
E-drogeria Topestetic pochwalila się w swoich mediach społecznościowych ujęciami z backstagu filmu reklamowego. To kolejna kampania z udziałem Magdaleny Różczki. Tym razem powstaje z okazji 10-lecia firmy.
W przekazie dla swoich klientów drogeria Topestetic na swoim profilu na facebooku napisała:
Magdalena Rożczka jest ambasadorką drogerii Topestetic od ubiegłego roku. Wtedy też powstał pierwszy film z jej udziałem, którego przekazem było hasło: Znajdź dla siebie czas, to bardzo ważne.
Teraz również Topestetic obiecuje kampanię z przekazem.
Magdalena Różczka to polska aktorka, a zarazem działaczka charytatywna.
Topestetic to drogeria internetowa oferująca dermokosmetyki światowych marek. Pozycjonuje się jako specjalistyczny sklep z kosmetykami pielęgnacji profesjonalnej. Podczas zakupów daje możliwość skorzystania z konsultacji kosmetologicznej w celu rozpoznania potrzeb danej skóry i dopasowania odpwiednich produktów. Dotychczas w bazie zarejestrowała ponad 87 tys. klientów, do których zostało wysłanych ponad 1 mln paczek.