
Sieć drogerii Hebe przygotowuje się do otwarcia swojego internetowego sklepu. Platforma jest już gotowa, ale jeszcze trwają ostatnie testy. Jak dowiedzieliśmy się od producentów, start e-drogerii planowany był nawet na ten tydzień, ale Hebe tego nie potwierdza. – W Hebe trwają prace nad wdrożeniem platformy e-commerce. Projekt znajduje się w fazie testów. W tym momencie nie potwierdzamy daty startu strony – poinformowało nas biuro prasowe Jeronimo Martins w Polsce.
Wiadomo, że e-drogeria Hebe zaoferuje szeroki asortyment – kosmetyki, w tym naturalne i dermokosmetyki, akcesoria. Na start przygotowano atrakcyjne rabaty dla konsumentów, a użytkownicy karty lojalnościowej Hebe stale będą korzystać ze specjalnych cen.
Hebe to sieć sklepów kosmetycznych należąca do grupy Jeronimo Martins, do której należy także sieć dyskontów Biedronka. Hebe prowadzi obecnie w Polsce 216 drogerii.