StoryEditor
E-commerce
17.05.2023 00:00

Jakub Gierszyński, prezes zarządu Melissa, gościem specjalnym Retail Trends 2023

Jakub Gierszyński, członek zarządu Zdrowit SA, prezes zarządu spółki Melissafot. materiały prasowe
Jakub Gierszyński, członek zarządu Zdrowit SA, prezes zarządu spółki Melissa, będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends, który odbędzie się już 25 maja w Warszawie.

Jakub Gierszyński, członek zarządu Zdrowit SA, prezes zarządu spółki Melissa (apteki stacjonarne, e-apteka, e-drogeria) – będzie uczestnikiem kongresu Retail Trends 2023. Zabierze głos w debacie pt. „Drogerie internetowe. Czego pragną e-konsumenci?”, która odbędzie się w sekcji tematycznej poświęconej trendom i zwyczajom konsumenckim „Consumer trends”. Naszymi rozmówcami będą także Monika Kolaszyńska, prezes zarządu Super-Pharm Poland oraz Katarzyna Waśko-Cicha, group key account manager w Henkel Consumer Brands odpowiedzialna za współpracę z drogeriami online i offline.

Jakub Gierszyński, to doświadczony manager koncentrujący się na współpracy biznesu, technologii i ludzi dla efektywnej zmiany środowiska biznesowego. Członek zarządu Zdrowit S.A., prezes Zarządu Melissa sp. z o.o.. W poprzednich latach tworzył i rozwijał kanały cyfrowe dla takich marek jak: Sephora, Decathlon i Inter Cars S.A. Członek Rady GS1 Polska, wykładowca, pasjonat nowych technologii, aktywny sportowiec. W konkursie Izby Gospodarki Elektronicznej w 2020 r. otrzymał nagrodę Dyrektora E-commerce Roku i w 2022 r. Dyrektora Omnichannel.

Apteka Melissa zaliczana jest do najszybciej rozwijających się firm w e-commerce w kategorii Zdrowie i Uroda. Ze swoją e-drogerią weszła także do rywalizacji o rynek Beauty.

Retail Trends to konferencja biznesowa poświęcona trendom zachodzącym w sektorze FMCG. Łączy prelekcje, dyskusje panelowe, przestrzeń wystawienniczą, na której prezentowane są nowości – produkty i usługi, oraz networking. Uczestnikami konferencji są menedżerowie z handlu i przemysłu – z sieci handlowych oraz z firm z szeroko rozumianego handlu FMCG. To wydarzenie o charakterze B2B, dające szerokie możliwości nawiązania biznesowych kontaktów.

Czytaj więcej: Kongres Retail Trends 2023 już 25 maja. Szefowie największych firm handlowych wśród uczestników i prelegentów!

Podczas konferencji wręczane są także nagrody dla najlepszych spożywczych sieci handlowych Market Roku - przyznawane przez profesjonalne jury menadżerów z najważniejszych firm spożywczych, przedstawicieli instytutów badawczych oraz organizacji branżowych; oraz statuetki Retail Business Awards, przyznawane wspólnie przez Business Centre Club i Wydawnictwo Gospodarcze – prestiżowe wyróżnienia gospodarcze dla przedsiębiorstw z sektora handlu detalicznego i hurtowego w Polsce

Kongres Retail Trends 2023 odbędzie się już 25 maja 2023 r. w hotelu MCC Mazurkas Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim.

Organizatorem wydarzenia jest redakcja wiadomoscihandlowe.pl wchodząca w skład Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy Wiadomości Handlowych oraz Wiadomości Kosmetycznych. 

Zobacz program Retail Trends 2023

Zobacz zdjęcia z poprzedniej edycji i poznaj atmosferę wydarzenia

Weź udział w Retail Trends 2023. Zarejestruj się 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
29.11.2023 11:22
Allegro zmienia agencję strategiczno-kreatywną
Agencja DDB Warsaw będzie wspierać Allegro w działaniach strategicznych oraz współtworzyć komunikację marki na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej fot. Allegro, materiały prasowe
Allegro wybrało nową agencję strategiczno-kreatywną, która będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo także na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Przetarg wygrała agencja DDB Warsaw.

Allegro ma nową agencję strategiczo-kreatywną. To DDB Warsaw. Współpraca pomiędzy firmami rozpocznie się od stycznia 2024 roku i docelowo obejmie wszystkie rynki Europy Środkowo-Wschodniej, na których obecne jest Allegro. Agencja będzie wspierać Allegro w działaniach strategicznych oraz współtworzyć komunikację marki.

Czytaj także: Sprzedaż Allegro rośnie szybciej niż rynek. Za wzrost odpowiedzialna jest m.in. kategoria Zdrowie i Uroda

Tym samym kończy się współpraca Allegro z agencją Ogilvy, która trwała od lipca 2019. W tym czasie agencja stworzyła między innymi koncepty komunikacyjne “Znajdź to, co teraz najważniejsze”, “Nasz największy sklep”, a także cieszące się dużą popularnością reklamy świąteczne.

DDB Warsaw to agencja reklamowa innowacyjnego marketingu, łącząca marketing online i offline. Najskuteczniejsza Agencja 20-lecia Effie Polska, zdobywczyni nagród Najskuteczniejsza Agencja Reklamowa Effie: 2023, 2022, 2020, 2015, 2014, 2013, 2012 oraz Agencja Roku – festiwalu KTR 2023 i 2016, 2015 i 2014. Jej główni klienci to: Durex, McDonald‘s, Pepco, Grupa Volkswagen (Porsche, SEAT, Volkswagen), HBO Max.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
27.11.2023 12:18
Rosną wydatki na kosmetyki w internecie
W badaniu Mobile Institute tylko 2 proc. internautów zadeklarowało, że nie kupiło kosmetyków online.Shutterstock
Konsumenci wydają coraz więcej na kosmetyki. I nie jest to tylko wynik wzrostu cen – wynika z badania Mobile Institute. O ile wzrosła wartość koszyka zakupowego?

Konsumenci pozostawiają w kasach sklepów i e-sklepów niemałe kwoty za zakupy kosmetyków. Z badania Mobile Institute „Kanały dystrybucji kosmetyków 2023” przeprowadzonego dla wiadomoscikosmetyczne.pl wynika, że 32 proc. kupujących wydaje średnio jednorazowo (niezależnie od kanały sprzedaży) 201-300 zł. Tyle samo deklaruje, że przeciętnie zostawiają w sklepie od 151 do 200 zł. 15 proc. wydaje od 51 do 100 zł.

Coraz więcej osób kupuje kosmetyki przez internet. W badaniu Mobile Institute tylko 2 proc. internautów zadeklarowało, że nie kupiło produktów beauty online. Rośnie też wartość e-koszyka – średnio  o 27 zł rok do roku.

Czytaj także: Kupujący kosmetyki skaczą między sklepami a internetem. Nie są wierni jednej sieci drogeryjnej

Częściowo to efekt inflacji, ale w dużej mierze generalnie przeniesienia zakupów beauty do Internetu.  Największe koszyki zakupowe należą do mężczyzn, konsumentów dojrzałych 45+ lat, ale i zenialsów, osób zamożnych, kupujących świadomie, hurtowo i dla przyjemności – komentuje Katarzyna Czuchaj- Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute. Perfumy, produkty specjalistyczne, których nie można kupić w innym miejscu oraz produkty w promocji – to najczęściej wkładane do e-koszyków zakupy internautów z kategorii beauty.

Internauci zapytani za co przede wszystkim cenią, lubią e-zakupy wymieniają wiele atutów, które wydają się być dla nich tak samo ważne. Przede wszystkim są to jednak: możliwość robienia zakupów przez całą dobę i 7 dni w tygodniu (41 proc.)., niskie ceny (39 proc.), szeroki wybór produktów i marek (39 proc.), promocje (38 proc.), wygodna dostawa, np. do automatu paczkowego 38 proc.

image

Badanie "Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023", Mobile Institute dla wiadomoscikosmetyczne.pl, sierpień 2023

FOTO: Mobile Institute

Badanie Mobile Institute zostało przeprowadzone na panelu 1000 internautów w sierpniu 2023 r. Raport, wraz z wynikami rankingu Drogeria Roku 2023, został zaprezentowany podczas organizowanego przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych Forum Branży Kosmetycznej, ktore odbyło się 19 października br.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. grudzień 2023 14:01