StoryEditor
E-commerce
13.04.2023 00:00

Notino podjęło współpracę z Małgorzatą Sochą

Małgorzata Socha, aktorka, ambasadorka perfumerii Notino / fot. instagram.com/notino_pl
Perfumerie Notino wybrały ambasadorkę. Została nią Małgorzata Socha. W e-sklepie promuje swoje ulubione perfumy i kosmetyki oraz zachęca do pobrania aplikacji z wirtualnym lustrem.

Perfumeria Notino ogłosiła, że nawiązała współpracę z aktorką Małgorzatą Sochą. Przy okazji na swoim profilu na Instagramie zapowiedziała „sporo wspaniałych akcji”.

Również aktorka w swoich mediach społecznościowych podzieliła się informacja o tym, że dołączyła do rodziny Notino.

– Jestem bardzo dumna, że mogę objąć rolę ambasadora mojego ulubionego sklepu kosmetycznego. Kampania promuje szeroką gamę produktów kosmetycznych i zdrowotnych, której głównym celem jest uczynienie świata piękna dostępnym dla każdego – czytamy na profilu Małgorzaty Sochy na Instagramie.

Małgorzata Socha wita klientów Notino w witrynie e-sklepu. Perfumeria zdradza tu, że „jedna z najbardziej znanych polskich aktorek, najchętniej robi zakupy na Notino”. Do tego „preferuje zakupy, które są szybkie i proste, i zawsze docenia możliwość wyboru spośród dużej ilości produktów. W naszym sklepie zawsze znajdzie to, czego potrzebuje, wraz z błyskawiczną dostawą, mnóstwem świetnych promocji i zniżek oraz szeroką gamą ulubionych marek”.

Przy okazji perfumeria zachęca, by klienci, którzy podobnie jak Małgosia Socha lubią eksperymentować z różnymi odcieniami kosmetyków do makijażu, pobierali aplikację Notino.

– Znajdziesz w niej wirtualne lustro, dzięki któremu możesz wypróbować setki kosmetyków online. W aplikacji znajdują się również unikalne kody rabatowe – czytamy na stronie Notino.  

Klienci perfumerii mogą też skorzystać z rekomendacji aktorki, która zdradza jakie są jej ulubione perfumy (Armani Sì Passione, Lancôme La Vie Est Belle, Lalique Encre Noire, Armani My Way) oraz kosmetyki (serum Lancôme Rénergie H.C.F., zestaw pedzli Notino Wooden Collection Make-up, balsam do ciała La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M, podkład L’Oréal Paris True Match).

Notino to największy internetowy sklep kosmetyczny w Europie. Firma powstała w Czechach w 2004 roku. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, sprzedając kosmetyki i perfumy w internecie oraz 26 sklepach stacjonarnych. Całe jej portfolio to ponad 83 tys. produktów ponad 1500 marek.

Czytaj też: Magazyn Notino zwiększa wydajność dzięki pionowym wózkom kompletacyjnym 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
17.06.2024 12:21
Allegro wprowadza nowe narzędzie reklamowe dla sprzedających - Ads4Brands
Automat paczkowy AllegroAllegro
Allegro wprowadza nową funkcjonalność w ramach swojej platformy - Ads4Brands, oferując narzędzia reklamowe dotychczas dostępne dla agencji, a teraz również dla producentów i właścicieli marek. Nowa usługa umożliwia efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi bezpośrednio przez firmy, co ma na celu ułatwienie promocji produktów i optymalizację kosztów.

Allegro ogłosiło uruchomienie Ads4Brands, nowego narzędzia reklamowego dedykowanego producentom i właścicielom marek, które pozwala na bezpośrednią promocję produktów na platformie e-commerce. To rozwiązanie oferuje zintegrowane zarządzanie kampaniami i budżetami reklamowymi w jednym miejscu.

Ads4Brands zapewnia markom narzędzia do efektywnego zarządzania kampaniami promocyjnymi ofert, co zwiększa kontrolę nad widocznością produktów na Allegro. Możliwość centralnego zarządzania reklamami pozwala na lepszą optymalizację działań marketingowych i zwiększenie ich skuteczności.

Widzimy, że coraz więcej producentów widzi potencjał wspierania sprzedaży marki bezpośrednio w kanałach marketplace. Nasza usługa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów. Zapewniamy im nie tylko dostęp do narzędzia, ale przede wszystkim wsparcie naszych ekspertów oraz wartościowe dane analityczne. Kilkaset dostępnych w ramach Allegro profili behawioralnych i demograficznych pozwala naszym partnerom efektywnie zarządzać kampaniami i optymalizacją budżetów.

powiedział w materiale prasowym Marcin Bruś, Group Advertising Director w Allegro.

Nowe funkcje platformy Ads4Brands umożliwiają również wsparcie dla autoryzowanych sprzedawców, oferując im pełen wgląd w statystyki kampanii oraz dostęp do zaawansowanych analiz. To sprawia, że narzędzie to jest cenne dla marek, które pragną zwiększyć swoją widoczność i sprzedaż na Allegro. Kilkaset marek już regularnie wykorzystuje narzędzia reklamowe Allegro. Narzędzie Ads4Brands zostało przetestowane przez pierwszych partnerów, którzy potwierdzili, że nowe rozwiązanie przynosi oczekiwane korzyści.

Czytaj także: Allegro kontynuuje międzynarodowy rozwój i przyspiesza tempo wzrostu rentowności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
17.06.2024 08:41
Paweł Matecki i Marcin Jaskólski w zespole Notino
Marcin Jaskólski, Division Director (z lewej), Paweł Matecki, Assortment Director, Notinofot. z LinkedIn
Polscy menedżerowie dołączyli do zespołu Notino. Paweł Matecki objął stanowisko dyrektora asortymentu, Marcin Jaskólski – dyrektora oddziału.

Zespół Notino powiększył się o dwóch doświadczonych menedżerów. To Paweł Matecki Assortment Director oraz Marcin Jaskólski – Division Director.

Paweł Matecki wcześniej związany był m.in. z koncernami Reckitt Benckiser, gdzie ostatnio pracował na stanowisku dyrektora trade marketingo oraz z L’Oreal, gdzie w pionie Consumer Product Division zajmował stanowisko sales channel manager food i odpowiadał za 18 klientów detalicznych.

Marcin Jaskólski wcześniej przez ponad 5 lat był związany z L’Oreal, gdzie zajmował stanowisko: Head of eCommerce & Omnichannel Sales - Poland & Baltics HUB. Active Cosmetics Division. Jest także współwłaścicielem i dyrektorem rozwoju binzesu w start-upie Beztroska oferującym  ręcznie robione  na zamówienie produkty dla dzieci.

Obaj dołączyli do Notino w maju br. do zespołu Bartosza Klisia (Chief Commercial Officer), któremu podziękowali za zaufanie na swoich zawodowych profilach w mediach społecznościowych.

– Jestem pod wrażeniem, jak konsekwentnie realizowana jest strategia (Notino) na kolejne 5 lat i jak bardzo proces ten opiera się na danych. Uświadomiło mi to, że dołączyłam do firmy tuż przed momentem wprowadzenia zupełnie nowego standardu Consumer Experience w branży Beauty i nie mogłabym być bardziej szczęśliwy, że ​​mogę być tego częścią – napisał Marcin Jaskólski.

– Dziękuję Bartoszowi Klisiowi za zaufanie i wiarę we mnie – jako dyrektor ds. asortymentu dołożę wszelkich starań, aby jeszcze przyspieszyć szybki rozwój, jaki osiągacie na 27 rynkach. Nie mogę się doczekać współpracy z wieloma nowymi kolegami i wniesienia mojego małego wkładu w sukcesy największego internetowego sklepu internetowego specjalizującego się w kosmetykach w Europie – napisał Paweł Matecki witając się z zespołem.

Notino jest jednym z największych sklepów internetowych z asortymentem kosmetycznym i perfumeryjnym. Firma powstała w Czechach w 2004 roku. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w internecie (ponad 24 mln klientów w całej Europie) oraz w sklepach stacjonarnych. Jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak Dior, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé czy Estée Lauder. Portfolio Notino to ponad 100 tys. produktów od ponad 2,5 tys. marek. W 2023 r. klienci kupili w Notino 55 mln produktów. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. czerwiec 2024 14:52