Jeszcze do 31 października trwa kolejna edycja targów branżowych organizowanych przez firmę Ambra. Wirtualne targi to alternatywna wersja dotychczasowych targów stacjonarnych służących promocji kosmetyków i chemii gospodarczej, uzupełniona o webinary edukacyjne dotyczące nowoczesnego handlu. – Dla jednych „covidowa” rzeczywistość jest prawdziwym wyzwaniem, dla innych ten nowy czas jest po prostu faktem i nową codziennością. W firmie Ambra nie inaczej – nadal jesteśmy trakcie zmian operacyjnych, a z drugiej strony staramy się wychodzić naprzeciw nowym realiom rynkowym – mówi Marcin Gieracz, dyrektor generalny spółki Ambra.
Na stronie internetowej sieci Ambra znajduje się lista wystawców, którzy przygotowali specjalną ofertę sprzedażową, a także emitowane są prezentacje edukacyjne.
Firma Ambra to część Grupy Eurocash – wiodącego dystrybutora produktów FMCG w Polsce, a także właściciel sieci partnerskiej Drogerii Koliber.

