StoryEditor
Eksport
04.11.2022 00:00

L’Occitane uruchamia nowe spa na pokładzie promu World Traveler

L‘Occitane uruchomiło swoje nowe spa na pokładzie World Travellera z Atlas Ocean Voyages, wynika z raportu opublikowanego przez Cruise Industry News. Spa, nazwane SeaSpa by L‘Occitane, będzie oferować zabiegi i masaże przy użyciu produktów L‘Occitane en Provence.

L‘Occitane ogłosiło otwarcie swojego nowego spa 1 listopada na pokładzie statku World Traveller; eleganckiego, nowo wprowadzonego do floty statku wycieczkowego obsługiwanego przez Atlas Ocean Voyages. Według informacji prasowej umieszczone na statku SeaSpa by L‘Occitane wyposażone jest w strefę wellness składającą się z dwóch gabinetów zabiegowych, leżaków z widokiem na ocean oraz strefy Serenity Lounge. Pokładowe spa zaoferuje holistyczną podróż, której towarzyszy szereg ręcznie wykonywanych zabiegów i tradycyjnych technik masażu, wszystkie z wykorzystaniem ekologicznych, przyjaznych naturze i środowisku produktów L‘Occitane en Provence.

Oferujące różnorodną gamę holistycznych zabiegów, spektakularne spa o powierzchni 88 m2 zapowiadane jest jako „oaza relaksu i spokoju". Wygodna i przytulna strefa wellness, utrzymana w kolorystce morskiego błękitu z pluszowymi leżakami z widokiem na ocean, oraz strefa Serenity Lounge, obejmują dwa gabinety zabiegowe. W spa znajduje się też sauna na podczerwień, zewnętrzny basen i dwie wanny z hydromasażem, a także studio fitness, bieżnia i solarium pokładowe.

Catherine Tran, dyrektor ds. rozwoju biznesu spa w Spa L‘Occtiane, powiedziała: „Jesteśmy podekscytowani i zaszczyceni współpracą z zespołem Atlas Ocean Voyages. Ponieważ zrównoważony rozwój jest kluczem do naszej marki, cieszymy się, że World Traveller dokłada wszelkich starań, aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko morskie.

L‘Occitane en Provence, którego motto to Reduce, Recycle, React, od momentu powstania w 1976 r. angażuje się w sprawy ochrony środowiska. Marka dąży do tego inwestując w ochronę bioróżnorodności i wprowadzając ekologiczne opakowania oraz zrównoważone metody produkcji.

Czytaj także: Kontigo uruchamia internetowy salon SPA

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
24.06.2025 14:35
Chiny otwierają rynek dla afrykańskich kosmetyków – nowa polityka celna szansą dla eksporterów
Chiński rynek jest największy na świecie i jednym z najbardziej chłonnych.Canva

Chiny ogłosiły zniesienie ceł na import towarów z 53 afrykańskich krajów, z którymi utrzymują stosunki dyplomatyczne. Nowa polityka umożliwia bezcłowy dostęp do chińskiego rynku dla szerokiej gamy produktów, w tym kosmetyków i artykułów higieny osobistej. Dla afrykańskich producentów oznacza to istotne obniżenie barier wejścia na jeden z najszybciej rosnących rynków konsumenckich na świecie.

Decyzja została ogłoszona tuż przed rozpoczęciem Targów Gospodarczo-Handlowych Chiny–Afryka (CAETE), które odbyły się w dniach 12–15 czerwca w Changsha. W wydarzeniu wzięła udział delegacja biznesowa z południowoafrykańskiej prowincji Western Cape, koordynowana przez agencję Wesgro. Na stoiskach zaprezentowano m.in. kosmetyki organiczne, świeże kwiaty, wina, herbaty i produkty odżywcze – kategorie cieszące się rosnącym zainteresowaniem wśród chińskich konsumentów.

Jak poinformowała agencja Wesgro, eksport z Western Cape do Chin osiągnął w 2024 roku wartość 11,76 miliarda randów. W odpowiedzi na nowe możliwości wynikające ze zniesienia ceł, agencja planuje przeanalizować, w jaki sposób lokalne firmy mogą najlepiej wykorzystać zwiększony dostęp do chińskiego rynku – zwłaszcza w dynamicznie rozwijających się segmentach, takich jak kosmetyki i produkty pielęgnacyjne. Inicjatywa ta realizowana jest we współpracy ze Standard Bank Group, która wspiera eksporterów w nawiązywaniu kontaktów z chińskimi partnerami i w poruszaniu się po złożonych procedurach handlu transgranicznego.

Zniesienie ceł to element szerszej strategii Chin na rzecz pogłębienia współpracy gospodarczej z Afryką i dywersyfikacji źródeł importu. Dla producentów kosmetyków z Afryki – szczególnie tych działających w segmencie naturalnym i organicznym – oznacza to realną szansę na ekspansję. Rosnące zapotrzebowanie na produkty premium w Chinach, w połączeniu z niższymi kosztami wejścia i łatwiejszym dostępem do nabywców, może przyczynić się do zwiększenia odporności gospodarek afrykańskich oraz zróżnicowania ich oferty eksportowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
05.06.2025 10:30
L’Oréal planuje znaczące inwestycje i wzrost produkcji w Indiach
Indie są niezwykle strategicznym rynkiem dla L’Oréal – podkreślił Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny grupy Grupy 

Globalny gigant kosmetyczny L’Oréal zapowiada podwojenie swojego biznesu na rynku w Indiach w ciągu najbliższych kilku lat. Chce też wzmocnić lokalne zdolności produkcyjne. – Indie są niezwykle strategicznym rynkiem dla L’Oréal – podkreślił Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny grupy, podczas spotkania z dziennikarzami, które miało miejsce w trakcie oficjalnej wizyty Piyusha Goyala, ministra handlu i przemysłu Indii, we Francji.

Jak wyjaśnił Hieronimus, firma zamierza w najbliższych latach ponad dwukrotnie zwiększyć swoją działalność – w tym rozbudować fabryki, które już teraz produkują 95 proc. towaru, sprzedawanego w Indiach. Do tego dojdzie zwiększenie eksportu do krajów regionu.

L’Oréal obecnie produkuje rocznie w Indiach ok. 500 mln sztuk produktów, z których znacząca część jest przeznaczona na eksport. Według danych India Retailing, są to przede wszystkim produktów do pielęgnacji włosów i skóry, które trafiają do krajów Zatoki Perskiej.

L’Oréal India, które działa w tym kraju od 1994 roku za pośrednictwem swojej spółki zależnej, zarządza portfolio marek, obejmujące produkty z działu konsumenckiego (L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York i NYX Professional Makeup), a także marki luksusowe (Kiehl’s, Lancôme i Yves Saint Laurent Beauté).

Indie pozostają też kluczowym rynkiem dla grupy, która zainwestowała w marciu w dwie lokalne marki: Deconstruct (pielęgnacja skóry) oraz Arata (pielęgnacja włosów). Obydwie inwestycje zostały dokonane za pośrednictwem Bold – funduszu L’Oréal, dedykowanego udziałom mniejszościowym w innowacyjnych startupach kosmetycznych.

Rynek kosmetyczny w Indiach, napędzany powiększającą się klasą średnią, ma osiągnąć wartość 30 mld dolarów (28,8 mld euro) do 2027 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 21:05