksy bestsellery marki Semilac i pełną gamę produktów linii Semilac Professional.

Kategoria produktów do paznokci jest pierwszą, którą Booksy będzie zapełniać na platformie sprzedażowej, a następnie sukcesywnie kolejne.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Salony beauty
09.05.2024 08:48
Hollywood Hair sięga po rozszerzoną rzeczywistość i przygotowuje aplikację do wirtualnego przedłużania włosów
Hollywood Hair to sieć salonów zajmujących się przedłużaniem włosów. Kolejnym krokiem w rozwoju marki jest wprowadzenie do sprzedaży online naturalnych włosów do przedłużania w domu oraz stworzenie aplikacji do wirtualnego przymierzania przedłużanych włosówfot. Hollywood Hair
Marka Hollywood Hair zajmująca się profesjonalnym przedłużaniem włosów jeszcze w tym roku planuje wprowadzić aplikację mobilną, dzięki której będzie można wirtualnie wypróbować i ocenić efekt przedłużania włosów. Firma rozpoczęła także sprzedaż naturalnych włosów do samodzielnego przedłużania w domu.

Hollywood Hair to sieć salonów zajmujących się profesjonalnym przedłużaniem włosów.

Firma właśnie otworzyła kolejny salon w Bydgoszczy. To trzynasty punkt działający pod szyldem firmy, w tym dwunasty w Polsce. Jeden salon działa już w Hiszpanii. Firma chce także otworzyć sieć swoich salonów w Wielkiej Brytanii. W tym roku ma zostać otwarty pierwszy salon w Londynie.

Holywood Hair ma także własne kosmetyki, suplementy oraz akcesoria do włosów, a teraz rozpoczyna sprzedaż doczepianych kucyków i topperów (tupetów) z włosów naturalnych w 20 odcieniach i różnych długościach (50, 60 i 70 cm). Można je kupić przez internet i samodzielnie doczepiać do własnych włosów. Kolekcja będzie powiększana o kolejne rozwiązania i asortyment.

– Wiem, że nie każda osoba może pozwolić sobie na drogi zabieg przedłużania, dlatego alternatywą będą nasze włosy „instant”, dostępne dla każdego – mówi Klaudia Duszyńska, założycielka Hollywood Hair.

Marka sięga także po nowe technologie i pracuje nad aplikacją, w której będzie można wirtualnie przedłużyć włosy i obejrzeć ten efekt. Aplikacja wykorzystuje sztuczną inteligencję i technologię rozszerzonej rzeczywistości. Powstaje we współpracy z indyjską firmą DesignoWeb. Firma zapewnia, że rozwiązanie niebawem zadebiutuje na rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. maj 2024 11:05