StoryEditor
E-commerce
25.08.2021 00:00

Notino powiększa ofertę. Na jakie kosmetyki postawi?

Sprzedawcy kosmetyków chcą się wyróżniać ofertą, a zarazem jak najbardziej profilować ją pod potrzeby swoich klientów. Notino – największa e-perfumeria w Europie, a zarazem właściciel stacjonarnych sklepów – odkrywa rąbka tajemnicy, o jakie produkty będzie powiększać swój asoryment. 

Ponieważ chcemy stać się numerem jeden dla naszych klientów, nie możemy po prostu podążać za trendami. Musimy mieć gotowy asortyment produktów, zanim jeszcze klient o nich pomyśli – deklaruje sieć Notino na swoim profilu w mediach społecznościowych i odkrywa rąbka tajemnicy, jakie produkty będzie wprowadzać do oferty.

Nie jest zaskoczeniem, że Notino przede wszystkim stawia na kosmetyki z naturalnymi składnikami. I mowa tu nie tylko o niszowych markach, czy produktach, ale w naturze w podstawowych kosmetykach.  „Klient staje się bardziej poinformowany i wymaga coraz więcej naturalnych składników nawet w produktach głównego nurtu. Dlatego włączyliśmy więcej naturalnych i koreańskich kosmetyków oraz jeszcze więcej produktów ze składnikami takimi jak śluz ślimaka, perły, diamenty i złoto” – podje sieć.

Druga grupa produktów, którą Notino zamierza powiększyć, to minaturowe wersje kultowych kosmetyków, bo… „Kobieta musi zmieścić cały wszechświat w torebce i liczy się każda wolna przestrzeń”, a dodatkowo „Miniatura to świetny sposób na przetestowanie produktu przed zakupem zwykłego rozmiaru” – uzasadnia sieć.

Notino to największy w Europie sklep internetowy z bogatą ofertą perfum i kosmetyków. Firma powstała w Czechach w 2004 roku, z biegiem czasu stając się jednym z najbardziej wpływowych graczy branży kosmetycznej i e-commerce. W Polsce usługi drogerii są dostępne dla klientów od 2006 roku.

Obejrzyj wywiad: Jérôme Poussin, Retail Director Notino: Polska jest dla nas rynkiem numer jeden  

Obecnie sieć działa na 24 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w internecie oraz w sklepach stacjonarnych, które zostały zlokalizowane w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii, Bułgarii, na Ukrainie i Węgrzech. Notino jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak L'Oréal, Estée Lauder Companies, Coty, Puig i innych.

Portfolio tej sieci to 55 tys. produktów ponad 1150 marek. W roku 2020 Notino odnotowało obroty w wysokości 545 mln EUR. Notino sprzedaje ponad 60 milionów produktów rocznie i obsługuje 12,5 miliona zamówień. Z usług firmy korzysta ponad 16 milionów klientów w całej Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
21.06.2024 12:19
Allegro zobowiązuje sprzedawców znanych marek do oferowania tylko oryginalnych produktów
Wprowadzane przez Allegro zmiany mają prowadzić do postrzegania platformy, jako miejsca bezpiecznych zakupów, bez ryzyka zakupu podróbekfot. mat. prasowe Allegro
Allegro wprowadza nowe regulacje gwarantujące bezpieczeństwo zakupów. Aby sprzedawać produkty określonych marek, sprzedający muszą do 2 września zadeklarować, że produkty które oferują są oryginalne.

W ostatnich miesiącach platforma Allegro zintensyfikowała walkę z nieoryginalnymi produktami i nieuczciwą konkurencją. W efekcie ponad 91 proc. kupujących uważa zakupy na platformie za bezpieczne (dane Allegro). Jednak do szeregu już istniejących działań budujących zaufanie sprzedających i kupujących, platforma dołącza kolejne.

Właśnie poinformowała, że wszyscy sprzedający, którzy będą chcieli wystawiać oferty określonych marek muszą zaakceptować regulamin (który został udostępniony 17 czerwca), a także zadeklarować, że wystawiane przez nich produkty są oryginalne. W przypadku zgłoszenia naruszeń, Allegro uniemożliwi wystawianie nowych ofert danej marki oraz może nałożyć karę umowną w wysokości 2,5 tys. zł (w przypadku otrzymania dwukrotnego oraz trzykrotnego zgłoszenia o naruszeniu Warunków Ochrony Marek).

Dzięki temu nowemu rozwiązaniu klienci mają mieć pewność, że wszystkie oferty sprzedaży produktów z listy ponad 1 tys. znanych marek pochodzą od sprzedawców, którzy zobowiązali się do przestrzegania wymogów programu i wystawiają oryginalne produkty.

Bogna Niklasiewicz, dyrektorka ds. bezpieczeństwa w Allegro, mówi:.

Chcemy zapewniać profesjonalne i uczciwe warunki sprzedawcom, a przy tym bezpieczną i wygodną platformę dla klientów. Dlatego oferujemy szereg narzędzi wspomagających przedsięwzięcia biznesowe sprzedawców oraz rozwiązania poprawiające doświadczenia zakupowe klientów. Już od pewnego czasu prowadzimy działania, które mają na celu wyeliminowanie nieoryginalnych ofert.

Jako przykład podaje blokadę na oferty markowe wysyłane spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego i usunięcie kluczowych marek wysyłanych spoza EOG dla Czech.

Te działania będą rozwijane i wdrażane w kolejnych krajach. Ponadto właśnie wprowadzone regulacje umożliwią blokadę wystawiania ofert określonych marek, jeśli okaże się, że produkt w danej ofercie jest nieoryginalny

– dodaje.

Powyższe zmiany to efekt udoskonalania znanego użytkownikom platformy Allegro Protect, który zapewnia bezpieczny proces zakupowy. Program gwarantuje rekompensatę w przypadku problemu z zamówieniem i obejmuje pomoc w komunikacji ze sprzedającymi oraz zwrot pieniędzy w ciągu 48 godzin od pozytywnego rozpatrzenia sprawy.

Na liście marek objętych nowymi wymogami Allegro jest sporo brandów kosmetycznych, takich jak: 111Skin, Adidas, Alfaparf, Alkmie, Annabelle Minerals, Armani, Artdeco, Artego, Aveda, Babyliss, Balmain Hair, Benefit Cosmetics, Bioderma, Biotherm, Bobbi Brown, Bogna Skin, Bourjois, Bruno Banani, Carolina Herrera, Chanel, Charlotte Tilbury, Clarins, Clinique, Clochee, D’Alchémy, Dior, Dolce & Gabbana, Dr Irena Eris, Dr. Barbara Sturm, Dr. Jart+, Eisenberg, Essie, Estée Lauder, Fenty Beauty, Fenty Skin, Foreo, Fragrance Du Bois, Garnier, Gillette, Giorgio Armani, Givenchy, Gliss Kur, Golden Rose, Gucci, Guerlain, Helena Rubinstein, Histoires De Parfums, Holika Holika, Huda Beauty, Hugo Boss, Inglot, Iossi, Isadora, It Cosmetics, John Frieda, Joico, Karl Lagerfeld Home Fragrance, Kevin Murphy, Kiko Milano, Kire Skin, Kylie Cosmetics, Kylie Skin, La Prairie, La Roche-Posay, Lancôme, Le Couvent Maison De Parfum, L‘Oréal Paris, L‘Oréal Professionnel, Mac, Max Factor, Maybelline, Nyx Professional Makeup, Olaplex, Parfums De Marly, Prada, Ralph Lauren, Rituals, Roja Parfums, Schwarzkopf, Shiseido, Sisley, Skinceuticals, Smashbox, Sol De Janeiro, Tangle Teezer, The Body Shop, The Ordinary, Tom Ford, Vichy, Yonelle, Yves Saint Laurent czy Zew For Men.

 

Czytaj też:

Amazon powstrzymał 700 tys. prób założenia kont przez sprzedawców podróbek (wiadomoscikosmetyczne.pl)

EUIPO: połowa Polaków i Polek ma problem z odróżnieniem podrobionego produktu od oryginału (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Przemysł kosmetyczny UE z powodu podróbek traci rocznie 3 mld euro (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
19.06.2024 11:10
Perfumeria.pl i Tagomago wdrożyły InPost Pay
Tagomago.pl to jeden z ważniejszych e-sklepów grupy Primavera. Perfumeria prowadzi również sprzedaż stacjonarną na prestiżowej ulicy Mokotowskiej w Warszawiefot. archiwum wiadmoscikosmetyczne.pl
Perfumeria.pl i Tagomago.pl, główne e-sklepy kosmetyczne z grupy Primavera Parfum, zostały zaopatrzone w funkcje InPost Pay. Rozwiązanie ma znacząco uprościć zakupy, oszczędzając czas i zwiększając komfort składania zamówień.

Perfumeria.pl i Tagomago.pl to serwisy sprzedażowe należące do Grupy Primavera Parfum. Dzięki obecności na kolejnych platformach zakupowych zyskują coraz szersze grono klientów. Oferta Tagomago.pl dostępna jest od niedawna w serwisie Erli.pl, a za sprawą implementacji do czeskiej wersji Allegro, z asortymentu sklepu mogą również korzystać nasi południowi sąsiedzi.

Kolejny krokiem na drodze rozwoju obu serwisów jest wdrożenie opcji zakupowej InPost Pay. Dzięki temu użytkownicy obu platform mogą zapłacić za produkt i wybrać formę jego dostawy za pomocą tylko jednego przycisku, który przenosi ich do aplikacji InPost Mobile. To upraszcza proces zakupowy, oszczędzając czas i zwiększając komfort składania zamówień

InPost Pay oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie jak płatności kartą VISA i Mastercard, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Z usługi korzysta już 1,5 mln użytkowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. czerwiec 2024 08:57