Decyzja Trybunału była następstwem wcześniejszej opinii wydanej przez doradcę ETS, Manuela Camposa Sancheza-Bordona w grudniu.
Coty oskarżył Amazona o naruszenie praw do znaku towarowego, ponieważ gromadził zapachy jego marek dla sprzedawców zewnętrznych w ramach programu „fulfilled by Amazon”. Sędziowie stwierdzili, że „zwykłe przechowywanie” nie stanowi naruszenia praw do znaków towarowych Coty przez Amazona.
Chociaż celem Coty było utrzymanie „aury luksusu” i ram dystrybucji selektywnej nawet w internecie, osąd może być teraz dyskusyjny - w końcu kanał cyfrowy nigdy nie był tak ważny jak w obecnych czasach.
Być może luksusowe marki zmienią stosunek do handlu elektronicznego w kontekście pandemii COVID-19 i obecnych warunków rynkowych. Louis Vuitton, luksusowa francuska marka, już sprzedaje swoje produkty na platformie Little Red Book.

