
Kolejny pomysł na połączenie możliwości w zakresie rozszerzonej rzeczywistości z siłami firmy kosmetycznej. Obie firmy - Garnier i Modiface podjęły współpracę, aby ułatwić klientom dobór koloru włosów.
Firma Garnier, należąca do L‘Oréal, połączyła siły z firmą Modiface zajmującą się rozszerzoną rzeczywistością (AR), aby wprowadzić na rynek nowość służącą do ich koloryzacji. Nowa spersonalizowana aplikacja Virtual Shade Selector to efekt tej pracy.
Virtual Shade Selector zapewnia konsumentom realistyczną aplikację koloru włosów, tworząc narzędzie ułatwiające dobranie odcienia przed zakupem nowego koloru farby. Oferuje również klientom informacje na temat ich odcieni, w tym Nutrisse, Olia i Color Sensation.
Modiface specjalizuje się w tworzeniu technologii AR (rozszerzonej rzeczywistości) dla marek kosmetycznych. Firma współpracowała już nad rozwiązaniami AR z Facebookiem, MAC Cosmetics i Estee Lauder.