StoryEditor
Eksport
15.04.2019 00:00

Natural & Organic Products Europe. Wiemy, kto zdobył nagrody Best New Natural Beauty & Spa product 2019

Natural Beauty & Spa Show ogłosił zwycięzców dorocznych nagród Natural Beauty Awards 8 kwietnia na targach Natural & Organic Products Europe - czołowej imprezie handlowej dla przemysłu naturalnego i organicznego.

Przyznawane podczas targów w London ExCeL doroczne nagrody są wyrazem uznania dla roli, jaką detaliści odgrywają w sprowadzaniu naturalnych i ekologicznych marek kosmetycznych dla konsumentów, a także firm, ludzi i innowacji, które napędzają branżę naturalnego piękna. Uhonorowano w ten sposób wybitne osiągnięcia najlepszych sprzedawców i dostawców naturalnych kosmetyków w Wielkiej Brytanii.

To był pamiętny dzień dla Waitrose, który zdobył tytuł Best Supermarket Award czwarty rok z rzędu. Neal’s Yard, Naturisimo i As Natural Intended również pochwaliły się trofeami, wygrywając odpowiednio Best Branded Store, Best Online Retailer i Best Chain Store. 

W konkursie Best new Natural Beauty & Spa product awards, prestiżowych nagród Natural & Organic Products Awards, które wyróżniają najlepsze nowe produkty kosmetyczne wprowadzane na rynek, znalazły się także kategorie piękna. Wśród zwycięzców znaleźli się INIKA Organic, Viridian Nutrition, Dr Hauschka, Natracare, Opus Innovation i Giovanni Cosmetics (dystrybuowane przez Kinetic).


Best new Natural Beauty & Spa product awards – wyniki

Podobnie jak w poprzednich latach, kategorie „Najlepszy nowy produkt” w konkursie Natural & Organic Awards Europe zostały rozstrzygnięte w wyniku głosowania odwiedzających targi Natural & Organic Products Europe w dniu otwarcia  - w niedzielę 7 kwietnia. 

Najlepsze produkty zostały ocenione przez zespół ekspertów branżowych, w tym Daniela Gilla, menedżera kategorii w John Bell & Croyden / Lloyds Pharmacy w Selfridges, Jen Marsh i Katie Scott z On The Eighth Day Co-Operative, Donnę Ashcroft, menedżera handlowego w Big Green Smile i Ailish Lucas, blogerkę i wpływową postać The Glow Getter.

Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji męskiej - Natura Siberica: The Mammoth Shaving Clay and Mask 2-1
Najlepszy nowy produkt dla matki i dziecka - Opus Innovations Limited: Chusteczki biodegradowalne Happy Planet
Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji twarzy - Cress UK: Sukin Blemish Control Clearing Facial Wash
Najlepszy nowy produkt do makijażu naturalnego - Dr Hauschka: Blask błyszczyka
Najlepszy nowy produkt ekologicznej urody - Viridian Nutrition: Organic Topical Black Seed Oil
Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji ciała- Holy Llama: mydło Holy Llama Naturals Yogi
Najlepszy nowy wegański produkt kosmetyczny INIKA Organic: INIKA Bold Lash Vegan Mascara
 

Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji włosów - Kinetic: Giovanni Frizz Be Gone Hot Oil Hair Treatment
Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji ciała- Natracare:  chusteczki Safe To Flush Moist Tissues
Judges Choice Award - Kinetic: Antipodes Blessing Anti-Pollution Serum
 


 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
22.04.2025 14:59
Ceny perfum w USA wzrosną o 6-7 proc. – to odpowiedź Interparfums na cła Trumpa
Jimmy Choo jest marką perfum, przynoszącą koncernowi Interparfums największe dochody   IG interparfums_official

Interparfums, producent perfum z Francji, planuje podniesienie cen swoich produktów na terenie USA 6 do 7 proc. już od 1 sierpnia. To odpowiedź na nałożenie 10-procentowych ceł na towary importowane. Interparfums ma w swoim portfolio perfumy kilku globalnym marek modowych, takich jak Coach, Jimmy Choo, Montblanc i Lacoste.

Nie przeprowadziliśmy jeszcze dokładnych obliczeń, ale myślę że w tym roku poniesiemy dodatkowe wydatki w granicach od 5 do 6 milionów euro – zapowiedział dyrektor generalny Interparfums Philippe Benacin podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy w Paryżu.

Obecnie Stany Zjednoczone są dla Interparfums największym rynkiem, przynoszącym w 2024 roku 38 proc. całkowitych przychodów firmy. Jak dodał też Benacin, firma pomimo przewidywanego wpływu ceł miała w USA “bardzo mocny pierwszy kwartał”. Oficjalne wyniki Interparfums za pierwszy kwartał zostaną opublikowane 24 kwietnia.

Benacin potwierdził ponadto odnowienie umowy licencyjnej z amerykańską marką Coach, obowiązującej do 2031 roku. W 2024 roku perfumy marki Coach wygenerowały dla Interparfums 43 mln euro zysków ze sprzedaży, co czyni je jedną z najlepiej sprzedających się licencji grupy po Jimmy Choo, która przyniosła 56,3 mln euro.

Ogółem Interparfums odnotowało 10-procentowy wzrost zysku netto w 2024 roku.

Czytaj też: Coach przedłuża umowę licencyjną na swoje perfumy z Interparfums

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
15.04.2025 13:32
Korea Południowa uruchamia fundusz wspierający branżę K-beauty o wartości 40 miliardów wonów
Hebe

Ministerstwo Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Start-upów w Korei Południowej ogłosiło utworzenie specjalnego funduszu dedykowanego branży kosmetycznej. Fundusz o wartości 40 miliardów wonów (około 27 milionów dolarów amerykańskich) ma wspierać start-upy z sektora K-beauty i obejmuje cały łańcuch dostaw kosmetyków w kraju. To pierwsza tego typu inicjatywa w Korei Południowej, realizowana we współpracy publiczno-prywatnej. Głównymi inwestorami funduszu zostały wiodące firmy zajmujące się produkcją kontraktową kosmetyków — Kolmar Korea i Cosmax Inc.

Inicjatywa pojawiła się w odpowiedzi na rosnące obawy związane z potencjalnym wprowadzeniem przez Stany Zjednoczone 25-procentowych ceł wzajemnych. Choć jeszcze nie weszły one w życie, ich zapowiedź już teraz budzi niepokój wśród eksporterów. Branża kosmetyczna stanowi kluczowy sektor eksportowy południowokoreańskich MŚP. W 2023 roku wartość zagranicznej sprzedaży kosmetyków z Korei osiągnęła poziom 6,8 miliarda dolarów amerykańskich, co czyni ją liderem wśród kategorii eksportowych w tym segmencie przedsiębiorstw.

Fundusz ma na celu nie tylko ochronę sektora kosmetycznego przed skutkami geopolitycznych napięć i ryzyk handlowych, lecz także zwiększenie konkurencyjności koreańskich marek na rynkach międzynarodowych. Władze Korei liczą, że strategiczne inwestycje pozwolą firmom przetrwać ewentualne turbulencje i wzmocnić ich pozycję globalną. K-beauty już od lat uchodzi za symbol innowacyjności i wysokiej jakości, a także za ważny element „miękkiej siły” kulturowej Korei Południowej.

Utworzenie funduszu wpisuje się w szerszą strategię wspierania innowacyjnych gałęzi przemysłu oraz zabezpieczania przyszłości koreańskiej gospodarki. Zwiększenie odporności sektora kosmetycznego ma kluczowe znaczenie w obliczu zmieniających się warunków globalnego handlu. Inwestycje tego typu mają również zachęcać młode, dynamiczne firmy do ekspansji zagranicznej i rozwijania nowych technologii, które umocnią pozycję Korei Południowej jako światowego lidera w dziedzinie urody.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 09:39