Azja Południowo-Wschodnia to perspektywiczny kierunek eksportowy dla polskich producentów kosmetyków. Przekonali się o tym przedsiębiorcy, którzy dzięki udziale w zeszłorocznej misji handlowej PAIH i uczestnictwie w targach Cosmobeaute Malaysia 2019 podpisali kontrakty z lokalnymi kontrahentami.
Jedną z szans na poznanie i zawarcie pierwszych relacji handlowych na rynkach Filipin, Malezji i Wietnamu jest udział w tegorocznej, wirtualnej, odsłonie targów Beauty Space. Wydarzenie będzie połączeniem Beauty Expo Malaysia & PhilBeauty Philippines oraz VietBeauty (Wietnam).
5 października odbędzie się bezpłatne webinarium, zorganizowane przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu (PAIH), podczas którego wszyscy zainteresowani dowiedzą się:
- jak będzie zorganizowana wirtualna platforma targów,
- jak będzie wyglądał proces tworzenia wirtualnego stoiska,
- w jaki sposób kupujący będą mogli je odwiedzić,
- jak potencjalni partnerzy handlowi będą mogli umówić się z na spotkanie B2B,
- jakiego wsparcia udzielają biura handlowe PAIH w Manili, Kuala Lumpur i Ho Chi Minh.
Szkolenie poprowadzą: Maja Justyna, kierownik ds. branż strategicznych, Centrum Obsługi Przedsiębiorstw PAIH, Rafał Owczarek, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Manili, Przemysław Zaręba, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kuala Lumpur, Piotr Harasimowicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Ho Chi Minh, June Loh, senior project manager, Informa, Dexter Deyto, general manager – Philippines, Informa, Josette de Jesus, marketing executive, Informa oraz BS Yong, senior operations manager, Informa.
Webinarium rozpocznie się o godz. 10.00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem. Jak zastrzega organizator liczba miejsc jest ograniczona.