StoryEditor
E-commerce
15.11.2018 00:00

Perfumeria Tagomago wchodzi w sprzedaż stacjonarną

Internetowa perfumeria Tagomago otworzyła w Warszawie stacjonarny sklep firmowy. Jest on nastawiony na ekskluzywnych klientów, którzy poszukują niszowych, luksusowych marek i wolą kupować w tradycyjny sposób.

Ponad 60-metrowa perfumeria Tagomago powstała w Domu Dochodowym przy ul. Mokotowskiej, jednej z najdroższych ulic w stolicy, słynącej z ekskluzywnych butików. Jest to drugi stacjonarny punkt Tagomago, ale pierwszy nastawiony na klientów, którzy wolą kupować w tradycyjny sposób, a nie przez internet. Pierwszy punkt powstał kilka lat temu w galerii handlowej warszawskiego Dworca Centralnego, ale służył głównie jako punkt odbioru internetowych zamówień. Perfumeria przy Mokotowskiej nastawiona jest na obsługę wymagających klientów, którzy od centrów handlowych wolą małe butiki.

Przede wszystkim ukierunkowujemy się na najlepszą jakościowo obsługę, dlatego pracują tu osoby z wieloletnim doświadczeniem. Chcemy utrzymać rodzinną atmosferę, bo nasza firma jest rodzinna. Będziemy traktować klientów indywidualnie a nie masowo. I na takie marki też się nastawiamy – mówi Janina Karasek, general marketing manager w firmie Primavera Parfum. – O ile w pierwszym naszym punkcie Tagomago sprzedają się marki luksusowe, ale przede wszystkim te najbardziej popularne, tak tutaj są to kosmetyki dla klientów szukających wręcz produktów niszowych w luksusie. Wynika to z tego, że produkty premium, chociażby ze względu właśnie na rozwój sprzedaży internetowej, powszechną dostępność, nie są już tak prestiżowe, jak kiedyś. Ci którzy szukają prawdziwego luksusu, idą o krok dalej – dodaje.

Zdaniem Darii Gniezdowskiej, business development managera, takich klientów przybywa. – Są to osoby, które szukają czegoś innego niż dostaną w perfumeriach klasycznych, marek innowacyjnych, oryginalnych, zarazem będących w trendzie naturalnym, eko, zero west. Dotyczy to nie tylko perfum ale także kosmetyków pielęgnacyjnych i do makijażu – podkreśla.

W perfumerii Tagomago, oprócz najbardziej znanych, światowych luksusowych marek, dostępne są także marki, na które firma ma wyłączność w Polsce, takie jak 3Lab. Jeden z produktów tej marki – serum rozjaśniające do twarzy to wydatek rzędu 1400 zł.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.12.2025 07:48
Drogerie DM: po miesiącach zapowiedzi rusza sprzedaż OTC online. Farmaceuci protestują
Online pharmacy, on-line chemist‘s shopShutterstock

Sieć drogerii DM będzie oferować od wtorku OTC, czyli leki bez recepty, za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Leki na receptę pozostają wyłączone z tej oferty. Niemiecki związek farmaceutów przestrzega przed niebezpiecznymi pomyłkami, jakie mogą popełnić klienci.

Sieć drogerii DM aptek rozpoczyna sprzedaż online leków bez recepty od wtorku 16 grudnia. Firma podkreśla, że krok ten pozwala na rozszerzenie asortymentu w sklepie internetowym, a leki na receptę nie będą tam dostępne.

Recepty nie mogą być realizowane w DM – zapowiada Christoph Werner, prezes DM, zacytowany przez dziennik “Handelsblatt”.

Leki bez recepty (np. leki przeciwbólowe) będą – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami sprzed blisko roku – dystrybuowane za pośrednictwem centrum logistycznego w Czechach – informuje Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający ds. marketingu i zaopatrzenia DM. 

image

Drogerie DM chcą sprzedawać OTC online, ale najpierw... w Czechach

Mimo że za pośrednictwem strony internetowej drogerii nie będzie można realizować recept, niemiecki związek farmaceutów ostro krytykuje tę decyzję. Zdaniem związku, osoby z problemami zdrowotnymi mogą się pomylić, jeśli rozróżnienie między aptekami a drogeriami nie będzie jasne, a silnie działające (i potencjalnie niebezpieczne) leki powinny być wydawane wyłącznie przez aptekę. W opinii związku leki nie powinny trafiać na rynek za pośrednictwem drogerii “napędzanych marketingiem”. 

Szczególnie w przypadku poważniejszych schorzeń, takich jak alergie, bóle czy przeziębienie, ważne jest kwestionowanie autodiagnoz pacjentów i, w razie wątpliwości, odradzanie im przyjmowania niewłaściwych leków – uważają farmaceuci.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
11.12.2025 15:38
Shein otwiera hub pod Wrocławiem; do końca 2025 r. w regionie powstanie 5 tys. miejsc pracy
Shein oferuje znaczną liczbę produktów kosmetycznych.Shein

Shein ogłosił otwarcie jednego z najnowocześniejszych centrów logistycznych e-commerce w Europie, zlokalizowanego w Powiecie Wrocławskim. Nowy obiekt ma pełnić rolę głównego hubu operacyjnego firmy na kontynencie, umożliwiając szybszą obsługę ponad 100 mln klientów w Europie. Centrum, po osiągnięciu pełnej wydajności, zajmie 740 tys. mkw, co plasuje je wśród największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie magazynów w sektorze e-commerce.

Dzięki inwestycji Shein zwiększy liczbę miejsc pracy na Dolnym Śląsku do 5 000, stając się jednym z kluczowych pracodawców w regionie. Firma działa tu od 2022 r., kiedy to rozpoczęła budowę swojego zaplecza logistycznego i od tego czasu stworzyła już ponad 3 000 etatów. Jak podkreśla Leonard Lin, President of EMEA w Shein, Wrocław pozostaje strategiczną lokalizacją dzięki rozwiniętej infrastrukturze, dogodnym połączeniom transportowym oraz dużej puli wykwalifikowanych pracowników.

Hub wyposażono w szeroki zestaw technologii automatyzacji – robotyczne systemy transportu, zautomatyzowane linie sortujące i rozwiązania wspierające kontrolę jakości. Zastosowane systemy mają zwiększyć efektywność operacyjną i skrócić czas realizacji zamówień, ustanawiając – jak deklaruje firma – nowy standard logistyki e-commerce w Europie. Obiekt już funkcjonuje, a pełną zdolność operacyjną ma osiągnąć do końca 2025 r.

image

Chińskie platformy nie osłabiają polskiego e-commerce. Nowe dane z 22,5 tys. zamówień pokazują odwrotny trend

Shein podkreśla również wpływ inwestycji na lokalny ekosystem gospodarczy. Firma współpracuje z ponad 170 małymi i średnimi przedsiębiorstwami z Dolnego Śląska, m.in. w obszarze transportu, pakowania i usług profesjonalnych. Nowe centrum ma także wspierać polskich i europejskich sprzedawców obecnych na platformie Shein, oferując im dostęp do infrastruktury logistycznej oraz konkurencyjnych stawek realizacji zamówień.

Według Michała Rado, Wicemarszałka Województwa Dolnośląskiego, rozwój centrum Shein to znaczący impuls gospodarczy dla regionu. Jak podkreśla samorządowiec, tysiące nowych miejsc pracy i skala inwestycji dowodzą rosnącego zaufania inwestorów do Dolnego Śląska, który umacnia swoją pozycję jako lider nowoczesnej logistyki w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. grudzień 2025 17:50