StoryEditor
Biznes
25.09.2025 11:25

Przetasowania na najwyższych szczeblach managerskich w L’Oreal

Koncern L’Oreal wyznaczył Alexisa Perakisa-Valata na stanowisko prezesa na region Stanów Zjednoczonych i Ameryki Północnej. Celem tego doświadczonego managera jest dalsze zwiększanie wzrostów firmy na największym rynku kosmetycznym świata.

Perakis-Valat dołączył do L’Oreal – największej na świecie grupy kosmetycznej – już w 1994 roku. Na stanowisku szefa dywizji Ameryki Północnej zastępuje Davida Greenberga, który ma objąć nowo utworzone stanowisko prezesa L’Oreal USA – poinformował francuski koncern. 

Perakis-Valat, pełniąc do tej pory funkcję prezesa działu dóbr konsumpcyjnych (którą objął w 2016 roku) przyczynił się do wzrostu sprzedaży o jedną trzecią do 16 miliardów euro w trakcie swojej kadencji –  podkreśla L’Oreal w swoim komunikacie.

Z kolei Perakisa-Valata na dotychczasowym stanowisku ma zastąpić Fabrice Megarbane, który do tej pory obejmował funkcję dyrektora ds. globalnego wzrostu L’Oreal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Targi i konferencje
26.09.2025 13:04
Spotkanie z marką, która stawia na naturę – wśród gości doktor botaniki
Na zdjęciu od lewej: Agnieszka Cegielska, Ewelina Zięba (Farmona), Magdalena Tabor (Farmona), Barbara Barcikowska (Quality PR), dr Artur ZagajewskiFoto media Kosmala Ewa&Piotr

W tym tygodniu w warszawskiej restauracji Belvedere, w otoczeniu przyrody, odbył się event zorganizowany przez markę Herbal Care. Goście mogli się dowiedzieli się, jakie zmiany zaszły w tej marce, która postawiła na naturę. Spotkanie poprowadziła propagatorka naturalnego stylu życia – dziennikarka Agnieszka Cegielska, a gościem specjalnym był botanik, pasjonat roślin – dr Artur Zagajewski.

W ostatnim czasie marka Herbal Care, należąca do Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona, przeszła metamorfozę. Obecna na polskim rynku od 2007 roku chce być jeszcze bliżej swoich odbiorców: bardziej zrozumiała i funkcjonalna, ale nadal tak samo wierna roślinnym składnikom i zielarskim tradycjom. To właśnie te zmiany były tematem spotkania w sercu Łazienek Królewskich w Warszawie.

Podczas części oficjalnej spotkania Barbara Barcikowska, z organizującej wydarzenie agencji Quality Public Relations, opowiedziała zaproszonym dziennikarzom i influencerom, że wprowadzone zmiany to krok naprzód, który rozwija dotychczasową tożsamość marki, lecz ją rozwija. Herbal Care ma teraz zmieniony logotyp, minimalistyczną grafikę oraz butelki z zamknięciem typu disc-top. 

Marka stawia nie tylko na redesign, ale także wprowadza do oferty nowe propozycje. O najczęstszych problemach i potrzebach związanych z włosami i twarzą opowiedziała gościom Ewelina Zięba, Liderka Zespołu Badań i  Rozwoju Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Rozmowa ta była doskonałym wprowadzeniem do wystąpienia gościa specjalnego, zwanego „ulubionym botanikiem Polaków” – Artura Zagajewskiego. Przybliżył on gościom fascynujący świat roślin, które nas otaczają, podzielił się również ciekawostkami.

image
Dla gości eventu w restauracji Belvedere przygotowano szereg atrakcji
Foto media Kosmala Ewa&Piotr

Na zaproszonych dziennikarzy i influencerów czekały także liczne atrakcje, związane z roślinami. Goście mogli wykonać własną „lasagne kwiatową” w doniczce podczas warsztatów, co było kreatywnym nawiązaniem do natury marki. Przygotowano dla nich również specjalne punkty do zdjęć: ściankę oraz efektowne lustro w pięknej kwiatowej aranżacji, za co otrzymywali personalizowane upominki.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
26.09.2025 11:51
Allegro Delivery powiększa zasób punktów odbioru i automatów paczkowych w Polsce
Umowa pomiędzy Allegro i DPD Polska obowiązuje do końca kwietnia 2030 rokuAllegro mat.pras.

Allegro i DPD Polska podpisały umowę o współpracy, dzięki której wspólna, partnerska sieć Allegro Delivery powiększy się do 33 tys. automatów paczkowych oraz 37 tys. punktów odbioru w całej Polsce. W ramach usługi klienci będą mogli skorzystać także z dostaw kurierskich.

Allegro Delivery to partnerska usługa logistyczna, łącząca kilku operatorów. Zapewnia spójne doświadczenie zakupowe na platformie, priorytetową obsługę realizowaną przez zespół obsługi klienta Allegro, wszystkie funkcjonalności dostępne w jednej aplikacji oraz stale rozwijaną sieć punktów odbioru i automatów paczkowych. 

Po DHL eCommerce Polska, Orlen Paczki i One Box by Allegro dołącza teraz DPD – kolejna duża i innowacyjna firma logistyczna. DPD Polska oferuje obecnie 12 tys. automatów paczkowych i 21 tys. punktów odbioru DPD Pickup.

Cieszymy się, że do Allegro Delivery dołącza DPD Polska – firma o ugruntowanej pozycji i najwyższej jakości usług. To ważny krok w rozwoju partnerskiej sieci, którą budujemy razem z DHL eCommerce Polska, Orlen Paczką i One Box by Allegro. Wspólnie tworzymy rozwiązania dające klientom realną swobodę wyboru oraz łatwy odbiór przesyłek tam, gdzie jest im najbliżej. Już wkrótce także kupujący wybierający dostawę do automatów DPD Pickup skorzystają z pełnego wachlarza funkcjonalności dostępnych w aplikacji Allegro – od zdalnego otwierania skrytek, również zegarkiem, po szczegółowe śledzenie paczek w czasie rzeczywistym. Naszym wspólnym celem jest, by Allegro Delivery stało się dla klientów i sprzedających synonimem maksymalnej wygody i bezpieczeństwa – mówi Marcin Kuśmierz, prezes Grupy Allegro.

Umowa pomiędzy Allegro i DPD Polska obowiązuje do końca kwietnia 2030 roku.

Wszystkie nowe funkcjonalności Allegro Delivery będą dostępne również dla usług realizowanych przez DPD Polska. Dotyczy to także udogodnień, które oferuje aplikacja Allegro - zarządzania i szczegółowego śledzenia dostawy w czasie rzeczywistym, zdalnego otwierania skrytki w automatach paczkowych czy uzyskania wsparcia obsługi klienta i zakładania reklamacji logistycznych. 

Dla Allegro dostawa jest kluczową częścią procesu zakupowego – często to ona decyduje o ocenie całych zakupów. Dlatego rozwój sieci dostaw pozostaje jednym z priorytetów platformy. Obok Allegro Delivery klienci marketplace mogą korzystać z oferty praktycznie wszystkich operatorów logistycznych dostępnych w Polsce, w tym wieloletniego partnera Allegro, firmy InPost, zapewniającego dostawę do 27 tys. maszyn. Łącznie kupujący na Allegro mają dziś do dyspozycji ponad 60 tys. automatów paczkowych i ponad 40 tys. punktów odbioru w całej Polsce.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. wrzesień 2025 03:42