StoryEditor
Marketing i media
16.07.2025 12:07

Bohaterka największego glow up tego roku – ambasadorką marki Schwarzkopf

Schwarzkopf – niemiecki gigant kosmetyczny, specjalizujący się w produktach pielęgnacyjnych do włosów – mianował aktorkę i celebrytkę Lindsay Lohan nową ambasadorką marki. Amerykanka dołączyła do grona takich gwiazd, jak Sofia Vergara i Dove Cameron. Na początku tego roku 39-letnia Lohan zachwyciła swoją metamorfozą: promienną, gładką cerą oraz piękną blond fryzurą.

Nowe partnerstwo to kontynuacja współpracy Lohan z kolorystką gwiazd, Tracey Cunningham, specjalistką ze Schwarzkopf, która dba o kolor włosów aktorki od ponad dwóch dekad zarówno w filmach, jak i wyjściach na czerwony dywan.

Tracey to coś więcej niż moja kolorystka, to zaufana partnerka kreatywna. Uwielbiam to, że poświęca czas na wyjaśnienie, jakich produktów używa i dlaczego. Dowiedziałam się o Schwarzkopf dzięki Tracey, ponieważ efekt za każdym razem jest niesamowity i teraz jest to jedyna marka, której ufam w salonie – podkreśla Lindsay Lohan.

Nowy odcień blond Lohan, zaprezentowany po raz pierwszy w marcu tego roku, to nowa odmiana o nazwie „Soft Gloss Blonde”. 

Lindsay i ja rozwijałyśmy się razem przez lata, dlatego zawsze najfajniej jest mieć ją na swoim fotelu – mówi Cunningham, która w październiku 2024 roku została mianowana dyrektor kreatywną ds. koloru i techniki w Schwarzkopf Professional w USA. – Zaufanie do produktów, których używam u wszystkich moich klientek, jest niezwykle ważne. Nie ma miejsca na błąd podczas pracy z gwiazdą, przechodzącą transformację koloru przed rolą w filmie lub telewizji, na czerwonym dywanie lub przed występem muzycznym. Wiem, że zawsze mogę liczyć w tym na produkty Schwarzkopf Professional – dodaje Cunningham.

W swoim najnowszym raporcie handlowym Henkel, właściciel marki Schwarzkopf, wskazywała na osłabienie nastrojów konsumentów w Ameryce Północnej. Firma odnotowała tam w maju spadek sprzedaży o 1 proc. w pierwszym kwartale, co jest wynikiem niższym od oczekiwań rynkowych.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
17.07.2025 11:42
Estée Lauder powołuje szefową ds. cyfryzacji i marketingu. To nowo utworzone stanowisko
Aude Gandon zdobywała wcześniej doświadczenie zawodowe m.in.w Google, Nestle czy Leo BurnettEstée Lauder mat.pras.

Firma Estée Lauder Companies powołała z dniem 1 sierpnia Aude Gandon na nowo utworzone stanowisko dyrektor ds. cyfryzacji i marketingu (chief digital & marketing officer), dołączając do zarządu z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. Gandon będzie raportować bezpośrednio do Stéphane‘a de La Faverie – prezesa i dyrektora generalnego.

Aude Gandon wniesie do Estée Lauder doświadczenie i kreatywność, zdobyte m.in. na stanowisku globalnego dyrektora ds. marketingu w Nestle. Wcześniej Gandon pełniła funkcje kierownicze w Google, będąc tam globalną dyrektor zarządzającą  ds. platform i ekosystemów, gdzie kierowała zintegrowanymi i kreatywnymi strategiami marki na pięciu kontynentach.

Jej kariera obejmuje również stanowiska kierownicze w globalnych agencjach reklamowych, takich jak Publicis Worldwide, McCann i Leo Burnett, gdzie współpracowała z takimi klientami jak L’Oréal, P&G Beauty i LVMH.

Aude to wyjątkowa i utalentowana globalna liderka marketingu z bogatym doświadczeniem w transformacji dużych firm, zorientowanych na klienta w erze cyfrowej – podkreśla de La Faverie. – Jej szeroka perspektywa i doświadczenie w kierowaniu zakrojonymi na szeroką skalę transformacjami marketingowymi, cyfrowymi i medialnymi czynią ją idealną liderką na to stanowisko, ponieważ kształtujemy przyszłość branży kosmetycznej premium – dodaje prezes.

Na nowym stanowisku Gandon będzie kierować transformacją ekosystemu cyfrowego, marketingowego i medialnego Estée Lauder, kierując marketingiem, działaniami kreatywnymi, analizą konsumentów i kategorii, projektowaniem sklepów regionalnych i merchandisingiem wizualnym, wielokanałową strategią medialną oraz globalną obsługą klienta.

Będzie ona również monitorować globalny handel cyfrowy i ściśle współpracować z regionalnym kierownictwem, aby przyspieszyć rozwój firmy w obszarze online.

Nominacja Gandon pokazuje zaangażowanie Estée Lauder w rozwijanie podejścia, zorientowanego na klienta oraz wzmacnianie marketingu jako motoru wzrostu firmy.

Z przyjemnością dołączam do Estée Lauder Companies, firmy z niezrównanym portfolio silnych marek i solidnym dziedzictwem innowacji – komentuje Aude Gandon. – W obliczu ciągłej ewolucji zachowań konsumentów, możliwość kierowania transformacją cyfrową i marketingową w wiodącej, prestiżowej firmie kosmetycznej jest niezwykle ekscytująca. Z niecierpliwością czekam na współpracę z utalentowanymi zespołami, aby udoskonalić nasze możliwości cyfrowe, pogłębić relacje z klientami i stymulować rozwój marek i kanałów dystrybucji – podkreśla nowa szefowa ds. cyfryzacji i marketingu.

Zobacz też: Estée Lauder z nową szefową klastru makijażu; marka zapowiada przyspieszenie wzrostu

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
16.07.2025 10:05
Aktorka Zhao Liying – nową twarzą kosmetyków Givenchy
37-letnia Zhao Liying znana jest z wielu głównych ról w chińskich serialach - teraz będzie też reprezentować markę GivenchyGivenchybeauty IG

Chińska aktorka Zhao Liying została nową globalną ambasadorką marki kosmetycznej – potwierdziło w tym tygodniu Givenchy. To pierwsza współpraca celebrycka francuskiej marki od czasu, gdy Sarah Burton objęła stery dyrektor kreatywnej Givenchy we wrześniu 2024.

37-letnia Zhao Liying znana jest z wielu głównych ról w chińskich serialach, takich jak „Podróż kwiatów” (2015), „Historia Minglan” (2018) i „Dziki rozkwit” (2022), za który otrzymała nagrodę dla najlepszej aktorki. Zhao wystąpiła również w wielu filmach kinowych.

Aktorka, pochodząca z prowincji Hebei, rozpoczęła swoją karierę w 2006 roku po zwycięstwie w konkursie talentów, szybko zyskując popularność dzięki rolom w filmach „Legenda Lu Zhen” (2013) i „Szef i ja” (2014). Ostatnio aktorka zagrała w filmie „We Girls” z 2025 roku, dramacie kryminalnym w reżyserii Feng Xiaogang.

Informacji o nawiązaniu współpracy pomiędzy Givenchy a chińską aktorką towarzyszy nowa kampania kosmetyczna francuskiej marki, gdzie Zhao prezentuje nową szminkę Le Rouge Velvet Matte w kolorze migdałowej terakoty.

Jak podkreślają branżowe media, premiera ta zbiega się planami Givenchy (marki z portfolio LVMH), zmierzającymi w kierunku odświeżenia wizerunku w segmencie makijażu, a tym samym zwiększenia sprzedaży.

W swoim najnowszym raporcie handlowym, opublikowanym w kwietniu br., LVMH odnotowało 3-procentowy spadek sprzedaży w pierwszym kwartale, co nie spełniło planów i potwierdziło ogólne spowolnienie w sektorze i odchodzenie klientów od marek beauty premium z powodu niestabilności sytuacji gospodarczej.

Więcej na ten temat: LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2025 12:30