StoryEditor

Neonail udostępnił aplikację mobilną do przymierzania manicure marki

Marka Neonail, oferująca lakiery hybrydowe, stworzyła aplikację mobilną, która umożliwia przymierzanie produktów do stylizacji paznokci w telefonie. Color Match jest rozbudowana, kompleksowa i oferuje wyjątkowo wysoką jakość obrazu.

Neonail to marka należąca do Cosmo Group, której zespół wdrożył intuicyjną i rozbudowaną aplikację wykorzystującą potencjał rozszerzonej rzeczywistości oraz uczenia maszynowego. Pozwala ona w trybie rzeczywistym i w wysokiej jakości obrazu nanieść kolorowe produkty do manicure – lakiery, żele, produkty do zdobień, w tym również z wykończeniem brokatowym, pyłki oraz skomplikowane, fantazyjne wzory i naklejki – na paznokcie.

Aplikacja daje też możliwość wyszukania produktów nie tylko po kolorze, czy odcieniu, ale też skanując kod kreskowy. W przymierzalni Color Match Neonail wybrany produkt można też dodać do koszyka, natomiast zamówienie składane jest po automatycznym przekierowaniu na stronie internetowej neonail.pl.

Pomysł na wykorzystanie nowoczesnych technologii do sprzedaży produktów Neonail powstał w czasie pandemii, która przyspieszyła  rozwój e-commerce.

– Gdy zakupy internetowe stały się normą, powstał pomysł na implementację rozwiązania, które pomoże klientom podjąć decyzje zakupowe i dobrać kolor lakieru w domu. Pełna analityka podłączana do aplikacji pomaga badać zachowania konsumenckie i dostosować ofertę Neonail do potrzeb klientów – informuje właściciel marki.  

Firma Cosmo Group ma też nadzieję, że aplikacja uatrakcyjni ofertę Neonail.

– Transformacja cyfrowa ciągle trwa, a my wyprzedzamy działania konkurencji, dostosowują się do potrzeb klientów. Dbamy nie tylko o wysoką jakość produktów, ale również szukamy innowacyjnych rozwiązań służących ich promocji. Dzięki aplikacji Color Match Neonail można w mgnieniu oka przetestować odcień lakieru czy produktu do zdobień i dobrać swój idealny kolor do karnacji lub stylizacji użytkowniczki – podkreśla Magdalena Stoińska, PR manager Cosmo Group.

W pracach nad aplikacją szczególnie ważne było jak najbardziej realne odwzorowanie kolorów, których odcień nie zmienia się w zależności od oświetlenia. Aby uzyskać najwyższą jakość obrazu i efektu przeniesienia kolorów, czy zdobień wdrożony został machine learnig.

– Przeanalizowaliśmy i dopasowaliśmy ponad 100 modeli efektu nanoszenia koloru, dzięki temu pokazujemy trójwymiarowość efektu manicure: wypukłość, cienie przy skórkach, błysk i dopasowujemy kształt nanoszonego koloru do naturalnego kształtu paznokci prezentowanych w przymierzalni w trybie rzeczywistym. To było jedno z największych wyzwań przy pracy przy tym projekcie – zdradza Magdalena Bednarkiewicz, senior project manager Cosmo Group.

Za współtworzenie oprogramowania oraz rozwiązań z zakresu uczenia maszynowego odpowiedzialna była firma Netguru, która projektuje intuicyjne i przyjazne rozwiązania cyfrowe.

Neonail to jedna z wiodących międzynarodowych marek w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci. Od 2006 roku rozwija swoją działalność w Polsce i za granicą. Oferuje ponad 400 kolorów lakierów hybrydowych i klasycznych. Należy do firmy Cosmo Group, która ma w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Mylaq i Neo Make Up.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eurofragance zainwestowało 10 mln euro w rozbudowę i robotyzację swojego zakładu – to potroi moce produkcyjne!
Rozbudowa zakładu produkcyjnego Eurofragrance o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoriaShutterstock

Eurofragrance, hiszpański producent perfum i kompozycji zapachowych do kosmetyków, zakończył rozbudowę swojej bazy produkcyjnej w Rubí w rejonie Barcelony. W proces ten zainwestowano 10 mln euro. Nowe roboty dozujące mają wg zapowiedzi firmy potroić moce produkcyjne unowocześnionej fabryki.

Zakład produkcyjny w Rubí będzie teraz w stanie obsłużyć połowę z rocznej, globalnej produkcji firmy. A to pozwoli grupie na sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na rynkach EAT (Europa, Afryka i Turcja) i Bliskiego Wschodu.

Eurofragrance podkreślił przy tym, że rozbudowa zakładu produkcyjnego umożliwi lepszą obsługę kategorii, które wymagają większych wolumenów produkcji, niż luksusowe perfumy (np. kosmetyki do pielęgnacji domu i kosmetyki osobiste).

Odnowienie naszego flagowego zakładu wraz z przeprojektowaną przestrzenią roboczą i nową robotyką pozwalają nam potroić nasze zdolności produkcyjne. Rozszerzenie naszego zakładu produkcyjnego o ponad 2 tys. mkw. obejmuje przebudowane biura i laboratoria, aby zapewnić większą ergonomię i zwiększyć zadowolenie pracowników. Dzięki innowacyjnemu podejściu i naszemu zaangażowaniu w zrównoważony rozwój poprawiliśmy wykorzystanie dostępnej przestrzeni, a jednocześnie stworzyliśmy bardziej nowoczesne, wydajne i przyjemne środowisko pracy — podkreśla Clara Mena, dyrektor ds. operacyjnych w Eurofragrance.

Wraz z rozbudową zakładu, Eurofragrance zainwestowało w najnowocześniejsze technologie. Dzięki temu zautomatyzowane będzie teraz aż 80 proc. operacji. – Pozwala nam to poprawić niezawodność naszych procesów oraz zwiększyć jakość naszych zapachów — wskazuje Santiago Giménez, Global Plant Engineering Manager.

Wprowadzono w zakładzie również systemy optymalizacji zasobów, takie jak wykorzystanie paneli słonecznych, generujących ponad jedną trzecią zapotrzebowania fabryki na energię. Firma postawiła ponadto na strategiczne rozwiązania własne, pozwalające zapewnić  ciągłość procesu produkcyjnego w przypadku nieoczekiwanych sytuacji.

Inauguracja rozbudowanej fabryki w Rubí zbiega się z 35. rocznicą istnienia Eurofragrance. Firma ta, założona w Barcelonie w czerwcu 1990 roku, osiągnęła w ubiegłym roku sprzedaż na poziomie 180 mln euro, co stanowi wzrost o 27 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Eurofragance obecnie zatrudnia globalnie ponad 550 specjalistów.

Zobacz więcej na ten temat: Eurofragrance odnotowuje rekordowe wyniki – 180 mln euro przychodu w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Procter & Gamble tworzy w Warszawie biuro, nastawione na inkluzywność
Procter & Gamble mat.pras.

Zdaniem koncernu P&G filozofia stworzenia przestrzeni biurowej dla swoich pracowników jest prosta – polega na tym, by wszystkie osoby zatrudnione w firmie miały równe szanse rozwoju i odnoszenia sukcesów. Tak właśnie jest w przypadku biura P&G Warsaw Hub, zlokalizowanego na warszawskim Targówku.

Dzięki temu podejściu pracownicy mogą przyczynić się do rozwoju firmy, tworząc kreatywne i inkluzywne innowacje w produktach, usługach i komunikacji prowadzonej przez P&G – podkreśla koncern.

Nie byłoby to możliwe bez wspólnej przestrzeni biurowej, która uwzględnia potrzeby wszystkich pracowników w równym stopniu. Takie miejsce pracy wspiera rozwój talentów, buduje zaufanie i staje się platformą dla innowacji. Bo kiedy każdy może działać na swój sposób – powstają pomysły, które służą wszystkim. 

Przestrzeń dopasowana do każdego stylu pracy

Dobrze zaprojektowane biuro to takie, które umożliwia pracę w skupieniu, ciszy lub podczas kreatywnych burz mózgów. Takie właśnie jest warszawskie biuro P&G Warsaw Hub, mające powierzchnię ponad 8 tys. mkw. Przestrzeń łączy nowoczesne rozwiązania architektoniczne ze zrozumieniem zmieniających się modeli pracy.

P&G Warsaw Hub zapewnia pracownikom różnorodne strefy: od indywidualnych stanowisk z biurkami, przez ciche kabiny do pracy w skupieniu (ważne m.in. dla osób neuroatypowych, dla których trudnością może być praca w gwarze typowym dla przestrzeni open space), po sale spotkań, przestrzenie kreatywne i duże stoły wspólne, które sprzyjają integracji i współpracy zespołowej.

Wspieranie kultury przynależności

Biuro zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej dostępności dla wszystkich pracowników – zarówno fizycznej, jak i sensorycznej. Znajdują się tu rampy i szerokie przejścia ułatwiające poruszanie się osobom z ograniczoną mobilnością, oznaczenia w alfabecie Braille’a na salach konferencyjnych oraz informacje dotykowe na podłogach, które pomagają w orientacji osobom niedowidzącym

W recepcji zainstalowano pętlę indukcyjną, wspierającą komunikację z osobami słabosłyszącymi.

Szereg udogodnień

Inkluzywna przestrzeń to nie tylko udogodnienia komunikacyjne, ale też troska o dobre samopoczucie pracowników. W warszawskim biurze P&G dostępna jest siłownia z zespołem trenerów personalnych, gabinet masażu, zewnętrzna strefa relaksu z zielenią, stołem do ping-ponga i bilardem, a także kawiarnia Café 1837. Wszystko po to, by wspierać dobrostan pracowników i wzmacniać ich codzienne zaangażowanie.

Inkluzywna przestrzeń biurowa to nie pojedynczy projekt, lecz element globalnej strategii P&G – nie tylko w Warszawie, ale we wszystkich biurach na świecie firma konsekwentnie wdraża podejście oparte na projektowaniu uniwersalnym, które wspiera dostępność i sprzyja inkluzywności.

Człowiek w centrum uwagi – od pracownika do konsumenta

P&G dba o inkluzywność nie tylko wobec swoich pracowników, ale także konsumentów. Każde nowe rozwiązanie produktowe zaczyna się od pytania, w jaki sposób użytkownicy będą z niego korzystać i jakie bariery mogą napotkać. Dlatego marki należące do P&G rozwijają funkcjonalne, intuicyjne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby różnych grup – niezależnie od ich stylu życia – podkreśla firma.

Marka testuje m.in. zastosowanie dostępnych kodów QR, które służą jako przewodnik po produkcie, co może być dużym wsparciem dla konsumentów z różnego rodzaju trudnościami i barierami.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 00:27