
Sequino posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży kosmetycznej, w tym 9 lat na stanowiskach kierowniczych. Teraz będzie odpowiadać za innowacyjność i wyznaczanie trendów w makijażu, pozyskiwanie konsumentów, a także zwiększania w regionach rangi takich marek, jak MAC Cosmetics, Bobbi Brown, Too Faced, Smashbox i Glamglow.
Zdaniem portalu theindustry.beauty awans Lisy Sequino pokazuje chęć umacniania przez Estée Lauder Companies kategorii makijażu w dłuższej perspektywie - szczególnie po tym, jak firma odnotowała 7-procentowy spadek sprzedaży swoich marek makijażowych w trzecim kwartale (kończącym się 31 marca 2025).
– Jesteśmy podekscytowani, że możemy powitać Sequino jako nową liderkę naszego klastra makijażu. Jest ona silną liderką z dużym doświadczeniem w napędzaniu wyników marki oraz biznesu. Jej wyjątkowe połączenie strategicznego i koncepcyjnego myślenia, przedsiębiorczego nastawienia i doskonałości operacyjnej sprawia, że jest ona idealną kandydatką do przyspieszania rozwoju naszego klastra marek kosmetycznych w kolejnej fazie wzrostu – komentuje Jane Hertzmark Hudis, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. marki w The Estée Lauder Companies.
Sequino pełniła już wcześniej funkcje kierownicze, kierując strategią oraz jej realizacją rynkową na terenie Ameryki Północnej. Nadzorowała w tym czasie wiele marek w zakresie pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Była również odpowiedzialna za optymalizację synergii marek i przyspieszenie realizacji w kategoriach oraz w kanałach w ramach regionu.
Po zakończeniu pracy w Estée Lauder, Sequino pełniła funkcję dyrektora generalnego JLo Beauty. Ostatnio pracowała jako dyrektor generalna Supergoop, pomagając rozszerzyć globalną obecność marki.
– Cieszę się, że powracam do Estée Lauder, aby pomóc w zwiększaniu kolejnego rozdziału wzrostu w kategorii makijażu. Istnieje ogromna szansa na dotarcie do nowych konsumentów makijażu na całym świecie poprzez przyspieszenie innowacji i trendów, szybkie pozyskiwanie konsumentów za pośrednictwem kanałów, napędzanie mediów cyfrowych i społecznościowych oraz zapewnienie lokalnego znaczenia, aby zdobyć sobie współczesnych konsumentów makijażu – podkreśla Lisa Sequino.
Zobacz też: Estée Lauder wzmacnia promowanie znaczenia snu dla zdrowia skóry – wyznacza swojego globalnego doradcę