StoryEditor

Eurus uruchomił platformę B2B – dostęp do szybkich zakupów i promocyjnych cen

Firma Eurus, dystrybutor znanych marek kosmetycznych, w tym azjatyckich hitów i ulubionych kosmetyków włosomaniaczek, uruchomiła platformę sprzedażową B2B. To rozwiązanie skierowane do drogerii stacjonarnych, do e-commerce oraz do salonów kosmetycznych. Na eurusb2b.pl robi się zakupy szybko, intuicyjnie przeszukując oferty, a użytkownicy otrzymują atrakcyjne ceny i promocje.

Wszyscy działający w biznesie szukają rozwiązań, które ułatwiają jego prowadzenie i redukują koszty.  W handlu liczy się bycie pierwszym – dostęp do dobrych produktów i cen, szybkie wyłapywanie promocji i możliwość przełożenia ich na konsumenta.

–  Jeśli ofertę swojego sklepu internetowego lub drogerii stacjonarnej chcesz uatrakcyjnić o kosmetyki znanych marek z całego świata, zależy Ci na zwiększeniu zysków i rozwoju Twojego biznesu, zapraszamy do zalogowania się na naszej nowej platformie B2B – tak swoje nowe rozwiązuje promuje firma Eurus, jeden z największych importerów FMCG w Polsce i dystrybutor znanych marek kosmetycznych.

Platforma eurusb2b.pl  jest przeznaczona zarówno dla sklepów sprzedających kosmetyki online, jak i  dla drogerii tzw. tradycyjnych. Jest na niej dostępnych około 2 tys.  kosmetyków z kategorii pielęgnacja twarzy, ciała i włosów – dla kobiet, mężczyzn i dzieci – oraz produkty do higieny jamy ustnej. To obecnie oferta ponad 30 marek, która będzie systematycznie powiększana.

Maski na tkaninie i wiele innowacyjnych kosmetyków z Azji w trendzie K-Beauty.

Przewagą konkurencyjną platformy jest bogata oferta kosmetyków azjatyckich, a zwłaszcza koreańskich marek w płachcie, w zróżnicowanym zakresie cenowym. Detaliści prowadzący drogerie i e-sklepy kupią tu maski znanej marki MEDIHEAL, ale również hydrożelowe płatki pod oczy luksusowej koreańskiej marki PETITFÉE, które doskonale pielęgnują te delikatne, wymagające szczególnej pielęgnacji partie twarzy. Ich formuły zawierają drogocenne składniki, takie jak śluz ślimaka, drobinki złota, aloes, ekstrakt z kwiatów róży, agawy, kofeinę. Dostępna jest również cała gama koreańskich kosmetyków premium do pielęgnacji twarzy Secret Key oraz maski w płachcie i płatki pod oczy KIMOCO Beauty.

Hity włosomaniaczek i fanek naturalnej pielęgnacji

Eurus niedawno włączył do swojej oferty marki ukraińskiej firmy Elfa Group: Dr Sante, O’Herbal, Fresh Juice, The Doctor i Bio Naturell. Częścią grupy spółek Elfa Group jest polska firma Elfa Pharm Chociw, z którą dystrybutor podpisał umowę. Dzięki temu zaopatrujący się przez platformę eurusb2b.pl otrzymują dostęp do szerokiej gamy m.in. naturalnych produktów do mycia i pielęgnacji ciała, jak i produktów do włosów, które zaspokoją zarówno potrzeby nieustannie śledzących trendy „włosomaniaczek”, jak i konsumentów oczekujących profesjonalnych rozwiązań w pielęgnacji włosów i skóry głowy.

Wegańskie, certyfikowane produkty

Właściciele sklepów, którzy chcą się wyróżnić naturalnymi i ekologicznymi produktami, zamówią również na platformie wegańskie pasty do zębów znanej marki Ecodenta. Pasty posiadają certyfikat EcoCert Cosmos Organic, który gwarantuje, że są autentycznie ekologiczne i naturalne, wyprodukowane zgodnie z praktykami zrównoważonego rozwoju, z poszanowaniem dla środowiska, ludzkiego zdrowia i różnorodności biologicznej. Natomiast certyfikat Vegan Friendly potwierdza ich wegański skład.  

– Współpracujemy tylko ze znanymi i doświadczonymi producentami, którzy dają gwarancję jakości, skuteczności działania i bezpieczeństwa stosowania znajdujących się w naszej ofercie produktów. Śledzimy nowości pojawiające się na rynkach zagranicznych, dzięki czemu możemy zaproponować unikatowe marki, kosmetyki zgodne z najnowszymi trendami oraz gwarantujemy regularne poszerzanie oferty o nowe brandy i produkty – podkreśla Maciej Pawłowski, prezes firmy Eurus.

Jak korzystać z platformy?

Aby móc składać zamówienia należy zarejestrować się na platformie: eurusb2b.pl. Intuicyjna obsługa umożliwia przeprowadzenie całego procesu w kilku krokach. Szybkie wyszukiwanie produktów po marce lub po kategorii usprawnia zamawianie produktów, istnieje również możliwość tworzenia i zapisywania własnych list zakupowych oraz wczytania zamówienia z pliku csv.

Co otrzymujesz korzystając z platformy?

Platforma B2B to przede wszystkim możliwość robienia zakupów przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Użytkownik korzysta z szeregu funkcji, które pozwalają mu na skompletowanie indywidualnej oferty, zarządzanie asortymentem i wykorzystanie wszystkich opcji rabatowych. Klienci kupujący na platformie uzyskują dostęp do atrakcyjnych cen, regularnych promocji i towarów outletowych. Mają również możliwość otrzymania indywidualnych rabatów przy określonych progach zakupowych. Eurus przygotował również materiały informacyjne, które zawierają wskazówki, jak działać, by e-sklepy były przyjazne dla odbiorców. 

REJESTRUJĄC SIĘ NA PLATFORMIE DOSTAJESZ:

  • prezentację pełnej i aktualnej oferty produktowej (produkty chwilowo niedostępne są odpowiednio oznakowane);
  • ceny uwzględniające indywidualny rabat klienta;
  • przeglądanie oferty produktów według kategorii oraz według marek (producentów) oraz filtrowanie oferty (np. kosmetyki certyfikowane, wegańskie);
  • wygodny sposób prezentacji oferty – dwie dedykowane listy produktów – do przeglądania ze zdjęciem i podstawowymi danymi oraz do zamawiania ze szczegółami;
  • szybkie wyszukiwanie produktów po kodzie i nazwie;
  • dostęp do szerokiej oferty asortymentu outletowego;
  • oddzielne przeglądanie produktów w promocji i wyprzedaży;
  • podgląd dokładnych informacji o każdym produkcie (zdjęcia, opis, sposób użycia, składy);
  • listy zakupowe – możliwość wykorzystania jako schowki na zakupy (kompletowanie zamówienia w dogodnym dla siebie terminie) lub regularne kupowanie produktów z przygotowanych list;
  • możliwość wczytania towarów bezpośrednio do koszyka po kodzie EAN;
  • historię zamówień klienta;
  • możliwość dodania dodatkowych użytkowników konta, którzy będą mieli swoje limity i uprawnienia – dzięki temu zorganizujesz obieg zamówień w swojej firmie.

O Eurus

Firma Eurus sp. z o.o. jest jednym z największych importerów kosmetyków w Polsce. Działa od 2008 roku, konsekwentnie poszerzając ofertę i kanały dystrybucji.  Zajmuje się importem, dystrybucją i logistyką. Prowadzi także działania marketingowe (marketing handlowy, digital marketing, tradycyjna reklama, komunikacja PR) dla marek, których jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce. Obecnie posiada w ofercie ponad 4 tys. produktów, dostarcza towar do ponad 100 partnerów biznesowych, w Kleosinie pod Białymstokiem dysponuje magazynami o powierzchni 4 tys. mkw. 

Zarejestruj się na Platformie Eurus B2B lub skontaktuj się z działem obsługi klienta: tel.789 727 727 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eurofragance zainwestowało 10 mln euro w rozbudowę i robotyzację swojego zakładu – to potroi moce produkcyjne!
Rozbudowa zakładu produkcyjnego Eurofragrance o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoriaShutterstock

Eurofragrance, hiszpański producent perfum i kompozycji zapachowych do kosmetyków, zakończył rozbudowę swojej bazy produkcyjnej w Rubí w rejonie Barcelony. W proces ten zainwestowano 10 mln euro. Nowe roboty dozujące mają wg zapowiedzi firmy potroić moce produkcyjne unowocześnionej fabryki.

Zakład produkcyjny w Rubí będzie teraz w stanie obsłużyć połowę z rocznej, globalnej produkcji firmy. A to pozwoli grupie na sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rynkach EAT (Europa, Afryka i Turcja) i Bliskiego Wschodu.

Eurofragrance podkreślił przy tym, że rozbudowa zakładu produkcyjnego umożliwi lepszą obsługę kategorii, które wymagają większych wolumenów produkcji, niż luksusowe perfumy (np. kosmetyki do pielęgnacji domu i kosmetyki osobiste).

Odnowienie naszego flagowego zakładu wraz z przeprojektowaną przestrzenią roboczą i nową robotyką pozwalają nam potroić nasze zdolności produkcyjne. Rozszerzenie naszego zakładu produkcyjnego o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoria, aby zapewnić większą ergonomię i zwiększyć zadowolenie pracowników. Dzięki innowacyjnemu podejściu i naszemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój poprawiliśmy wykorzystanie dostępnej przestrzeni, a jednocześnie stworzyliśmy bardziej nowoczesne, wydajne i przyjemne środowisko pracy — podkreśla Clara Mena, dyrektor ds. operacyjnych w Eurofragrance.

Wraz z rozbudową zakładu, Eurofragrance zainwestowało w najnowocześniejsze technologie. Dzięki temu zautomatyzowane będzie teraz aż 80 proc. operacji. – Pozwala nam to poprawić niezawodność naszych procesów oraz zwiększyć jakość naszych zapachów — wskazuje Santiago Giménez, Global Plant Engineering Manager.

Wprowadzono w zakładzie również systemy optymalizacji zasobów, takie jak wykorzystanie paneli słonecznych, generujących ponad jedną trzecią zapotrzebowania fabryki na energię. Firma postawiła ponadto na strategiczne rozwiązania własne, pozwalające zapewnić  ciągłość procesu produkcyjnego w przypadku nieoczekiwanych sytuacji.

Inauguracja rozbudowanej fabryki w Rubí zbiega się z 35. rocznicą istnienia Eurofragrance. Firma ta, założona w Barcelonie w czerwcu 1990 roku, osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 180 mln euro, co stanowi wzrost o 27 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eurofragance obecnie zatrudnia globalnie ponad 550 specjalistów.

Zobacz więcej na ten temat: Eurofragrance odnotowuje rekordowe wyniki – 180 mln euro przychodu w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Procter & Gamble tworzy w Warszawie biuro, nastawione na inkluzywność
Procter & Gamble mat.pras.

Zdaniem koncernu P&G filozofia stworzenia przestrzeni biurowej dla swoich pracowników jest prosta – polega na tym, by wszystkie osoby zatrudnione w firmie miały równe szanse rozwoju i odnoszenia sukcesów. Tak właśnie jest w przypadku biura P&G Warsaw Hub, zlokalizowanego na warszawskim Targówku.

Dzięki temu podejściu pracownicy mogą przyczynić się do rozwoju firmy, tworząc kreatywne i inkluzywne innowacje w produktach, usługach i komunikacji prowadzonej przez P&G – podkreśla koncern.

Nie byłoby to możliwe bez wspólnej przestrzeni biurowej, która uwzględnia potrzeby wszystkich pracowników w równym stopniu. Takie miejsce pracy wspiera rozwój talentów, buduje zaufanie i staje się platformą dla innowacji. Bo kiedy każdy może działać na swój sposób – powstają pomysły, które służą wszystkim. 

Przestrzeń dopasowana do każdego stylu pracy

Dobrze zaprojektowane biuro to takie, które umożliwia pracę w skupieniu, ciszy lub podczas kreatywnych burz mózgów. Takie właśnie jest warszawskie biuro P&G Warsaw Hub, mające powierzchnię ponad 8 tys. mkw. Przestrzeń łączy nowoczesne rozwiązania architektoniczne ze zrozumieniem zmieniających się modeli pracy.

P&G Warsaw Hub zapewnia pracownikom różnorodne strefy: od indywidualnych stanowisk z biurkami, przez ciche kabiny do pracy w skupieniu (ważne m.in. dla osób neuroatypowych, dla których trudnością może być praca w gwarze typowym dla przestrzeni open space), po sale spotkań, przestrzenie kreatywne i duże stoły wspólne, które sprzyjają integracji i współpracy zespołowej.

Wspieranie kultury przynależności

Biuro zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej dostępności dla wszystkich pracowników – zarówno fizycznej, jak i sensorycznej. Znajdują się tu rampy i szerokie przejścia ułatwiające poruszanie się osobom z ograniczoną mobilnością, oznaczenia w alfabecie Braille’a na salach konferencyjnych oraz informacje dotykowe na podłogach, które pomagają w orientacji osobom niedowidzącym

W recepcji zainstalowano pętlę indukcyjną, wspierającą komunikację z osobami słabosłyszącymi.

Szereg udogodnień

Inkluzywna przestrzeń to nie tylko udogodnienia komunikacyjne, ale też troska o dobre samopoczucie pracowników. W warszawskim biurze P&G dostępna jest siłownia z zespołem trenerów personalnych, gabinet masażu, zewnętrzna strefa relaksu z zielenią, stołem do ping-ponga i bilardem, a także kawiarnia Café 1837. Wszystko po to, by wspierać dobrostan pracowników i wzmacniać ich codzienne zaangażowanie.

Inkluzywna przestrzeń biurowa to nie pojedynczy projekt, lecz element globalnej strategii P&G – nie tylko w Warszawie, ale we wszystkich biurach na świecie firma konsekwentnie wdraża podejście oparte na projektowaniu uniwersalnym, które wspiera dostępność i sprzyja inkluzywności.

Człowiek w centrum uwagi – od pracownika do konsumenta

P&G dba o inkluzywność nie tylko wobec swoich pracowników, ale także konsumentów. Każde nowe rozwiązanie produktowe zaczyna się od pytania, w jaki sposób użytkownicy będą z niego korzystać i jakie bariery mogą napotkać. Dlatego marki należące do P&G rozwijają funkcjonalne, intuicyjne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby różnych grup – niezależnie od ich stylu życia – podkreśla firma.

Marka testuje m.in. zastosowanie dostępnych kodów QR, które służą jako przewodnik po produkcie, co może być dużym wsparciem dla konsumentów z różnego rodzaju trudnościami i barierami.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. lipiec 2025 08:57