StoryEditor
Targi i konferencje
18.05.2022 00:00

Drogerie Eva z Ukrainy gościem na Retail Trends 2022

Drogerie Eva to największa ukraińska sieć drogeryjna. Oferuje ponad 3 tys. produktów z kategorii uroda i zdrowie uzupełnionych o artykuły gospodarstwa domowego. Z przedstawicielami sieci będzie można spotkać się w Sali Ukraińskiej podczas Retail Trends 2022 już 24 maja w Warszawie. Detalista poszukuje dostawców kosmetyków oraz producentów marek własnych.

Drogerie Eva po raz kolejny pojawią się w Warszawie na naszym konferencyjnym wydarzeniu. Przedstawiciele sieci gościli już na Forum Branży Kosmetycznej oraz Kongresie Rynku FMCG. Przyjeżdżają kolejny raz do Polski na Retail Trends 2022 łączące te dwie konferencje, by spotkać się z polskimi dostawcami.

Drogerie Eva są jedną z największych sieci drogeryjnych na Ukrainie. Firma RUSH LLC z siedzibą w mieście Dnipro, która zarządza siecią ponad 1000 sklepów perfumeryjnych i kosmetycznych pod szyldem Eva na Ukrainie, codziennie aktualizuje listę działających sklepów w zależności od sytuacji w regionach.

Mimo trudnej sytuacji w kraju, detalista starał się utrzymać działalność sklepów tam, gdzie to było możliwe, W marcu tego roku czynnych pozostawało około 700 placówek.

Firma LLC RUSH została założona w 2002 roku. Posiada 52 marki własne w takich kategoriach jak: artykuły gospodarstwa domowego, perfumy, kosmetyki, biżuteria, artykuły higieny osobistej, akcesoria, bielizna i artykuły dziecięce. Personel sieci liczy około 14 tys. osób.

Sala Ukraińska – platforma do rozmów i biznesu

Sala Ukraińska na Retail Trends 2022 to platforma łącząca polskich producentów i dystrybutorów produktów szybko zbywalnych z ukraińskimi detalistami.

To doskonała okazja dla polskich firm do zaprezentowania nowości w swojej ofercie oraz możliwość sprawdzenia jakie jest największe zapotrzebowanie na rynku ukraińskim. W jaki sposób można dostarczyć swoje towary na Ukrainę i jak zabezpieczyć swoje transakcje.

Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna będą mogły podzielić się doświadczeniami oraz czerpać inspiracje.

Sala dedykowana ukraińskim detalistom zapewni przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które zdecydują się na udział w wydarzeniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
23.05.2025 13:34
Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami
Julia Kuczyńska, znana również jako Maffashion, to instagramerka, celebrytka i nowa ambasadorka Avon.Avon Polska

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu – premierze nowego tuszu do rzęs Avon Fan-Omenal. Produkt powstał we współpracy z influencerką i celebrytką Maffashion, która jednocześnie została ogłoszona najnowszą ambasadorką marki. To kolejny krok Avonu w stronę młodszej, cyfrowo aktywnej grupy konsumentek, które poszukują nie tylko skutecznych kosmetyków, ale też inspirujących twarzy za kampaniami.

Spotkanie odbyło się w niecodziennej scenerii warszawskiego Melt Museum – nowoczesnej przestrzeni pełnej kolorów, luster i iluzji optycznych, idealnej do tworzenia efektownych zdjęć i filmów w mediach społecznościowych. Gości witały interaktywne instalacje, które umożliwiały uchwycenie niezapomnianych ujęć, nawiązujących do idei „fan-omenalnego” spojrzenia – podkreślonego mocnym, wachlarzowym efektem nowego tuszu.

Wśród uczestników wydarzenia znaleźli się przedstawiciele mediów, influencerzy oraz partnerzy marki. Maffashion, jako gospodyni wieczoru, zaprezentowała nie tylko kosmetyk, ale i kulisy jego powstawania. Podkreśliła, że zależało jej na formule, która pozwoli uzyskać wyrazisty efekt bez sklejania rzęs, a jednocześnie będzie łatwa w aplikacji nawet przy codziennym, szybkim makijażu.

Zadbano także o mniej formalne elementy wieczoru. Na gości czekał spektakularny tort w kształcie tuszu do rzęs oraz starannie przygotowane miniprzekąski. Całość utrzymana była w energetycznym, różowo-fioletowym klimacie kampanii, który świetnie oddawał charakter zarówno produktu, jak i jego ambasadorki.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
22.05.2025 14:11
Meksykańskie śniadanie i rozmowa o włosach teksturowanych – prezentacja nowości marki Cantu
585869
/ Agata Grysiak
585863
/ Agata Grysiak
585864
/ Agata Grysiak
585865
/ Agata Grysiak
585869
585863
585864
585865
Gallery

Redakcja Wiadomości Kosmetycznych miała okazję uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu zorganizowanym przez markę Cantu. Spotkanie odbyło się w klimatycznej warszawskiej restauracji El Popo i przybrało formę meksykańskiego śniadania, które – oprócz kulinarnej uczty – było także okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi i poszerzenia wiedzy o pielęgnacji włosów teksturowanych.

Podczas spotkania zaprezentowano nową linię kosmetyków do włosów marki Cantu, której motywem przewodnim jest owoc guawy. Produkty wyróżniają się egzotycznym, soczyście owocowym zapachem i formułami opracowanymi specjalnie z myślą o potrzebach osób posiadających fale, loki i sprężyste spirale – od typu 2A aż po najbardziej skręcone 4C.

Obecne na wydarzeniu reprezentantki marki opowiadały o najczęstszych problemach, z jakimi mierzą się osoby posiadające włosy teksturowane – od przesuszenia i łamliwości, przez brak definicji skrętu, aż po trudności w codziennej stylizacji. Podkreślono, jak istotna jest odpowiednia rutyna pielęgnacyjna, obejmująca nawilżanie, zabezpieczanie końcówek i unikanie składników mogących obciążać delikatny skręt.

Osoby o włosach falowanych i kręconych często zmagają się z przesuszeniem, puszeniem się włosów oraz trudnością w utrzymaniu ich odpowiedniej definicji. Naturalna struktura tych włosów sprawia, że sebum ze skóry głowy nie rozprowadza się równomiernie na całej długości pasm, co prowadzi do braku nawilżenia i podatności na uszkodzenia. Dodatkowo, loki i fale są bardziej wrażliwe na warunki atmosferyczne – wilgoć może powodować ich nadmierne spuszenie, a suche powietrze – utratę elastyczności i blasku. Wiele osób boryka się także z problemem plątania się włosów, trudnościami w rozczesywaniu oraz łamliwością końcówek, co wymaga dobrze dobranej, świadomej pielęgnacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 16:06