StoryEditor
Eksport
28.10.2022 00:00

Travis Barker i Kourtney Kardashian Barker wprowadzają na rynek produkty do kąpieli

Kourtney Kardashian połączyła siły z mężem, Travisem Barkerem, w ramach pracy nad linią całkowicie naturalnych, wegańskich i wolnych od okrucieństwa produktów dla linii Barker Wellness, która niedawno została rozszerzona o produkty do pielęgnacji skóry.

Kourtney Kardashian wraz z mężem Travisem Barkerem wprowadzają na rynek kolejne kosmetyki w linii Barker Wellness.

Linia jest oczywiście dostępna tylko na stronach Barker Wellness i Poosh.— Moja obsesja na punkcie kąpieli, dobrego samopoczucia i dbania o swoje ciało skłoniła mnie do tej współpracy — i nie mogłam być bardziej zadowolona z tego, jak wyszły nasze produkty. Mam nadzieję, że pokochasz tę linię tak samo jak my i że staną się one częścią Twojej codziennej rutyny, tak jak są nasze – powiedziała Kourtney Kardashian w komunikacie prasowym.

— Kourtney i ja kochamy zdrowie i dobre samopoczucie. Tworzenie produktów, które kochamy i których potrzebujemy, aby pomóc w regeneracji i dobrym samopoczuciu, jest zabawne, aby dzielić się ze światem – dodał Travis Barker.

Barker Wellness rozszerza swoją kategorię kąpieli o płatki do kąpieli Rejuvenate Magnesium Bath Flakes (35 dolarów) do detoksykacji skóry i Calm Magnesium Bath Flakes (35 dolarów) umożliwiające relaksację i złagodzenie napięcia mięśni. Olejek do ciała z dodatkiem jojoby (40 dolarów) rozjaśnia skórę a masło do ciała na bazie masła Shea (35 dolarów), które ma działanie nawilżające i odżywiające. Barker Wellness, marka wprowadzona na rynek w lutym 2021 roku, oferuje szeroką gamę w pełni naturalnych, etycznie wytwarzanych produktów zawierających kannabinoidy, w tym żelków, nalewek oraz produktów przeciwbólowych i do autoterapii mięśni.

Wszystkie produkty marki mają na celu podkreślenie korzyści płynących z kannabinoidów dla umysłu i ciała. We wrześniu Barker Wellness wkroczyło do przestrzeni kosmetycznej z pięcioma produktami do pielęgnacji skóry zawierającymi CBD w cenie od 60 do 100 dolarów. Kourtney Kardashian Barker nie jest też obca przestrzeni kosmetycznej i wellness, ponieważ masowo produkuje treści dotyczące zdrowego stylu życia na swojej platformie Poosh i niedawno uruchomiła markę suplementów o nazwie Lemme. Lemme, który początkowo wystartował z żelowymi suplementami, ma również w ofercie nalewkę Lemme Fall in Love Organic Flower Elixir.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
24.06.2025 14:35
Chiny otwierają rynek dla afrykańskich kosmetyków – nowa polityka celna szansą dla eksporterów
Chiński rynek jest największy na świecie i jednym z najbardziej chłonnych.Canva

Chiny ogłosiły zniesienie ceł na import towarów z 53 afrykańskich krajów, z którymi utrzymują stosunki dyplomatyczne. Nowa polityka umożliwia bezcłowy dostęp do chińskiego rynku dla szerokiej gamy produktów, w tym kosmetyków i artykułów higieny osobistej. Dla afrykańskich producentów oznacza to istotne obniżenie barier wejścia na jeden z najszybciej rosnących rynków konsumenckich na świecie.

Decyzja została ogłoszona tuż przed rozpoczęciem Targów Gospodarczo-Handlowych Chiny–Afryka (CAETE), które odbyły się w dniach 12–15 czerwca w Changsha. W wydarzeniu wzięła udział delegacja biznesowa z południowoafrykańskiej prowincji Western Cape, koordynowana przez agencję Wesgro. Na stoiskach zaprezentowano m.in. kosmetyki organiczne, świeże kwiaty, wina, herbaty i produkty odżywcze – kategorie cieszące się rosnącym zainteresowaniem wśród chińskich konsumentów.

Jak poinformowała agencja Wesgro, eksport z Western Cape do Chin osiągnął w 2024 roku wartość 11,76 miliarda randów. W odpowiedzi na nowe możliwości wynikające ze zniesienia ceł, agencja planuje przeanalizować, w jaki sposób lokalne firmy mogą najlepiej wykorzystać zwiększony dostęp do chińskiego rynku – zwłaszcza w dynamicznie rozwijających się segmentach, takich jak kosmetyki i produkty pielęgnacyjne. Inicjatywa ta realizowana jest we współpracy ze Standard Bank Group, która wspiera eksporterów w nawiązywaniu kontaktów z chińskimi partnerami i w poruszaniu się po złożonych procedurach handlu transgranicznego.

Zniesienie ceł to element szerszej strategii Chin na rzecz pogłębienia współpracy gospodarczej z Afryką i dywersyfikacji źródeł importu. Dla producentów kosmetyków z Afryki – szczególnie tych działających w segmencie naturalnym i organicznym – oznacza to realną szansę na ekspansję. Rosnące zapotrzebowanie na produkty premium w Chinach, w połączeniu z niższymi kosztami wejścia i łatwiejszym dostępem do nabywców, może przyczynić się do zwiększenia odporności gospodarek afrykańskich oraz zróżnicowania ich oferty eksportowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Eksport
05.06.2025 10:30
L’Oréal planuje znaczące inwestycje i wzrost produkcji w Indiach
Indie są niezwykle strategicznym rynkiem dla L’Oréal – podkreślił Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny grupy Grupy 

Globalny gigant kosmetyczny L’Oréal zapowiada podwojenie swojego biznesu na rynku w Indiach w ciągu najbliższych kilku lat. Chce też wzmocnić lokalne zdolności produkcyjne. – Indie są niezwykle strategicznym rynkiem dla L’Oréal – podkreślił Nicolas Hieronimus, dyrektor generalny grupy, podczas spotkania z dziennikarzami, które miało miejsce w trakcie oficjalnej wizyty Piyusha Goyala, ministra handlu i przemysłu Indii, we Francji.

Jak wyjaśnił Hieronimus, firma zamierza w najbliższych latach ponad dwukrotnie zwiększyć swoją działalność – w tym rozbudować fabryki, które już teraz produkują 95 proc. towaru, sprzedawanego w Indiach. Do tego dojdzie zwiększenie eksportu do krajów regionu.

L’Oréal obecnie produkuje rocznie w Indiach ok. 500 mln sztuk produktów, z których znacząca część jest przeznaczona na eksport. Według danych India Retailing, są to przede wszystkim produktów do pielęgnacji włosów i skóry, które trafiają do krajów Zatoki Perskiej.

L’Oréal India, które działa w tym kraju od 1994 roku za pośrednictwem swojej spółki zależnej, zarządza portfolio marek, obejmujące produkty z działu konsumenckiego (L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York i NYX Professional Makeup), a także marki luksusowe (Kiehl’s, Lancôme i Yves Saint Laurent Beauté).

Indie pozostają też kluczowym rynkiem dla grupy, która zainwestowała w marciu w dwie lokalne marki: Deconstruct (pielęgnacja skóry) oraz Arata (pielęgnacja włosów). Obydwie inwestycje zostały dokonane za pośrednictwem Bold – funduszu L’Oréal, dedykowanego udziałom mniejszościowym w innowacyjnych startupach kosmetycznych.

Rynek kosmetyczny w Indiach, napędzany powiększającą się klasą średnią, ma osiągnąć wartość 30 mld dolarów (28,8 mld euro) do 2027 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. lipiec 2025 05:19