StoryEditor
E-commerce
20.07.2020 00:00

Lidl Plus w czołówce darmowych aplikacji. Pozwala zaoszczędzić do 500 zł miesięcznie

Aplikacja Lidl Plus, z której użytkownicy korzystają od ponad roku, szybko zyskała grono zwolenników i w ciągu miesiąca znalazła się w czołówce najczęściej pobieranych aplikacji. Lidl Plus wg appbrain jest na 5. pozycji w Polsce wśród Top Free aplikacji w kategorii Shopping. Dzięki aplikacji zniżki są w jednym miejscu, a dzięki nim możemy oszczędzić średnio nawet 500 zł miesięcznie - informuje sieć handlowa.

Aktualnie w Polsce pobrało ją ponad 6 milionów użytkowników, którzy korzystają z promocji i kuponów, zdrapek, e-paragonów, dostępu do gazetek, możliwości płatności mobilnych Lidl Pay oraz wydłużonego do 30 dni okresu na zwrot artykułów przemysłowych.

To także duże oszczędności – z aplikacją Lidl Plus możemy zaoszczędzić średnio nawet 500 zł miesięcznie. Przy założeniu, że podczas codziennych zakupów pamiętamy, aby skorzystać ze wszystkich kuponów, ofert, i zdrapek, jakie oferuje nam aplikacja, którą można pobrać nieodpłatnie w sklepie Google Play i App Store.

- Z aplikacją Lidl Plus klienci sieci mogą zaoszczędzić średnio nawet 500 zł w skali miesiąca. Co więcej, z początkiem lipca wraz z wprowadzeniem nowej matrycy VAT pełna wartość obniżki stawek VAT na wybrane produkty została przeniesiona na konsumentów – dzięki temu blisko 1000 produktów kupują taniej. Od lat wspieramy duże rodziny w codziennych wydatkach i jako partner Programu Karty Dużej Rodziny zapewniamy członkom programu stały rabat - 10 proc. na wybrane grupy towarów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.800 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 700. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
12. lipiec 2025 08:24