
Przed nami rok… intensywnej pracy, rozwoju rynków eksportowych i niekończącego się pasma sukcesów.
Największym wyzwaniem dla branży kosmetycznej będzie… nadążenie za regulacjami prawnymi obejmującymi sektor kosmetyczny UE i utrzymanie logicznej rentowności biznesu na bardzo konkurencyjnym i kosztochłonnym rynku.
Kluczowe dla rozwoju rynku kosmetycznego będą kategorie… produktów do makijażu, które zaskoczą nas nieoczekiwanymi rozwiązaniami.
Jeśli chodzi o kanały sprzedaży, to można powiedzieć, że dystrybucja kosmetyków ewoluuje w kierunku… dalszego rozwoju kanału drogeryjnego, sprzedaży online oraz projektów przeznaczonych dla konkretnego kanału dystrybucji.
Najważniejsze trendy, które będą wyznaczać kierunki rozwoju w branży kosmetycznej, to… Azja, EcoBioNatural oraz nowości związane z naukowymi innowacjami z dziedziny kosmetologii i nowe formy aplikacji produktów.
W makijażu zapanuje moda na… wielofunkcyjność produktów.
Konsumenta 2017 charakteryzuje... otwartość na testowanie nowości oraz skłonność do polowania…na okazje cenowe.
Główne cele, które nasza firma chce zrealizować w 2017 r., to... rosnąć profitowo na wszystkich rynkach, innymi słowy – iść w przyszłość jak burza!
W 2016 r. udało nam się… w zasadzie wszystko. Łącznie ze zmianą ok. 300 receptur z powodu nowych regulacji w prawodawstwie UE.