
L'Oréal będzie wykorzystywał TikToka do sprzedaży społecznościowej swoich marek Garnier i NYX Professional – podał portal cosmeticsbusiness.com
– Handel społecznościowy to kolejna granica sprzedaży kosmetyków, po transmisji na żywo i zakupach na żywo – powiedział Lex Bradshaw-Zanger, dyrektor ds. marketingu L’Oréal w Wielkiej Brytanii i Irlandii, cytowany przez cosmeticsbusiness.com.
Połączenie i tak już ogromnej społeczności wpływowych twórców z możliwością dokonywania sprzedaży za pośrednictwem TikTok to krok naprzód w poprawie doświadczeń konsumentów, powiązaniu treści z handlem i stworzeniu bardziej płynnych i bezproblemowych zakupów dla naszych klientów – dodał.
TikTok to chińska aplikacja mobilna umożliwiająca tworzenie i publikowanie krótkich materiałów video. TikTok pozwala swoim użytkownikom na osiąganie korzyści materialnych. Tiktokerzy mogą zarabiać m.in. dzięki organizowaniu tzw. live’ów na platformie. Innym sposobem na zarabianie przez TikTok są współprace komercyjne – internetowi twórcy rekomendują swoim fanom określone marki i produkty.