Sukces oferty internetowej był niewielką rekompensatą za 65-procentowy spadek całkowitej sprzedaży w zeszłym roku, spowodowany pandemią i dramatycznym spadkiem podróżnych na całym świecie.
Sprzedawca travel retail ma teraz nadzieję na dalsze zwiększenie sprzedaży, mimo że nadal istnieją ograniczenia związane z naciskiem na jego usługę Click&Collect („Kliknij i odbierz”). Grupa przewiduje, że sprzedaż w 2021 roku wyniesie 750 mln dol., co oznacza nieznaczny wzrost w stosunku do danych z 2020 roku, ale nadal daleko jej do wyniku 2,029 mld dol. w 2019 roku.
Colm McLoughlin, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny Dubai Duty Free, powiedział w rozmowie z TR Business: - Próbujemy wprowadzić nowe rzeczy, a usługa dostawy do domu działa dla nas bardzo dobrze. Uczymy się z tego i wybieramy produkty, które ludzie chcą, co wynika z liczby spływających zamówień.

