
Producent m.in. marki Nivea odnotował sprzedaż w pierwszej połowie 2020 r. w wysokości 3,513 mld euro, co jest poniżej średniej prognoz analityków wynoszącej 3,65 miliarda euro (4,13 miliarda dolarów).
Sprzedaż dóbr konsumpcyjnych niemieckiego koncernu spadła o 10,9 procent, podczas gdy dział klejów Tesa - o 10 procent. Sprzedaż La Prairie i produktów do opalania mocno ucierpiała w wyniku gwałtownego spadku w obszarze travel retail w czasie pandemii. Z kolei środki do mycia rąk i inne kosmetyki, jak kremy do rąk odnotowały wzrost sprzedaży.
Gigant kosmetyczny odczuł wpływ COVID-19 w ciągu ostatnich trzech miesięcy w postaci spadku sprzedaży w pierwszym kwartale o 3,6 procent. Beiersdorf stwierdził, że nie jest w stanie podać precyzyjnej prognozy wpływu koronawirusa na swoje wyniki za cały rok 2020.