StoryEditor

Jak skutecznie dezynfekować gabinety kosmetyczne

Wraz z kolejnym poluzowaniem restrykcji gospodarczych przywrócono działalność gabinetów kosmetycznych, salonów fryzjerskich i innych punktów usługowych. Ich właściciele muszą przede wszystkim zadbać o skuteczną dezynfekcję i spełnienie norm. Jak skutecznie dezynfekować dbając również o optymalizację kosztów?

Zarówno większe, jak i mniejsze gabinety kosmetyczne i salony piękności czekały na ten moment od dawna. Przed wielkim otwarciem ci którzy byli w stanie dostosowali swoje gabinety do nowych wymogów dokonali zmian zapewniających bezpieczeństwo. Jednak oprócz fizycznych przegród czy zwiększenia dystansów między klientami właściciele muszą zadbać o skuteczną dezynfekcję.

W każdym gabinecie kosmetycznym można wskazać obszary, które wymagają codziennego sprzątania, mycia, dezynfekowania a nawet sterylizacji. Są to:

  • Poczekalnia
  • Blaty
  • Klamki
  • Poręcze
  • Fotele zabiegowe
  • Czytniki kart
  • Podłogi
  • Pomieszczenia sanitarne

Szukając skutecznego środka do dezynfekowania powierzchni w dłuższym okresie trzeba spojrzeć na koszty i szukać takiego produktu, który oferuje jakość, a także dużą wydajność. Takie warunki spełniają profesjonalne koncentraty.

Clinex DEZOFast dla gabinetów kosmetycznych

DEZOFast to środek myjąco-dezynfekujący. Pozwala dbać o wszelkie powierzchnie wewnątrz salonu czy gabinetu. Nadaje się do codziennego sprzątania, a równocześnie jest skutecznym środkiem biobójczym. W salonach kosmetycznych jest to szczególnie ważne, bo poza wirusami, o których przede wszystkim obecnie myślimy, preparat zwalcza też spory, grzyby i bakterie zapewniając ochronę przez kolejne 3 dni po zastosowaniu. Działanie biobójcze preparatu potwierdzają badania Uniwersytetu Śląskiego.

Pomimo swojej skuteczności Clinex DEZOFast nie powoduje korozji powierzchni. Wiele środków opartych na alkoholu przy dłuższym korzystaniu może niszczyć dezynfekowane powierzchnie. DEZOFast opiera swoje właściwości na chlorku didecylodimetyloamonu dzięki czemu jest bezpieczny dla stosowanych powierzchni. Clinex DEZOFast 6 marca uzyskał pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych nr 8010/20.

Za wybraniem akurat tego środka dezynfekującego przemawia również ekonomika kosztów. DEZOFast to środek myjąco-dezynfekujący, w dodatku oferowany również w formie koncentratu co zwiększa wydajność produktu.

Co po pandemii?

Reżim sanitarny nie będzie z nami wiecznie. Gdy koronawirus przestanie być naszym codziennym zmartwieniem warto posiadać w swoim asortymencie środki, które nie stracą swojej użyteczności. Clinex DEZOFast jako połączenie środka myjącego i dezynfekującego przyda się w każdym zakładzie kosmetycznym długo po wygaśnięciu pandemii, jako podstawowa codziennego sprzątania i dezynfekcji. W ten sposób wykorzystują go dziesiątki firm sprzątających, pracujących na co dzień w w biurach, galeriach handlowych, instytucjach oświatowo-kulturalnych,  w zakładach fryzjerskich, salonach kosmetycznych, gabinetach fizjoterapeutycznych i medycznych.

Więcej informacji znajdziesz stronie www.clinex.com.pl

Poznaj ofertę marki Clinex

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Współpraca z RGIS: prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacja
Współpraca z RGIS: prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacjaMateriał Partnera

Prawidłowo przeprowadzona inwentaryzacja – klucz do efektywnego zarządzania

Dobrze zorganizowana inwentaryzacja to fundament skutecznego zarządzania zasobami każdej firmy. Proces ten wymaga dokładności, odpowiednich technologii i doświadczonego zespołu. Firma RGIS, jako globalny lider, oferuje kompleksowe usługi inwentaryzacyjne, nowoczesne rozwiązania technologiczne i wsparcie w optymalizacji zarządzania majątkiem przedsiębiorstw.

RGIS – doświadczenie, któremu można zaufać

RGIS (Retail Grocery Inventory Services) działa od ponad 65 lat, obsługując blisko 3000 klientów w 43 krajach. W Polsce firma obecna jest od 2006 roku, z siecią zespołów audytorskich umożliwiających prowadzenie inwentaryzacji w wielu lokalizacjach jednocześnie. Firma oferuje m.in. spisy środków trwałych, inwentaryzacje magazynów, montaż etykiet elektronicznych, kontrolę łańcucha dostaw i inwentaryzacje ciągłe. Jej usługi są skierowane głównie do branż retail, logistyki, produkcji i magazynowania.

Sprawdzone i skuteczne praktyki inwentaryzacyjne RGIS

Podstawą skutecznej inwentaryzacji jest precyzyjny plan działania – z jasno określonym harmonogramem, zakresem obowiązków i dobraną metodą pracy. Jak podkreśla Grzegorz Babik, Operational Manager Eastern Europe: „Naszym celem jest dostarczanie usług najwyższej jakości. Dzięki niezależnym zespołom, profesjonalnemu przygotowaniu i nowoczesnym technologiom osiągamy dokładność powyżej 98,5%.”

Profesjonalny zespół audytorski

Każdy pracownik RGIS przechodzi szkolenie obejmujące procedury, obsługę sprzętu i standardy pracy. Rekrutacja jest wieloetapowa i obejmuje testy praktyczne, które oceniają precyzję, koncentrację i umiejętność pracy zespołowej. Dzięki temu zespoły RGIS działają sprawnie, a klienci mają pewność, że ich zasoby są ewidencjonowane dokładnie i bez zakłóceń.

Nowoczesna technologia w służbie jakości

RGIS wykorzystuje zaawansowane technologie, m.in. skanery RM-3, systemy ERP oraz autorskie programy Vision i UCount. Umożliwiają one raportowanie i analizę danych w czasie rzeczywistym, co skraca czas realizacji i minimalizuje ryzyko błędów. Stały rozwój technologiczny pozwala firmie utrzymywać pozycję lidera w branży inwentaryzacyjnej.

Dodatkowe usługi w ofercie RGIS

RGIS świadczy usługi nie tylko w zakresie outsourcingu inwentaryzacji, ale i audyty łańcucha dostaw, zarządzanie aktywami oraz usługi merchandisingowe. Firma współpracuje z klientami z wielu sektorów – od handlu detalicznego, przez przemysł, motoryzację i lotnictwo, aż po służbę zdrowia. Tak szeroki zakres działalności pozwala na dostarczanie kompleksowych rozwiązań dostosowanych do różnorodnych potrzeb biznesowych.

Grzegorz Babik - Operational Manager Eastern Europe, od ponad 19 lat związany z branżą usług inwentaryzacyjnych, odpowiedzialny za rozwój RGIS na rynku Europy Wschodniej i Centralnej;

Magdalena Tarapata - Commercial Director RGIS Polska, od ponad 19 lat związana z branżą usług inwentaryzacyjnych, od 8 lat buduje i utrzymuje długotrwałe relacje biznesowe z klientami, precyzyjnie planując i wdrażając plany sprzedaży oraz nowe projekty w RGIS;

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Sprawdź www.rgis.pl/  lub skontaktuj się +48 662 024 923/ [email protected]

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Unilever: nasz nowy magazyn w Poznaniu wytrzyma sztorm
Unilever mat.pras.

Unilever wprowadza zaawansowaną automatyzację i optymalizację procesów logistycznych w swojej fabryce w Poznaniu. W ramach inwestycji o wartości blisko 100 mln złotych powstanie w pełni zautomatyzowany magazyn wysokiego składowania oraz nowoczesna hala wysyłek. Zakończenie inwestycji planowane jest na 2027 rok.

Unilever realizuje kompleksową transformację logistyczną w fabryce w Poznaniu – jednym z kluczowych zakładów produkcyjnych firmy w Europie. Inwestycja o wartości blisko 100 mln złotych obejmuje budowę w pełni zautomatyzowanego magazynu wysokiego składowania o pojemności 9,6 tys. palet oraz nowej hali wysyłek, która stanie się punktem załadunkowo-rozładunkowym.

Magazyn jak wieżowiec

Prace przygotowawcze są już zakończone, główna faza budowy rusza z początkiem grudnia, a zakończenie robót budowlanych przewidziane jest na koniec 2026 roku – z pełnym uruchomieniem i integracją systemów w połowie 2027 roku. W ramach projektu przebudowie ulegnie ponad 25 proc terenu fabryki, co umożliwi stworzenie nowego układu logistycznego i infrastrukturalnego dopasowanego do przyszłych potrzeb operacyjnych.

Magazyn wysokiego składowania o wysokości 36 metrów – tyle, co dziesięciopiętrowy wieżowiec – zostanie wyposażony w zaawansowane systemy automatycznego przechowywania i pobierania towarów. W magazynie zostaną zainstalowane trzy samojezdne w pełni autonomiczne windy o wysokości 34 metrów, obsługujące regały magazynowe. Cała konstrukcja została zaprojektowana tak, aby wytrzymać prędkość wiatru ponad 140 km/h, więcej niż 12-stopniowy huragan w skali Beauforta.

Ta inwestycja to dla naszej fabryki znaczące i angażujące przedsięwzięcie, które stanowi ważny krok w dalszym rozwoju zakładu. Tworzymy inteligentny, zintegrowany ekosystem logistyczny dla całej fabryki. Dzięki połączeniu automatyzacji i harmonizacji procesów podniesiemy naszą efektywność i elastyczność operacyjną. To krok, który zwiększy stabilność naszego łańcucha dostaw i pozwoli nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby partnerów biznesowych – komentuje Przemysław Fejfer, dyrektor fabryki w Poznaniu, Unilever.

Nowa hala wysyłek – centrum transportowe fabryki

Nowa hala wysyłek, wyposażona w dziewięć wielofunkcyjnych doków, zwiększy efektywność obsługi transportów oraz umożliwi sprawną organizację i koordynację ruchu ciężarówek w jednym miejscu. Inwestycja przyczyni się do optymalizacji procesów logistycznych i stworzy możliwości dalszej automatyzacji operacji.

image

Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025]

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Foods i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2024 r. wyniosły 60,8 mld euro. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. grudzień 2025 20:11