StoryEditor
E-commerce
12.12.2018 00:00

Wystartowała aplikacja mobilna Klub DP

Franczyzowa sieć DP Drogerie Polskie udostępniła swoim klientom lojalnościową aplikację mobilną Klub DP.  Aplikacja już jest do pobrania na smartfony i daje dostęp do specjalnych promocji oraz spersonalizowanych ofert.

–  Klub DP stanowi odpowiedź na rosnące oczekiwania nowoczesnych konsumentów wobec coraz bardziej popularnych programów lojalnościowych opartych na aplikacjach smartfonowych i związanych z nimi korzyści. Chcemy aby klienci drogerii DP mieli większą możliwość wyboru promowanych produktów, na co nie pozwalała nam tradycyjna gazetka reklamowa – mówi Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu DP Drogerie Polskie. 

–  Nasi klubowicze zyskują dostęp do wyjątkowych, idealnie dopasowanych ofert, usług i benefitów, dzięki którym zakupy są bardziej opłacalne i trafione a każda wizyta w naszej drogerii staje się wartościowym i ekscytującym doświadczeniem – podkreśla Leszek Szwajcowski.

Po pobraniu aplikacji na  telefon i zarejestrowaniu danych na klubowiczów czekają: rabaty do 50 proc., porady stylistów, testy produktów, dermokonsultacje, konkursy, powiadomienia o premierach, zaproszenia na pokazy makijażu, spersonalizowane ekskluzywne oferty, itp.

 Aplikacja działa od 7 grudnia br. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogeria roku
04.10.2024 12:39
Nagrody Drogeria Roku 2024 oraz badanie rynku kosmetycznego Mobile Institute i Wiadomości Kosmetycznych. Wyniki na Forum Branży Kosmetycznej 2024
Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2023. Na zdjęciu Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute i odbierający statuetkę Drogeria Roku Wojciech Dyja, Dyrektor Operacyjny, Hebe, Jeronimo Martins Drogerie i Farmacjafot. Shootit

Drogeria Roku 2024 i badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce – ich wyniki poznamy już na Forum Branży Kosmetycznej 2024 października. Oba badania konsumenckie, na zlecenie i we współpracy z redakcją Wiadomości Kosmetycznych, prowadzi firma badawcza Mobile Institute.

Drogeria Roku – to wyjątkowy ranking wskazujący najlepsze sieci drogeryjne i perfumeryjne oraz e-drogerie działające na polskim rynku. Redakcja Wiadomości Kosmetycznych prowadzi go od kilkunastu lat, a statuetką Drogerii Roku mogą pochwalić się czołowi retailerzy działający w biznesie kosmetycznym.

Od ubiegłego roku formuła rankingu została zmieniona. Oddaliśmy głos konsumentom i to oni, a nie jak wcześniej – producenci kosmetyków – wybierają swoje ulubione drogerie i perfumerie oraz sklepy internetowe kupujące kosmetyki. Prowadząc projekt podjęliśmy współpracę z firmą badawczą Mobile Institute, która korzystając ze swojej bazy badawczej i narzędzi, przeprowadza badanie na nasze zlecenie na reprezentatywnej próbie respondentów (internautów).

Czytaj więcej: Drogeria Roku 2023. Tak wybrali konsumenci!

– W tym roku po raz drugi mamy przyjemność realizować badanie konsumenckie, na podstawie którego wyłaniane są najlepsze drogerie i e-drogerie na rynku. Opinie, insighty i oceny zebraliśmy w tej edycji konkursu od ponad 1600 internautów – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute. 

– Badani oceniali znane im drogerie i e-drogerie w kilkunastu kategoriach, między innymi pod kątem asortymentu, jakości obsługi, podążania za trendami, oferowania nowoczesnych rozwiązań zakupowych, ale i – coraz ważniejszej – społecznej odpowiedzialności biznesu. I zarówno w przypadku drogerii, jak i e-drogerii mamy w tym roku wyraźnego lidera. Dodatkowo wskazali też miejsca zakupowe, gdzie najchętniej kupują produkty z kategorii Beauty i – nie zdradzając szczegółów, są to nie tylko drogerie – dodaje Katarzyna Czuchaj-Łagód. 

Statuetki Drogeria Roku 2024 rozdamy natomiast w kategoriach Najlepsze sieci drogeryjne i perfumeryjne oraz Najlepsze e-drogerie. Wskażemy również zwycięzcę całego rankingu, który otrzyma statuetkę Best of The Best.

Wyniki tegorocznego rankingu zaskoczyły nas tym, jak bardzo silni liderzy - w porównaniu do ubiegłego roku - wyłonili się w ocenach respondentów i jak małe różnice są między tymi, którzy staną na podium. Wskazuje to wyraźnie, że walka o klienta staje się coraz bardziej zaciekła, zarówno wśród drogerii stacjonarnych jaki w przestrzeni e-commerce. 

Dodatkowo Mobile Institute przeprowadza badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży w Polsce, w którym Wiadomości Kosmetyczne są partnerem. Pierwsza edycja badania odbyła się w ubiegłym roku. Wyniki okazały się tak intersujące, że w tym roku projekt znalazł swoją kontynuację. Wyniki badania, podobnie, jak wyniki rankingu Drogeria Roku, poznają uczestnicy Forum Branży Kosmetycznej 2024. Zaprezentujemy je podczas uroczystego rozdania nagród Drogeria Roku 2024 w wieczornej części wydarzenia.

Tak o badaniu opowiada Katarzyna Czuchaj-Łagód, dyrektor zarządzająca Mobile Institute:

–  Konkursowi „Drogeria Roku” towarzyszy już drugi rok z rzędu obszerne badanie rynku kosmetycznego realizowane na internautach. W tym roku ta grupa to ponad 1600 osób.

Jego wyniki – udostępniane co roku uczestnikom Forum Branży Kosmetycznej, gdzie ogłaszane są wyniki rankingu – pozwalają menedżerom w branży śledzić najważniejsze wskaźniki zakupowe i zmiany na rynku beauty, a w szczególności dynamicznym e-beauty, gdzie produkty urodowe kupuje już 83 proc. badanych internautów.

W tym roku wzbogaciliśmy badanie m.in. o persony, strategie zakupowe związane z inflacją, rosnące kategorie produktowe oraz zakupy odpowiedzialne (green commerce) i patriotyzm konsumencki, a także ocenę polskich marek.

Badanie przyniosło wiele ogromnie ciekawych insightów, które właśnie analizujemy, aby zaprezentować je uczestnikom podczas Forum. Jednym z nich jest inny stosunek do zakupów beauty niż pozostałych kategorii, zarówno jeśli chodzi o styl zakupowy (dominuje przyjemnościowy), jak i strategie zakupowe wdrażane przez konsumentów w obliczu wzrostu cen.

Pojawiła dwie też dynamicznie rosnąca kategoria produktów – kosmetyki dla pupili. Kupuje je online już 13 proc. konsumentów. Po dalsze ciekawe wyniki zapraszam serdecznie Państwa na Forum.

12. edycja Forum Branży Kosmetycznej odbędzie się 24 października 2024 r. w hotelu Arche Krakowska. Wydarzenie ma charakter biznesowy. Łączy część konferencyjną – wykłady i debaty – z przestrzenią wystawienniczą i networkingową.

Czytaj więcej: Pokolenie Alfa, zagrożenia i szanse AI, zielona rewolucja w beauty – wyzwania i cele. Forum Branży Kosmetycznej 2024 już 24 października! 

Zobacz: galerię zdjęć z edycji 2023

Uczestnikami FBK są menedżerowie z sektora przemysłu, handlu i usług. Dla reprezentantów handlu –  sklepów, e-sklepów i sieci handlowych –  wstęp na Forum Branży Kosmetycznej jest bezpłatny.

Zarejestruj się: TUTAJ

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
02.10.2024 13:01
Allegro rozszerza działalność na Węgry, wzmacniając swoją pozycję w Europie
Allegro dokonuje ekspansji na Węgry.Allegro

Polska platforma zakupowa Allegro, po udanych startach w Czechach i Słowacji, kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję. Od 1 października Allegro jest dostępne na Węgrzech, oferując klientom ponad 150 milionów ofert. To kolejny krok w kierunku realizacji strategii rozwoju na europejskich rynkach.

Allegro, z 25-letnim doświadczeniem na polskim rynku, konsekwentnie rozwija swój zasięg na inne kraje Europy Środkowej. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy platforma uruchomiła swoje marketplace’y w Czechach i Słowacji, co zwiększyło liczbę potencjalnych klientów o blisko 16 milionów. Kolejnym krokiem w międzynarodowej ekspansji jest start na Węgrzech, gdzie klienci już od 1 października mogą korzystać z nowo uruchomionej domeny allegro.hu. Węgierscy użytkownicy zyskali dostęp do ponad 150 milionów ofert, a także do popularnych usług takich jak Allegro Protect czy Allegro Smart!, które obejmują m.in. darmowe zwroty i nielimitowane dostawy.

Wejście na węgierski rynek stanowi znaczący krok w realizacji wizji Allegro, by stać się ulubionym miejscem zakupów w Europie. Po sukcesach w Czechach i na Słowacji, gdzie Allegro zyskało już ponad 2,5 miliona aktywnych kupujących, firma liczy na podobne zainteresowanie na Węgrzech. Węgierski rynek e-commerce charakteryzuje się dużym potencjałem wzrostu – blisko 70 proc. internautów regularnie dokonuje zakupów online. Dzięki niskiemu nasyceniu rynku dużymi markami Allegro widzi szansę na umocnienie swojej pozycji i zdobycie lojalnych klientów w tym regionie.

Dla polskich sprzedawców rozszerzenie działalności Allegro na Węgry oznacza nowe możliwości sprzedażowe. Dzięki strategii „Wystaw raz, sprzedawaj wszędzie”, mogą oni bez dodatkowych formalności dotrzeć do klientów w Czechach, Słowacji i na Węgrzech, zarządzając sprzedażą z jednego konta. Platforma wspiera sprzedawców poprzez automatyczne tłumaczenia ofert, przeliczanie cen oraz dostęp do usług logistycznych, umożliwiając łatwiejszą obsługę zagranicznych zamówień.

Czytaj także: Już 20 milionów kupujących na Allegro – platforma podaje wyniki za drugi kwartał 2024

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. październik 2024 12:17