StoryEditor
E-commerce
13.04.2023 00:00

Notino podjęło współpracę z Małgorzatą Sochą

Małgorzata Socha, aktorka, ambasadorka perfumerii Notino / fot. instagram.com/notino_pl
Perfumerie Notino wybrały ambasadorkę. Została nią Małgorzata Socha. W e-sklepie promuje swoje ulubione perfumy i kosmetyki oraz zachęca do pobrania aplikacji z wirtualnym lustrem.

Perfumeria Notino ogłosiła, że nawiązała współpracę z aktorką Małgorzatą Sochą. Przy okazji na swoim profilu na Instagramie zapowiedziała „sporo wspaniałych akcji”.

Również aktorka w swoich mediach społecznościowych podzieliła się informacja o tym, że dołączyła do rodziny Notino.

– Jestem bardzo dumna, że mogę objąć rolę ambasadora mojego ulubionego sklepu kosmetycznego. Kampania promuje szeroką gamę produktów kosmetycznych i zdrowotnych, której głównym celem jest uczynienie świata piękna dostępnym dla każdego – czytamy na profilu Małgorzaty Sochy na Instagramie.

Małgorzata Socha wita klientów Notino w witrynie e-sklepu. Perfumeria zdradza tu, że „jedna z najbardziej znanych polskich aktorek, najchętniej robi zakupy na Notino”. Do tego „preferuje zakupy, które są szybkie i proste, i zawsze docenia możliwość wyboru spośród dużej ilości produktów. W naszym sklepie zawsze znajdzie to, czego potrzebuje, wraz z błyskawiczną dostawą, mnóstwem świetnych promocji i zniżek oraz szeroką gamą ulubionych marek”.

Przy okazji perfumeria zachęca, by klienci, którzy podobnie jak Małgosia Socha lubią eksperymentować z różnymi odcieniami kosmetyków do makijażu, pobierali aplikację Notino.

– Znajdziesz w niej wirtualne lustro, dzięki któremu możesz wypróbować setki kosmetyków online. W aplikacji znajdują się również unikalne kody rabatowe – czytamy na stronie Notino.  

Klienci perfumerii mogą też skorzystać z rekomendacji aktorki, która zdradza jakie są jej ulubione perfumy (Armani Sì Passione, Lancôme La Vie Est Belle, Lalique Encre Noire, Armani My Way) oraz kosmetyki (serum Lancôme Rénergie H.C.F., zestaw pedzli Notino Wooden Collection Make-up, balsam do ciała La Roche-Posay Lipikar Baume AP+M, podkład L’Oréal Paris True Match).

Notino to największy internetowy sklep kosmetyczny w Europie. Firma powstała w Czechach w 2004 roku. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, sprzedając kosmetyki i perfumy w internecie oraz 26 sklepach stacjonarnych. Całe jej portfolio to ponad 83 tys. produktów ponad 1500 marek.

Czytaj też: Magazyn Notino zwiększa wydajność dzięki pionowym wózkom kompletacyjnym 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
06.11.2025 15:15
Allegro i L‘Oréal Polska otwierają sklepy marek w modelu DTC
Wybrane marki z portfolio L‘Oréal Polska rozbudują swoje oficjalne sklepy na AllegroAllegro mat.pras.

Allegro i L‘Oréal Polska rozszerzają współpracę, wprowadzając oficjalne sklepy marek w modelu Direct-to-Consumer (DTC). Decyzja ta stanowi kolejny krok w realizacji strategii, mającej na celu budowanie bezpośrednich relacji z konsumentami i oferowanie spersonalizowanych doświadczeń zakupowych.

W ramach tej nowej inicjatywy, wybrane marki z portfolio L‘Oréal Polska rozbudują swoje oficjalne sklepy na platformie Allegro. Umożliwi to pełniejszą kontrolę nad doświadczeniem klienta – od prezentacji produktu po obsługę posprzedażową, a także pozwoli na bezpośrednie pozyskiwanie cennych danych rynkowych.

Platforma Allegro jest kluczowym filarem polskiego e-commerce i naturalnym miejscem, w którym chcemy prowadzić naszą strategię DTC. Otwarcie dedykowanych e-sklepów na Allegro to inwestycja w bezpośrednią relację z naszymi polskimi konsumentami. Dzięki modelowi DTC możemy zapewnić autentyczność, najszerszą oraz ekskluzywną ofertę dla naszych shopperów. To kolejny dowód na to, jak L’Oréal chcemy wraz z partnerami dokonywać transformacji doświadczeń zakupowych – komentuje Adam Nitecki, General Manager E-commerce L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

image

Dagmara Gołek, Allegro: Co trzeci zakup kosmetyków na Allegro jest spontaniczny [FBK 2025]

Jak potwierdza nasze najnowsze badanie – Customer Journey 2025, kupujący najczęściej rozpoczynają ścieżkę zakupową na platformach handlowych – wskazuje je blisko co drugi badany, w tym 36 proc. wybiera Allegro. Obecność w tym kanale zakupowym jest więc kluczowa w strategiach rozwoju sprzedaży online. Obecność oficjalnych sklepów marek L‘Oréal na Allegro w modelu DTC skutecznie łączy dwa światy: bezpośredniej, jakościowej komunikacji marki z kupującym z zasięgiem i narzędziami marketplace’ów. To znakomity przykład współpracy kluczowych graczy rynkowych, dzięki którym polski konsument zyskuje najwyższą jakość oferty i najlepsze doświadczenia zakupowe – wyjaśnia Adam Adamiak, Director, Group Category Management Health & Beauty, Supermarket.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
06.11.2025 10:40
Zalando podsumowało III kwartał: wzrosły zyski i ilość klientów
T. Schneider/Shutterstock

Opublikowane dziś wyniki Zalando za trzeci kwartał 2025 r. pokazują silny wzrost platformy, mającej obecnie ponad 61 mln klientów. W trzecim kwartale Zalando osiągnęło silny wzrost i podwyższyło rentowność, do czego przyczyniło się połączenie sił z platformą About You, jak również skuteczna realizacja strategii mających na celu zwiększenie zysków w obszarach B2C i B2B.

Strategiczne połączenie z pochodzącą z Hamburga firmą About You zostało sfinalizowane w lipcu. Dzięki temu Zalando jest w stanie obsłużyć większą liczbę klientów, mając przy nowe możliwości współpracy dla partnerów w całej Europie.

W trzecim kwartale Zalando utrzymało trend wzrostu rentowności zwiększając GMV o 21,6 proc. do 4,2 mld euro, a przychody o 26,5 proc. do 3 mld euro. Wyniki te były w dużej mierze efektem włączenia About You i bardzo dobrych wyników Zalando i About You.

image

Raport Zalando: Kluczowe trendy w dziedzinie urody, inspirujące w 2025 roku. Które kosmetyki są na topie?

W segmencie B2B Zalando odnotowało znaczące sukcesy we współpracy z dużymi partnerami handlowymi, włączając w to rozszerzenie współpracy z brytyjskim Marks & Spencer. Prognoza na cały rok 2025 potwierdzona została w oparciu o dobre wyniki, osiągnięte od początku roku. 

Dobre wyniki trzeciego kwartału pokazują, że połączenie sił z About You przyspieszyło realizację naszej strategii budowy ekosystemu, otwierając nowe możliwości rozwoju w całej Europie. To ważny krok w budowaniu jeszcze bardziej spójnego i inspirującego doświadczenia zarówno dla naszych klientów jak i partnerów. Widzimy dynamicznie rosnącą liczbę klientów, także w Polsce, którzy coraz częściej odkrywają naszą szeroką ofertę i wybierają spośród wielu propozycji – od mody, przez sport, po beauty. To właśnie ta różnorodność i lojalność klientów napędzają nasz wzrost i wzmacniają pozycję Zalando jako jednej z wiodących destynacji dla mody i lifestyle w Europie – komentuje Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando. – Stawiamy klientów w centrum wszystkich decyzji, budując doświadczenie, które inspiruje i pomaga im wyrażać siebie. W Polsce przykładem takiego podejścia jest nasza współpraca z programem Top Model Polska, którego jesteśmy wyłącznym partnerem modowym. Dzięki temu stylizacje z programu są dostępne dla każdego – wprost na naszej platformie – dodaje Daniel Rogiński.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. listopad 2025 11:56